Gå til innhold

Bryr man seg om kroppen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du har kommet så langt med en jente at det er like før t-skjorta ryker, da har hun nok en viss idé om hvordan kroppen din er anyways. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Genevieve skrev:

Bullshit, mange damer er sjenerte eller vil ikke virke for "på". Jeg er selv en av dem som holder igjen, og kan oppføre meg snodig hvis jeg ser en fyr jeg liker eller synes er kjekk fordi jeg er så selvbevisst, spesielt mot mennesker jeg ikke kjenner. Men tror ikke venner synes jeg er spesielt sjenert. 

Betyr ikke at damer ikke er keen eller er en nonne i senga selv om hun ikke tar initiativ i startfasen. Men skjønner menn kan bli forvirret av mindre. 

Hva mener du med at damer bruker sex som brekkstang? Det er jo manipulasjon på høyeste nivå. Tror du har vært utfor noen dårlige damer.

Poenget jeg prøver å få frem til TS, er at man burde gjøre seg selv så attraktiv, at kvinner gjør jobben lettere for en. Mange kvinner som prøver kapre drømmemannen med musa. Mens mindre attraktive menn må bevise ovenfor dama at han er verdt det. Si meg, om du hadde vært mann: hvem av de to typene vil du være?

Sier ikke at dama skal pule med en eneste gang, men det burde komme ganske kjapt. Og er man veldig attraktiv så kommer det kjapt. Det er der personlighet og interesse kommer inn. Om man gir inntrykk av hva behovene og interessene man har ovenfor dama er tidlig, så skjønner dama det ganske fort og tilpasser seg. Eller ender man opp med å varte opp dama i evigheter og gjør seg "fortjent" til sex.

Har ikke vært borti mye dårlige damer, men ser trenden generelt. Og hvis du er interessert i huleboerteori, så er "søker hule mot sex og barn" innfelt i våre innstinkter.

Anonymkode: a741f...efd

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke vært borti mye dårlige damer, men ser trenden generelt. Og hvis du er interessert i huleboerteori, så er "søker hule mot sex og barn" innfelt i våre innstinkter.

Og hva betyr det?

Anonymkode: 2461c...020

Gjest Genevieve
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget jeg prøver å få frem til TS, er at man burde gjøre seg selv så attraktiv, at kvinner gjør jobben lettere for en. Mange kvinner som prøver kapre drømmemannen med musa. Mens mindre attraktive menn må bevise ovenfor dama at han er verdt det. Si meg, om du hadde vært mann: hvem av de to typene vil du være?

Sier ikke at dama skal pule med en eneste gang, men det burde komme ganske kjapt. Og er man veldig attraktiv så kommer det kjapt. Det er der personlighet og interesse kommer inn. Om man gir inntrykk av hva behovene og interessene man har ovenfor dama er tidlig, så skjønner dama det ganske fort og tilpasser seg. Eller ender man opp med å varte opp dama i evigheter og gjør seg "fortjent" til sex.

Jeg skjønner poenget ditt, men føler du er på villspor da TS ikke har et problem med sin attraktivitet fordi han ved eget utsagn er ansiktspen og kroppen hans er helt normal.

Du setter det også veldig på spissen, at hvis han ikke er den hotteste i forholdet så mister han makten og er herved dømt til et helt liv som husarbeidsslave, tøffel og dott for den fremtidige dama si og må be på sine knær for litt sex hvert skuddår. Det finnes faktisk likeverdige forhold hvor begge er glad i sex og nyter å ha det jevnlig uten trusler, huleboere og brekkstenger, tro det eller ei. Men nå setter hvert fall jeg strek for videre diskusjon her.

Skrevet
6 minutter siden, Genevieve skrev:

Jeg skjønner poenget ditt, men føler du er på villspor da TS ikke har et problem med sin attraktivitet fordi han ved eget utsagn er ansiktspen og kroppen hans er helt normal.

Du setter det også veldig på spissen, at hvis han ikke er den hotteste i forholdet så mister han makten og er herved dømt til et helt liv som husarbeidsslave, tøffel og dott for den fremtidige dama si og må be på sine knær for litt sex hvert skuddår. Det finnes faktisk likeverdige forhold hvor begge er glad i sex og nyter å ha det jevnlig uten trusler, huleboere og brekkstenger, tro det eller ei. Men nå setter hvert fall jeg strek for videre diskusjon her.

Ja, og det er lettere å finne henne om han rullerer på damene og puler flest mulig. Hvordan skal han tiltrekke seg flest mulige? Jo bli så attraktiv som mulig.

Mannen setter fort føringen på hva slags forhold det skal være fra starten. Er man alt for oppvartende og samtidig gir inntrykk av at man absolutt vil tilfredstille dama hele tiden, så havner man fort i den rollen også. Men ja, nok diskusjon for nå.

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, personhets og svar til dette.

-Saraby, mod.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For det første, så tror jeg du idealiserer sex. Pul og kos deg. Følelser får du etterhvert. Bare pul og få det ut av systemet. Det er faktisk ganske morsomt når du først begynner. Forhold og slikt kommer etterhvert. Få deg erfaring med kvinner først. Ikke vær idioten som ikke vet hvordan kvinner fungerer på innsiden og hvordan de oppfører seg. Møt MANGE damer. Dann deg et bilde. Og så ha mer makt.

Med å maksimere utseendet mener jeg at du burde tenke på alt fra hygiene, klær, barbere deg, fikse håret. Alt du kan tenke på som gjør at totapakken av hvordan du ser ut blir bedre. Ikke hør på de som sier at "du er bra nok som du er". Det er som oftest litt overvektige og mindre vakre damer som sier slik, fordi de vil at du skal velge de og se bort fra at de selv ikke har maksimert utseendet. Bli den beste versjonen av den du kan være, og så ser du fort at mulighetene dine øker. 

Og til dere andre som har svart meg, så sier det seg selv at jeg ikke sier slike ting til damer direkte. Det er lettere å gå rett på sak over nett. Jeg har ingenting å tape.

Hvor mange har du pult?

Anonymkode: 840eb...acc

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange har du pult?

Anonymkode: 840eb...acc

Jeg er ikke jomfru for å si det slik

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du fremstår som en player i tråden her. Er du det?

Anonymkode: 2461c...020

Hva har det med saken å gjøre?

Skrevet

Jeg syns det var en veldig fin kropp! Det er ikke rart at du er 19år og jomfru. Det er flott med tanke på at det er svært mange på vår alder (jeg er selv 18år og jomfru) som ligger rundt med alt og alle. Hun som får deg er heldig.

Anonymkode: ab728...a96

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, personhets og svar til dette.

-Saraby, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...