Gjest Tex Skrevet 13. oktober 2004 #21 Skrevet 13. oktober 2004 Hmmm... Motstridende følelser hos meg.... Jeg tar ofte telefonen hjemme hos mine foreldre, mobilen også dersom den skulle ringe. Jeg ville bare vært glad for at de svarte på mine telefoner dersom jeg var opptatt..... Mannen min og ungene tar naturligvis telefonen, jeg og min mann svarer på hverandres mobiler også. Men om svigermor hadde svart på min mobil...... da hadde jeg reagert. Hun svarer på fast-telefonen her og jeg liker det ikke. Ikke i det hele tatt. For hun svarer med å si navnene våre og vi har hemmelig nummer. Og hun drev å ga bort nummeret vårt da hun flyttet inn her... Det likte jeg ihvertfall ikke! Men det er mulig jeg er bittelitt forutinntatt i forhold til den dama.... men en bør respektere at folk har hemmelig nummer.
Elle Melle Skrevet 13. oktober 2004 #22 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg vil selv bestemme hvem jeg skal snakke med og når. Hvis noen ringer, kan jeg jo se på mobilen hvem som har ringt, og ringe tilbake når det måtte passe meg. Når min mor da TAR mobilen min når den ringer, og så deretter lover at jeg skal ringe tilbake når jeg er ferdig med det jeg holder på med, ja da blir jeg faktisk ganske forbannet. Det har skjedd EN gang, og aldri mer... Ikke hadde jeg tid, og ikke hadde jeg lyst til å snakke med den som hadde ringt. For meg er en hustelefon mindre personlig enn en mobil, og en mobil MÅ ikke taes hver gang den ringer. Det er faktisk lov til å la være å svare hvis det ikke passer, noe mine foreldre har store problemer med å skjønne. DET RINGER, DET RINGER!!! HVEM SIN TELEFON ER DET SOM RINGER?!? Alltid like vill oppstandelse hver gang det skjer... Jeg holder på å oppdra dem, og jeg tror det begynner å hjelpe etter hvert (de tar jo tross alt aldri sine egne mobiler, for de er alltid avskrudd, på soverommet eller utladet.... )
Gjest lilletroll Skrevet 13. oktober 2004 #23 Skrevet 13. oktober 2004 Hvis min telefon ringer og jeg ikke får tatt den VIL jeg at den som er i nærheten skal ta den,....men det skjer aldri
Gjest lilletroll Skrevet 13. oktober 2004 #24 Skrevet 13. oktober 2004 Men selvfølgelig spiller det INGEN rolle så lenge DU ikke vil at din mor skal ta din telefon!!! Det er det kun DU som bestemmer, og var jeg deg da, ville jeg tatt det opp med henne.
Anglofil Skrevet 14. oktober 2004 #26 Skrevet 14. oktober 2004 Nei, telefonen skal tas av meg - only! Slik er det bare, ferdig med saken . Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå