Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om disse? Var i fjor på en alternativ-messe med noen kompiser, da vi tenkte det ville være morsomt å se hva slags folk som går på sånt. Det var jævla mye "healere" der, samt folk som solgte all slags spirituelt piss. Mye alternativ medisin, som jeg forøvrig er ekstremt i mot, da det kan stoppe folk fra å dra til legen. Så hadde du seff. de klarsynte og spådamene. Alt i alt virket de fleste normale med litt suspekte hobbyer. Hadde selvfølgelig noen som virket riv ruskende gale. 

Så, hva tenker du om alternativ "det er mer mellom himmel og jord" mennesker? 

Anonymkode: 4efc4...f0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er da ganske alternativ selv, men tenker det kan bli litt for mye av det gode for enkelte. Har selv vært på alternativmesse, synes det var spennende, men jeg opplevde liksom ikke noe "wow"-effekt da jeg ble spådd eller healet. Jeg tror på det, for all del, men jeg tror det er mange som prøver å ha evner men som egentlig ikke har det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns det er komitragisk med de som er helt ute, krystallkuler og healing og aurafarger og det der - men er samtidig helt klar over og bevisst på at mye som alternative folk tror på og jobber med er kunnskap og viten som er flere tusen år gammel og ofte mer hensiktsmessig enn nyere metoder. Sikter da til hvordan man kan lese planetene, bruke jungelmedisin for sykdommer, ritualer for manifesteringer, meditasjon for lykke og sjelelig utvikling, yoga for helse osv.

Anonymkode: c2840...551

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er komitragisk med de som er helt ute, krystallkuler og healing og aurafarger og det der - men er samtidig helt klar over og bevisst på at mye som alternative folk tror på og jobber med er kunnskap og viten som er flere tusen år gammel og ofte mer hensiktsmessig enn nyere metoder. Sikter da til hvordan man kan lese planetene, bruke jungelmedisin for sykdommer, ritualer for manifesteringer, meditasjon for lykke og sjelelig utvikling, yoga for helse osv.

Anonymkode: c2840...551

Det som faktisk er kunnskap og viten er for lengst blitt en del av skolemedisinen, alt. med. miljøet står igjen med restene som ikke har noen påvist dokumentert virkning. De selger overpriset humbug, fordi det er det eneste de har.

Anonymkode: 719b7...7ec

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...