entertain Skrevet 12. oktober 2004 #1 Skrevet 12. oktober 2004 Hvordan skal jeg klare å få de som ansetter til å forstå at selv om jeg er 29, samboer og barnløs, så kommer jeg ikke til å bli gravid! Har søkt jobber i en evighet nå, men kommer ikke til intervju engang. Mistenker at min alder, mitt kjønn og min sivilstand kan ha noe med saken å gjøre! Noen gode råd om hvordan jeg kan gjøre dette?
vilde Skrevet 12. oktober 2004 #2 Skrevet 12. oktober 2004 Kanskje ikke skrive siviltilstand på cv'en kan hjelpe?
Gjest gammel og utdatert Skrevet 12. oktober 2004 #3 Skrevet 12. oktober 2004 Hvis det er noen trøst så hjelper det ikke noe særlig å være 40 heller, da er jeg visst både skranglete og utdatert og full av aldersskvanker..... og ikke er jeg i stand til å lære noen mere heller..... Så jeg blir lagt til side bare ved synet av oppgitt alder. ja, dessverre er det noen som velger ut fra både kjønn og alder når de innkaller til intervju, enten så har du ikke barn men kommer til å få, eller så har du små barn som helt sikker kommer til å være syke det meste av arbeidstiden........ eller så er du for gammel. Men ikke gi opp, en dag vil du oppleve å bli tatt på alvor av en mindre intolerant arbeidsgiver som blir sjeleglad for å få deg, det hendte med meg.
Cand alt Skrevet 12. oktober 2004 #4 Skrevet 12. oktober 2004 Hvordan skal jeg klare å få de som ansetter til å forstå at selv om jeg er 29, samboer og barnløs, så kommer jeg ikke til å bli gravid! Har søkt jobber i en evighet nå, men kommer ikke til intervju engang. Mistenker at min alder, mitt kjønn og min sivilstand kan ha noe med saken å gjøre! Noen gode råd om hvordan jeg kan gjøre dette? Trist dette. Er det hovedsaklig i det private næringsliv du søker? Om så, er det noen offentlige stillinger du kunne tenke deg å søke på.
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #5 Skrevet 13. oktober 2004 De har ikke noe med sivilstanden din. Du trenger ikke skrive den. De trenger ikke vite om du har samboer/mann, om du har unger og evnt. hvor mange.
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #6 Skrevet 13. oktober 2004 Er redd det er en tendens som kommer sterkere og sterkere jeg. Selv er jeg midt i førtiårene nå, og får stadig høre at det er et pro, når de så får høre at ungene mine er bortimot voksne stiger jeg ytterligere i "gradene". Men stå på - det er ikke alle som tenker sånn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå