Anede Skrevet 14. juli 2002 #1 Skrevet 14. juli 2002 lager dere de selv?? eller kjøper dere? hva med kirkeprogram? festprogram??
Løven Skrevet 14. juli 2002 #2 Skrevet 14. juli 2002 Jeg har planer om å lage invitasjoner til bryllupet vårt. Ettersom det ikke er før til neste år så har jeg goood tid til å pusle med slike ting. Og vi synes begge det er mer personlig å sende ut hjemmelagde invitasjoner enn ferdig trykte. Kjøpte ark til invitasjoner, meny og bordplan og betalte over 1000 kr. Masse penger for papir. Men så falt vi for stilen begge to, og så er det jo bare en gang da... Tror ikke vi skal ha kirke program. Gleder meg til å begynne med detaljene. Har et bilde i hodet på hvordan det skal bli. :D
Cilla Skrevet 14. juli 2002 #3 Skrevet 14. juli 2002 Jeg kjøpte 100 ark med en rose på til ca 150 kr. Kopiering var gratis. Og det var det vi brukte på invitasjoner. Ja porto da. Har fått flere fine tilbakemeldinger om at vi hadde så fine invitasjoner. Gøy selv om jeg egentlig ikke brydde meg så mye om invit. Etter bryllupet kaster de fleste de alikevel
scorpion73 Skrevet 14. juli 2002 #4 Skrevet 14. juli 2002 Vi laget alt sånt selv, tror vi har brukt ca 400 kr jeg, pluss porto osv.
Augustbrud02 Skrevet 15. juli 2002 #5 Skrevet 15. juli 2002 Vi lager absolutt alt selv vi, synes det blir mye mer personlig og koselig. Dette er innbydelsene våre: Innbydelser Vi laget 35 innbydelser og det kostet oss nok rundt 200 kroner (uten porto) Når det gjelder borkort har vi laget disse i samme stil og har kostet oss max 50 kroner: Borkort Når det gjelder kirkeprogrammene lager vi også disse selv og printer dem ut gratis på jobb. Det samme med sangheftene til selve middagen.
Kaia Skrevet 15. juli 2002 #6 Skrevet 15. juli 2002 Hei Augustbrud! Måtte bare si at de som står og susser på siden er bare kjempesøte
Augustbrud02 Skrevet 15. juli 2002 #7 Skrevet 15. juli 2002 Hei Augustbrud! Måtte bare si at de som står og susser på siden er bare kjempesøte Ja, ikke sant? :oops: Nesten som å se meg og forloveden.
NinaS.G Skrevet 15. juli 2002 #8 Skrevet 15. juli 2002 Vi lagde også alle inbydelsene selv. Det behøver ikke være så avansert, men gir innbydelsene et veldig personlig preg. Tror vi betalte rundt 500 kroner for ark og materiell+ porto. Vi skal også ha bordkort og takkekort i samme stilen som invitasjonene. Lykke til!! :D
NinaS.G Skrevet 15. juli 2002 #9 Skrevet 15. juli 2002 Vi lagde også alle inbydelsene selv. Det behøver ikke være så avansert, men gir innbydelsene et veldig personlig preg. Tror vi betalte rundt 500 kroner for ark og materiell+ porto. Vi skal også ha bordkort og takkekort i samme stilen som invitasjonene. Lykke til!! :D
Gjest Jamila Skrevet 15. juli 2002 #10 Skrevet 15. juli 2002 Det vi har brukt mest av til invitasjonene våre er TID! Vi skal ha en vennefest helgen etter bryllupet, derfor blir det dobbelt opp. Til vielsen kjøpte jeg kartong, papir, konvolutter og "gjennomsiktig" papir på Norway Design som selve invitasjonen ble trykt på (printet ut fra PC), og festet det hele sammen med binders som var formet som gifteringer. For 30 invitasjoner kom matriellet på ca 400. Kommer til å lage bordkort i samme stil. Til vennefesten har vi lagd en cd. Har brent ut noen av favorittsangene våre på cd, og skrevet invitasjonen på heftet som ligger inne i coveret. Brukte Photoshop for å sette sammen bilder og tekst til coveret. Og ble knall-fornøyd! Det kom på ca 5 kr per stykk å lage, men koster 22 kr å sende i posten pr stykk!!! Men det har vært utrolig morsomt å komme opp med ideene og å få det til akkurat slik som vi selv ønsker det.
Furstina Skrevet 15. juli 2002 #11 Skrevet 15. juli 2002 Vi har också gjort inbjudningarna själva. Vi köpte kort i fint papper och målade blomstergirlanger med guldpenna på dem, skrev på framsidan med svart kalligrafitext och fint för hand inne i. På så sätt har vi kunnat göra varje inbjudan speciell. Vi skickade bara ut 10 inbjudningar så det var inte så många att skriva. Bordkord är gjorda i samma stil och tackkorten kommer se likadanna ut. De är enkla men ändå fina.
Angelina Skrevet 15. juli 2002 #12 Skrevet 15. juli 2002 Vi bestilte våre ferdig trykt på to språk, med konvolutter, og betalte ca. 1000,- for 75 invitasjoner. Synes ikke det ble så galt. Hadde egentlig tenkt å gjöre dem selv for å få det mer personlig, men så begynte tiden å löpe fra oss, og vi måtte få dem ferdig fort, så vi valgte dette alternativet for å få det gjort kjapt. (Det hörer med til historien at trykkeriet somlet i 4 uker för vi fikk dem....så vi sparte egentlig ikke et eneste minutt!)
Gjest Sissel Skrevet 16. juli 2002 #13 Skrevet 16. juli 2002 Hallo. Er jeg en dårlig brud tro... Jeg har ikke laget mine selv.... :-? Vi har kjøpt noen nydelige invitasjoner av RanneiH. Jeg kikket en del på de som det var forslag om her op KG, mne de ble veldig dyre til 125 gjester. Sendte en mail til Rannei og fikk 125 kjempesøte invitasjoner med konvolutter, svarkort med konvolutter og forseglinger til halve prisen. Har nå skrevet ut de selv på skriveren på sambo'ns jobb og de er blitt sååå skjønne. Sissel
Cr@sh Skrevet 16. juli 2002 #14 Skrevet 16. juli 2002 Vi har laget innbydelser selv. Bordkort er kjøpt, men fiffet opp litt. Festprogram og Kirkeprogram er også hjemmelagt. Regner med at det hele har kommet på rundt 6-700 kroner...
Rose Skrevet 17. juli 2002 #15 Skrevet 17. juli 2002 Jeg designet de i programmet PhotoShop, og de er som et CD-cover hvor side en er kuttet noen centimeter slik at bildet på side to vises. Disse ble printet hos en profesjonell og han brukte stiv, glanset papir og falset de for oss. Dette kostet 10 kr. per stk. + startkostnader på ca. 150 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå