Gjest Aye Skrevet 25. januar 2016 #1 Del Skrevet 25. januar 2016 Kan de ikke gjemme seg mer? Ikke alle er interessert i å se at gullungen får pupp. Føler meg ikke vel når jeg er i nærheten og det verste er når jeg sitter å spiser. Når de sitter der og kaster puppen ut så er det enkelt å få stram bukse. Det tenker de ikke på. Så gir de barnet og kan høre smatte lyden på lang vei. Greit nok at barnet må ha mat men gå litt i bakgrunnen for barnet vil sikkert ha fred å spise, ikke sitt midt i eller der det er mye folk bare for dere vil være midtpunktet og vise dere fram. Vise hvor stolt mor dere er og hvor fin pupp dere har. Please, la barnet få spise i ro og fred et sted. Gjem dere litt. Flere som er enig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
needinspiration Skrevet 25. januar 2016 #2 Del Skrevet 25. januar 2016 1 minutt siden, Aye skrev: Kan de ikke gjemme seg mer? Ikke alle er interessert i å se at gullungen får pupp. Føler meg ikke vel når jeg er i nærheten og det verste er når jeg sitter å spiser. Når de sitter der og kaster puppen ut så er det enkelt å få stram bukse. Det tenker de ikke på. Så gir de barnet og kan høre smatte lyden på lang vei. Greit nok at barnet må ha mat men gå litt i bakgrunnen for barnet vil sikkert ha fred å spise, ikke sitt midt i eller der det er mye folk bare for dere vil være midtpunktet og vise dere fram. Vise hvor stolt mor dere er og hvor fin pupp dere har. Please, la barnet få spise i ro og fred et sted. Gjem dere litt. Flere som er enig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 25. januar 2016 #3 Del Skrevet 25. januar 2016 Skjerp deg!!!!! Skal alle nybakte mødre mure seg inne bare fordi de ammer? Babyer blir sultne og da skal de ha mat. Hold deg hjemme selv, ferdig diskutert!!!! 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 25. januar 2016 #4 Del Skrevet 25. januar 2016 4 minutter siden, EvaLena skrev: Skjerp deg!!!!! Skal alle nybakte mødre mure seg inne bare fordi de ammer? Babyer blir sultne og da skal de ha mat. Hold deg hjemme selv, ferdig diskutert!!!! Har jeg sagt de skal mure seg inne? Les hva jeg skriver da tulling! De kan gjemme seg litt bort. Borti en krok, bak noe, hvor som helst bare ikke midt i for å vise seg frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 25. januar 2016 #5 Del Skrevet 25. januar 2016 1 minutt siden, Aye skrev: Har jeg sagt de skal mure seg inne? Les hva jeg skriver da tulling! De kan gjemme seg litt bort. Borti en krok, bak noe, hvor som helst bare ikke midt i for å vise seg frem. Jeg gjentar: Skjerp deg eller hold deg hjemme. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 25. januar 2016 #6 Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) Jeg synes det er ufint av deg å glo på de som ammer jeg. Pupp er pupp liksom. Ang. babyens smattelyder er det betraktelig flere voksne mennesker som hadde hatt godt av å gjemme seg litt bort når de inntar mat slik som de griser og bråker når de spiser. Endret 25. januar 2016 av Havmus autokorreturen har gått helt bananas! 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 25. januar 2016 #7 Del Skrevet 25. januar 2016 1 minutt siden, EvaLena skrev: Jeg gjentar: Skjerp deg eller hold deg hjemme. Sorry, men folk som ikke ammer har like mye rett på å være ute som de som ammer. Jeg går som oftest min vei hvis ei fremmed tar fram puppen sin for å få meg..ja.. og søke oppmerksomhet for de ikke kan gjemme seg litt og i det minste snu ryggen til folk. Hvorfor skal det være så vanskelig? Hadde det vert kjæresten min eller venninne så er det noe annet. Uansett hadde ikke jeg godtatt at kjæresten min hadde sittet ute blant alle å vist puppen sin. Hun fikk vær så god å snu seg bort fra folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #8 Del Skrevet 25. januar 2016 6 minutter siden, Aye skrev: Har jeg sagt de skal mure seg inne? Les hva jeg skriver da tulling! De kan gjemme seg litt bort. Borti en krok, bak noe, hvor som helst bare ikke midt i for å vise seg frem. Helt seriøst, at du blir kåt bare du ser noen amme er faktisk et problem du må lære deg å takle på en eller annen måte. Her er det du som er problemet, ikke mødre som mater barna sine. Anonymkode: cf51e...a31 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 25. januar 2016 #9 Del Skrevet 25. januar 2016 Hvorfor skal det være så vanskelig å snu seg bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet 25. januar 2016 #10 Del Skrevet 25. januar 2016 6 minutter siden, Aye skrev: Har jeg sagt de skal mure seg inne? Les hva jeg skriver da tulling! De kan gjemme seg litt bort. Borti en krok, bak noe, hvor som helst bare ikke midt i for å vise seg frem. Finn deg en krok å gjemme deg i selv, hvis det er problematisk å styre blikket. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 25. januar 2016 #11 Del Skrevet 25. januar 2016 Ingen som tvinger deg til å se. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 25. januar 2016 #12 Del Skrevet 25. januar 2016 Altså, jeg har aldri sett en ammende kvinne som "flasher" seg mer enn andre kvinner. Hvor ofte ser man ikke jenter i utringet bluse - til alles beskuelse. De som ammer blotter diskrét en liten del av brystet, og har stort sett et sjal eller noe som dekker til det meste. Som regel ser jeg mye mer naken pupp hos andre enn ammende mødre. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 25. januar 2016 #13 Del Skrevet 25. januar 2016 6 minutter siden, Havmus skrev: Jeg synes det er ufint av deg å glo på de som ammer jeg. Pupp er pupp liksom. Ang. babyens smattelyder er det betraktelig flere voksne mennesker som hadde hatt godt av å gjemme seg litt bort når de inntar mat slik som de griser og bråker når de spiser. Så klart er det like irriterende med voksne som smatter jævlig, griser og bråker. Både babyer, barn og voksne er like irriterende på den måten. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt seriøst, at du blir kåt bare du ser noen amme er faktisk et problem du må lære deg å takle på en eller annen måte. Her er det du som er problemet, ikke mødre som mater barna sine. Anonymkode: cf51e...a31 Kåthet kan ikke styres. 3 minutter siden, Biloba skrev: Finn deg en krok å gjemme deg i selv, hvis det er problematisk å styre blikket. Hvorfor skal jeg det? Ikke jeg som er oppmerksomhetsyk, trenger publikum og stikker puppen frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #14 Del Skrevet 25. januar 2016 1 minutt siden, Aye skrev: Så klart er det like irriterende med voksne som smatter jævlig, griser og bråker. Både babyer, barn og voksne er like irriterende på den måten. Kåthet kan ikke styres. Hvorfor skal jeg det? Ikke jeg som er oppmerksomhetsyk, trenger publikum og stikker puppen frem. Litt selvkontroll klarer du, det gjør alle andre. Du får heller snu deg vekk selv hvis du blir så ukontrollerbart kåt av en mor som mater barnet sitt. Voksne mennesker som smatter er utvilsomt mye eklere enn babyer og småbarn som smatter. Småbarn og babyer kan ikke noe for det, voksne derimot burde ha lært seg å ikke smatte for lenge siden. Anonymkode: cf51e...a31 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 25. januar 2016 #15 Del Skrevet 25. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt selvkontroll klarer du, det gjør alle andre. Du får heller snu deg vekk selv hvis du blir så ukontrollerbart kåt av en mor som mater barnet sitt. Voksne mennesker som smatter er utvilsomt mye eklere enn babyer og småbarn som smatter. Småbarn og babyer kan ikke noe for det, voksne derimot burde ha lært seg å ikke smatte for lenge siden. Anonymkode: cf51e...a31 Bedre at ei som ammer snur seg enn at alle andre snur seg. Ikke ammende mødre som har første rett til alt. Sånn er det når de ikke har foreldre som har klart å oppdra barna sine. Da blir de til voksne som smatter og griser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #16 Del Skrevet 25. januar 2016 Så lenge de ammer noe diskre, og ikke sitter og kaster puppene rundt, lar de lufttørke og setter seg midt i det travleste stedet, så ser jeg ikke problemet. Noen klaer å amme på en normal måte, andre turner nesten rundt slik at samtlige innen en mills omkrets får det med seg. Mange steder er det ammekrok. Bruk den. Anonymkode: f527c...70b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 25. januar 2016 #17 Del Skrevet 25. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge de ammer noe diskre, og ikke sitter og kaster puppene rundt, lar de lufttørke og setter seg midt i det travleste stedet, så ser jeg ikke problemet. Noen klaer å amme på en normal måte, andre turner nesten rundt slik at samtlige innen en mills omkrets får det med seg. Mange steder er det ammekrok. Bruk den. Anonymkode: f527c...70b Nettopp Noen må bare vise seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #18 Del Skrevet 25. januar 2016 Opplevde i helgen en mor som svært udiskre ammet et barn som var gammel nok til å si mamma. På en trang kafé, omtrent oppi maten til oss andre. Det er kvalmt. Og jeg er selv kvinne. Det må da kunne gå an å dekke seg til og utvise litt hensyn og diskresjon. Anonymkode: bd4bd...d7d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 25. januar 2016 #19 Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplevde i helgen en mor som svært udiskre ammet et barn som var gammel nok til å si mamma. På en trang kafé, omtrent oppi maten til oss andre. Det er kvalmt. Og jeg er selv kvinne. Det må da kunne gå an å dekke seg til og utvise litt hensyn og diskresjon. Anonymkode: bd4bd...d7d At det går an! De tenker bare "meg meg meg, se her! jeg ammer! se puppen min!" Fristende å gjøre igjen mot sånne. De klarer bare ikke ta hensyn til andre, så hvorfor skal vi ta hensyn til de. Endret 25. januar 2016 av Aye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #20 Del Skrevet 25. januar 2016 "Gammel nok til å si mamma" :D Jeg ammer lett min to og et halvtåring blant folk, slenger ikke rundt puppen på noe måte, men regner med folk rundt skjønner hva som skjer. Anonymkode: a9315...274 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå