Maddebrud Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 Hei!:) Etter tre barn har jeg bare blitt mer å mer lettrørt for hvert barn. Det er så ekstremt nå at jeg kan begynne gråte bare jeg ser en gråter på tv'en, faktisk også hvis noen gir hverandre en klem(på tv). Jeg vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men nå skal jeg gifte meg til sommeren å er ganske sikker på at jeg ikke er noe bedre til da😄 Jeg tror jeg faktisk kan begynne når jeg ser barna å vi sammen skal gå opp kirkegulvet. Å det er ikke no særlig :-/ Noen som har vært borti lignende å/eller har noen tips til hva jeg kan gjøre for å bli bedre?😬
Gjest Haaploes Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Jeg har ikke barn, men jeg er skrekkelig lettrørt for det. Før arrangementer jeg vet vil bli utfordrende, så bruker jeg veldig mye tid på å visualisere. Jeg ser for meg hendelsen ned på detaljnivå, så gråter jeg det jeg kan, og som regel føles det da litt bedre når selve dagen kommer. Det betyr ikke at jeg ikke blir røt, det gjør jeg absolutt, men som regel tar det den verste brodden av. Også bør du begynne å teste vannfaste mascaraer allerede nå
Sheherasade Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 9 timer siden, Gosa skrev: Jeg har ikke barn, men jeg er skrekkelig lettrørt for det. Før arrangementer jeg vet vil bli utfordrende, så bruker jeg veldig mye tid på å visualisere. Jeg ser for meg hendelsen ned på detaljnivå, så gråter jeg det jeg kan, og som regel føles det da litt bedre når selve dagen kommer. Det betyr ikke at jeg ikke blir røt, det gjør jeg absolutt, men som regel tar det den verste brodden av. Også bør du begynne å teste vannfaste mascaraer allerede nå Vippe-extensions.
Poserose Skrevet 28. januar 2016 #4 Skrevet 28. januar 2016 Noen tipset om at de slutter å gråte om de presser tungen opp i ganen og det har funket litt for meg, selv om jeg bare utsetter det egentlig Ble litt skremt av at du har blitt mer lettrørt for hvert barn, jeg er nemlig som deg nå og har ingen barn Kan gråte av en fin reklame..
Gjest Dwight Skrevet 28. januar 2016 #5 Skrevet 28. januar 2016 10 minutter siden, Poserose skrev: Ble litt skremt av at du har blitt mer lettrørt for hvert barn, jeg er nemlig som deg nå og har ingen barn Kan gråte av en fin reklame.. Jeg også! Jeg gråt nesten i dagesvis over den tyske reklamen som gikk før jul, den med bestefaren som inviterer alle på julemiddag Jeg prøver å bare å tenke på alle situasjoner og gråte på forhånd. Ellers så ville jeg passet på å legge et godt grunnlag med sminke, vannfadt maskara osv og så ville jeg tatt med det meste av sminkeprodukter slik jeg fikk freshet opp før bilder skal bli tatt etter kirken. Så lenge jeg ikke ender opp med Kim K's gråte ansikt så skal jeg være fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå