AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 Jeg har en kompis som jeg har kjent i mange år. I løpet av det siste året har vi blitt nærmere venner enn tidligere, selv om han har flyttet. Han er hjemme innimellom for å besøke familie og venner, og vi pleier også å være med hverandre da. Vi gjør mye forskjellig sammen, alt i fra å trene sammen til å dra ut på byn. Vi snakker en del sammen på snapchat og facebook. I det siste har kontakten på sossiale medier tatt en mer flørtende vending. Vi sender hjerter og blunkefjes til hverandre, og innimellom litt dristige bilder. Jeg har lyst å ta det et steg videre, i den fysiske retningen. Som en slags sex-partner. Jeg kjenner denne gutten godt, og begynner å tro mer og mer at han vil det samme. Både jeg og han har kjærester (ikke døm meg), så ingen av oss kommer til å eventuelt fortelle det til noen andre. Er det noen her som har vært borti det samme? Å være sex-partnere med kjærester på hver sin side? Og ja, det er KUN snakk om sex Anonymkode: 4c88d...10a
ClosedParadise Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 "kun snakk om sex" Gå ut fra forholdet begge to først. Ikke utsett dem for et rent helvete. Åjo: jeg dømmer deg Utro d....... 9
Snadder Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Synes virkelig ikke noe om det du tenker. Shame on you som med vilje ønsker å være utro fordi muligheten er der, 6
Smookiekins Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 Hadde helt andre forventninger til HI når jeg så overskriften... Ikke ha sex med vennene dine og spesielt ikke når du har kjæreste! 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #5 Skrevet 26. januar 2016 Forstår deg godt. Gjør det samme selv, vi er i forhold begge to. Det er veldig pirrende, og vi blir utrolig kåte av det. Anonymkode: 6ed19...935
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #6 Skrevet 26. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forstår deg godt. Gjør det samme selv, vi er i forhold begge to. Det er veldig pirrende, og vi blir utrolig kåte av det. Anonymkode: 6ed19...935 Lykke til den dagen du blir ferska , evt den dagen typen din stikker av med ei anna. Karma! Har INGEN empati med folk som deg. Anonymkode: 36067...28d 1
Saraby Skrevet 26. januar 2016 #7 Skrevet 26. januar 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep. -Saraby, mod.
BeverTramp Skrevet 26. januar 2016 #8 Skrevet 26. januar 2016 (endret) Nei. Det er ikke kun snakk om sex. Dersom det kun hadde vært snakk om sex ville dere ikke dratt på byen eller trening sammen. Både du og kompisen din går allerede bak ryggen på partnerne deres ved å flørte og sende dristige bilder på sosiale medier. Dersom du (og han) har noen som helst respekt for nåværende partner - avslutt forholdene. Deretter kan du og kompisen pule rundt alt dere makter. Både med hverandre og andre. Det er tross alt bare sex... Endret 26. januar 2016 av BeverTramp skrivefeil
Belladonna Skrevet 26. januar 2016 #9 Skrevet 26. januar 2016 Jeg kjenner at jeg begynner å bli ganske lei av mennesker som har så lite selvinnsikt at de ikke forstår at de ikke bør være i et forhold. For guds skyld, vær litt ærlige med dere selv og drit i å være i et forhold når dere åpenbart ikke gidder å ta jobben som kjæreste. Det virker som om det er blitt helt ok å være i forhold kun for trygghetens skyld, mens man i skjul har en noen som gjør livet spennende. Voks da for helvete opp! Drit i å være i et forhold da! Du er i et forhold med noen som du antageligvis elsker. Har du virkelig samvittighet til å påføre den personen så mye smerte, usikkerhet, sorg og svik, dersom du blir ferska? I så fall, kan det umulig være kjærlighet. Eier du faen ikke moral? Vær i det minste ærlig med kjæresten din. Fortell at du føler det slik du føler, eller gjør det slutt. Alt annet er bare feigt. 1
peppermyntete Skrevet 26. januar 2016 #10 Skrevet 26. januar 2016 Det er jo ikke "kun snakk om sex" når dere er utro drittfolk begge to. Vil du ligge med andre får du slå opp med kjæresten din først, han fortjener ikke at du skal være knullekompis med noen på si..
Pappilon Skrevet 26. januar 2016 #11 Skrevet 26. januar 2016 3 timer siden, Belladonna skrev: Jeg kjenner at jeg begynner å bli ganske lei av mennesker som har så lite selvinnsikt at de ikke forstår at de ikke bør være i et forhold. For guds skyld, vær litt ærlige med dere selv og drit i å være i et forhold når dere åpenbart ikke gidder å ta jobben som kjæreste. Det virker som om det er blitt helt ok å være i forhold kun for trygghetens skyld, mens man i skjul har en noen som gjør livet spennende. Voks da for helvete opp! Drit i å være i et forhold da! Du er i et forhold med noen som du antageligvis elsker. Har du virkelig samvittighet til å påføre den personen så mye smerte, usikkerhet, sorg og svik, dersom du blir ferska? I så fall, kan det umulig være kjærlighet. Eier du faen ikke moral? Vær i det minste ærlig med kjæresten din. Fortell at du føler det slik du føler, eller gjør det slutt. Alt annet er bare feigt. Hei Dette var som om jeg skulle skrevet det selv. Vær mot andre som du vil de skal være mot deg selv. 1
herremann Skrevet 26. januar 2016 #12 Skrevet 26. januar 2016 hva tror du skjer den dagen kompisen og dama hans slår opp? holder han fortsatt tyst da?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #13 Skrevet 26. januar 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en kompis som jeg har kjent i mange år. I løpet av det siste året har vi blitt nærmere venner enn tidligere, selv om han har flyttet. Han er hjemme innimellom for å besøke familie og venner, og vi pleier også å være med hverandre da. Vi gjør mye forskjellig sammen, alt i fra å trene sammen til å dra ut på byn. Vi snakker en del sammen på snapchat og facebook. I det siste har kontakten på sossiale medier tatt en mer flørtende vending. Vi sender hjerter og blunkefjes til hverandre, og innimellom litt dristige bilder. Jeg har lyst å ta det et steg videre, i den fysiske retningen. Som en slags sex-partner. Jeg kjenner denne gutten godt, og begynner å tro mer og mer at han vil det samme. Både jeg og han har kjærester (ikke døm meg), så ingen av oss kommer til å eventuelt fortelle det til noen andre. Er det noen her som har vært borti det samme? Å være sex-partnere med kjærester på hver sin side? Og ja, det er KUN snakk om sex Anonymkode: 4c88d...10a Tydeligvis er det ikke kun snakk om sex her, det har det vel heller aldri vært, og vil vel heller ikke skje. Trene sammen, og å dra på byen er ting som du helt greit også kunne ha gjort med han som du er sammen med. Nå vet jeg ikke hva slags forhold du og typen din har, om alt er rosenrødt, eller om den første forelskelsen har lagt seg, men du er allerede på gyngende grunn med tanke på det du allerede driver med. Kan hende du kjeder deg i det forholdet du er i nå. En eller annen form for tiltrekning det har han på deg. Istedenfor og trene sammen med han, hvorfor ikke trene sammen med typen din? Eller gå på byen for den slags skyld? For hvis du skulle bestemme deg for og hoppe til køys med han andre, så håper jeg at du iallefall er ærlig mot han du er i ett forhold med nå og sier at ting ikke fungerer. Ikke vær det mennesket han snakker stygt om til andre, slikt kommer det ikke noe godt ut av. Anonymkode: b650b...e94
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå