AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Hei... jeg er 25 år, utdannet frisør og mamma til to. Jeg har hus og mann, og er godt etablert der jeg bor. Jeg er inne på å skifte yrke.. etter at jeg ble mamma, har jeg altså fått så lyst til å bli jordmor. Svangerskap og fødsel fascinerer veldig! Jeg har tatt kontakt for veiledningstime til å få tatt studiekompetanse, som jeg jo trenger før jeg kan søke meg inn på sykepleie. Den biten er grei nok, men er det noen som kan svare meg på om jeg må til oslo eller bergen/tromsø for å få tatt jordmor? Det er totalt utelukket for meg som etablert mamma og flytte 6 timer hjemmefra for 2 år... har noen gjort noe lignende? Vet dere hvem jeg kan spørre disse spørsmålene om? Håper på svar fra noen.. takk på forhånd😉 Anonymkode: 0c4e7...11c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Jeg er ganske sikker på at vi har det på hioa der jeg studerer. Lillestrøm. Jeg er forøvrig selv voksen student og mamma. Kom inn med realkompetanse, så slapp studiekompetansen Anonymkode: cc97b...90d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske sikker på at vi har det på hioa der jeg studerer. Lillestrøm. Jeg er forøvrig selv voksen student og mamma. Kom inn med realkompetanse, så slapp studiekompetansen Anonymkode: cc97b...90d Kan jeg spørre deg hva realkompetanse er? Takk for svar!😊 Anonymkode: 0c4e7...11c
Gjest Genevieve Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre deg hva realkompetanse er? Takk for svar!😊 Anonymkode: 0c4e7...11c Det er all kompetanse du har bygget deg opp med etter grunnskolen. Kurs, jobber, skole du har tatt, alt av erfaring ofte må du i tillegg legge ved et motivasjonsbrev for hvorfor du søker studiet når du søker på denne måten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå