AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 I ca 6 uker har jeg hatt friskt blod fra endetarmen og sjeldent normal avføring. Kun "væske/syre" med litt plumper i av og til. Selv når jeg bare promper så kommer det litt blodslim ut. Den siste uken har jeg ikke fått til å gå på do i det hele tatt! Ingen synlige hemoroider slik de ser ut på bilder, men har en del hudfolder som jeg tror alltid har vært rundt endetarmsåpningen min. Legen min slurver(jeg kan ikke bytte fordi han er spesialist på en annen sykdom jeg har) og gadd ikke engang se når jeg tok opp hemoroider sistgang, da nevnte jeg ikke at jeg blødde. Er det noen som har noe anelse på hva det kan være?! Jeg lurer på om det kanskje kan være analprolaps eller kreft og vet ikke hvor eller hvordan jeg skal ta det videre. Anonymkode: c1288...a5c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 Du kan be om henvisning fra fastlegen din. Si at du blør. Er blodet rødt og friskt? Da er det sannsynligvis fra tykktarmen eller endetarmen. Du kan ha hemoroider på innsiden av endetarmen, men det er viktig (med 10 streker under) at du får dette undersøkt!! Anonymkode: 95599...f63 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Når du ikke hidder p si alle symptomene du har til legen din, så kan du ikke forvente at han på mirakuløst vis skal stille rett diagnose heller. Gå til lege, vær ærlig så kommer du lenger. Anonymkode: 44e78...e77
peppermyntete Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 Du må nesten fortelle legen alt du skriver her for at vedkommende skal kunne behandle deg riktig da.
Labyrint Skrevet 26. januar 2016 #5 Skrevet 26. januar 2016 Du kan gå til privat lege om du har råd til det, gjetter ca 1500 kr. Dette høres ikke bra ut, så ville ringt imorgen!
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #6 Skrevet 26. januar 2016 Veldig viktig at du får undersøkt dette, ta kontakt med fastlegen. Og fortell om alle symptomene dine. Hvis du er misfornøyd med legen du var hos sist, ber du om en annen lege når du bestiller time. Anonymkode: e659c...a62
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #7 Skrevet 26. januar 2016 Beklager litt avsporing, men kan man si at man ikke ønsker time hos sin fastlege? Ble ikke tatt seriøs av min fastlege å havna på legevakta!! Jeg går å venter på at det skal bli ledige fastleger her i byen, men det tar visst sin tid... Anonymkode: 1049d...17b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå