Gå til innhold

Lønn som avdelingsleder


Oppgittfrue

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt på en stilling som avdelingsleder ved en bolig i helsesektoren i kommunen. Jeg er utdannet vernepleier, har ti års ansiennitet. Jeg forstår det sånn at sannsynligheten er stor for at jeg får denne stillingen. Det jeg lurer voldsomt på er hva man kan forvente lønnsmessig. Noen avdelingsledere her som ønsker å fortelle hva de ligger på i årslønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme og dytter denne posten litt. Jeg er sykepleier da...

Anonymkode: a2a91...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som er avdelingsleder på et sykehjem og hun sa at hun gikk opp 9500 kr i årslønn når hun ble avdelingsleder i fjor. Hun hadde fra før full ansiennitet som sykepleier, er usikker på hva hun hadde, og hun har aldri sagt rett ut hva hun har. Men tipper på like over 500 000. 

Det er jo kun dagtid så alle tillegg forsvinner.  

Anonymkode: f706f...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 4-500.000. Jeg tjener mer enn min avd.leder (jeg er miljøterapeut) fordi jeg får masse tillegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

480 000 i staten. Kjempedårlig lønn med tanke på alt ansvaret jeg har, men selve jobben er fantastisk, så da får man vel bare ta til takke med det. ;)

Anonymkode: 796a3...d7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 530000. Jobber ikke turnus, er vernepleier med full ansiennitet. 

Anonymkode: c2d62...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 530 000,- +/- litt avhengig av om du har videreutdanning innen ledelse eller ikke. 

Ingen tillegg dersom det kun er jobb på dagtid. 

Anonymkode: ae0ec...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalapeno

Vernepleiere har vel samme lønn som sykepleiere vil jeg tro (Bachelor - 3 års høyskoleutdanning). Jeg antar det er tariffområde KS? (Det er andre avtaler for Oslo f.eks).