Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ca en uke siden jeg fødte. Gått ned 10 kilo. Her blir magen mindre og mindre, men den er ganske så slapp. Håper det blir bedre etterhvert.

Anonymkode: 22483...4cd

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si ikke det, du. Min farmor og mormor var begge slanke etter (4!!!) fødsler. Min mor var også det. JEG derimot har fått ødelagt magen helt, rundt 4-5 cm heng

Anonymkode: 77e0e...9a2

Og min mor fikk hengemage og enorme strekkmerker....

Er flere gener enn mors siden.

Skrevet

Var litt "blubben" de første dagene så gikk den tilbake til akuratt slik jeg var før. 

Anonymkode: c5e5b...9fd

Skrevet

Det kommer nok ann på både hvor mange barn man får, hvor stor mage man får og litt genetikk. Jeg fikk helt fin mage igjen etter første svangerskap,  men etter andre som var veldig stor (jeg liten) og med veldig strekt hud har jeg løs hud som sikkert ikke vil gå tilbake igjen. Men har klart å trene meg litt strammere da,og ved å unngå sukker. 

Anonymkode: bfbb3...e95

Skrevet

Bare jeg som har fått paddeflat, flott mage med litt synlig magemuskler når jeg står men FEIT når jeg sitter? Var ikke sånn før graviditet, da var jeg tynn i magen uansett. Får seriøst bilringer som jeg må skjule med armene :( 

Hadde en enorm mage og stor baby, men det forklarer ikke hvorfor den er så fin når jeg står. Hadde keisersnitt og gikk nesten 2 uker over tiden. Er en smule undervektig så vil ikke slanke meg heller. 

Anonymkode: e10fa...f6a

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som har fått paddeflat, flott mage med litt synlig magemuskler når jeg står men FEIT når jeg sitter? Var ikke sånn før graviditet, da var jeg tynn i magen uansett. Får seriøst bilringer som jeg må skjule med armene :( 

Hadde en enorm mage og stor baby, men det forklarer ikke hvorfor den er så fin når jeg står. Hadde keisersnitt og gikk nesten 2 uker over tiden. Er en smule undervektig så vil ikke slanke meg heller. 

Kan det ha sammenheng med keisersnittet? At huden liksom folder seg over arret? Høres rart ut at du får "bilringer" når du er undervektig... må jo være huden som legger seg unaturlig på et vis.

Skrevet
3 timer siden, Ferny skrev:

Kan det ha sammenheng med keisersnittet? At huden liksom folder seg over arret? Høres rart ut at du får "bilringer" når du er undervektig... må jo være huden som legger seg unaturlig på et vis.

Nei, har ikke noe heng i det hele tatt. Valkene ligger litt over, har tre bilringer fra magesekken og ned til rett under navlen :/ og det er valker med flesk som er "hardt", ikke løshud eller bolledeigaktig. Kanskje jeg ser så flott ut stående siden alt flesket blir strukket. 

Ja, det kan du si. Er veldig slank over resten av kroppen og har en timeglassfasong. Er 170 høy og 51 kg. Så vil ikke gå ned i vekt. 

Skrevet

Jeg fødte for 4 uker siden, og har fortsatt litt bolledeigmyk mage med et lite æresmerke på ene siden av navlen. Ellers er magen som før. Huden er ikke skrukkete og ikke noe heng, enda jeg var enorm! Gikk opp 18 kg i svangerskapet og hadde tidenes kulemage :gravid:

Anonymkode: a68cf...a6c

Skrevet (endret)

Jeg fødte tvillinger for 13 uker siden, magen var myk og deigete en god stund, men huden har strammet seg til igjen som før svangerskap. Rumpa mi har derimot blitt veldig flat, og merker at jeg har begynt å røyte.. Gikk opp 23 kg, alle kiloene var borte etter omtrent 8 uker.

Endret av devildoll
Skrevet

Skikkelig deig de første ukene, skikkelig rart å ta på. Nå etter 7 mnd er magemusklene kommet på plass heldigvis. Kjenner dem under der ett sted;) fremdeles større og slappere mage enn før sv.skap. Hadde KS og fikk ett heng der:/ men ser at det endrer seg til det bedre fra mnd til mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...