AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 Var hos legen igår og skulle ta celleprøve, men fordi jeg har blødd i ett sett i 1 mnd nå på cerazette (gått på dem i et år) så kunne ikke legen ta prøvene. Har hatt celleforandringer og konsinering tidligere, så legen valgte å sende meg til gynekolog istedenfor. Jeg fikk også resept på spiral istedenfor piller. Skal sette dem inn når jeg er hos gynekolog. Men jeg glemte å spørre hvordan jeg skal gjøre med overgangen? Har noen her gjort det tidligere? Slutter jeg med pillen nå så jeg også forhåpentligvis slutter å blø til jeg blir kalt inn til gynekolog? Hun kan vel heller ikke få noen bra prøver om jeg blør.. Hjelp? Anonymkode: b714b...677
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 Ingen? Trenger hjelp! Anonymkode: b714b...677
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Ville ringt legekontoret i morgen å spørre, personen i skranken kan ofte stille slike enkle spørsmål til legen ved en ledig anledning i løpet av dagen og ringe deg opp igjen:) kanskje noen her har gjort samme overgang og kan svare deg også:) Anonymkode: a7974...5b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå