AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Jeg lurer på hva dere mener om å sende en PM til en bruker av det motsatte kjønn her inne på KG for å kanskje bli bedre kjent...? Er det fy fy..? Hvordan hadde dere reagert hvis dere fikk en henvendelse på melding her inne..? Anonymkode: fb063...a4a 1
Gjest supernova_87 Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 Det kommer helt an på hvordan den PMen er. Jeg sier nei takk til "Hei! Går det bra, pule?" og alle lignende versjoner av den der, men en PM som refererer til noe jeg har skrevet i en tråd, eller kommenterer noe interessant, og så tar det derfra er bare hyggelig. Det kommer også litt an på om det er en bruker jeg har sett før. Er mer positivt innstilt hvis h*n har mer enn 10 innlegg, og er er med og debatterer, og ikke kun bruker KG som sjekkearena, helt uten filter.
Lady Skrevet 25. januar 2016 #5 Skrevet 25. januar 2016 4 minutter siden, Rainstorm skrev: Det kommer helt an på hvordan den PMen er. Jeg sier nei takk til "Hei! Går det bra, pule?" og alle lignende versjoner av den der, men en PM som refererer til noe jeg har skrevet i en tråd, eller kommenterer noe interessant, og så tar det derfra er bare hyggelig. Det kommer også litt an på om det er en bruker jeg har sett før. Er mer positivt innstilt hvis h*n har mer enn 10 innlegg, og er er med og debatterer, og ikke kun bruker KG som sjekkearena, helt uten filter. Ja, dette er veldig sant!
Gjest PseudonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #6 Skrevet 25. januar 2016 8 minutter siden, Rainstorm skrev: Det kommer helt an på hvordan den PMen er. Jeg sier nei takk til "Hei! Går det bra, pule?" og alle lignende versjoner av den der, men en PM som refererer til noe jeg har skrevet i en tråd, eller kommenterer noe interessant, og så tar det derfra er bare hyggelig. Det kommer også litt an på om det er en bruker jeg har sett før. Er mer positivt innstilt hvis h*n har mer enn 10 innlegg, og er er med og debatterer, og ikke kun bruker KG som sjekkearena, helt uten filter. Dette!
Gjest Aye Skrevet 25. januar 2016 #7 Skrevet 25. januar 2016 Alltid koselig med pm Så lenge det ikke bare er tulle pm'er.
Silfen Skrevet 25. januar 2016 #8 Skrevet 25. januar 2016 12 minutter siden, Rainstorm skrev: Det kommer helt an på hvordan den PMen er. Jeg sier nei takk til "Hei! Går det bra, pule?" og alle lignende versjoner av den der, men en PM som refererer til noe jeg har skrevet i en tråd, eller kommenterer noe interessant, og så tar det derfra er bare hyggelig. Det kommer også litt an på om det er en bruker jeg har sett før. Er mer positivt innstilt hvis h*n har mer enn 10 innlegg, og er er med og debatterer, og ikke kun bruker KG som sjekkearena, helt uten filter. Fader, får alle pule-pmer unntatt meg? 7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #9 Skrevet 25. januar 2016 4 minutter siden, Silfen skrev: Fader, får alle pule-pmer unntatt meg? Du får det sikkert nå. Anonymkode: eb95c...d29 6
Gjest PseudonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #10 Skrevet 25. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du får det sikkert nå. Anonymkode: eb95c...d29 Mhm. En sympati-pule-melding.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #11 Skrevet 25. januar 2016 5 minutter siden, Silfen skrev: Fader, får alle pule-pmer unntatt meg? Tror de som er veldig fine får mye av det ja. Anonymkode: 5d001...bef
Gjest lipgloss Skrevet 25. januar 2016 #12 Skrevet 25. januar 2016 Syns det virker koselig så lenge det er seriøst og ikke sånn sexfixert
Silfen Skrevet 25. januar 2016 #13 Skrevet 25. januar 2016 5 minutter siden, PseudonymBruker skrev: Mhm. En sympati-pule-melding. what? sympatipuling er ikke greit! 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #14 Skrevet 25. januar 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hva dere mener om å sende en PM til en bruker av det motsatte kjønn her inne på KG for å kanskje bli bedre kjent...? Er det fy fy..? Hvordan hadde dere reagert hvis dere fikk en henvendelse på melding her inne..? Anonymkode: fb063...a4a Bare hyggeli det Anonymkode: e575b...9bd
Daniel123 Skrevet 25. januar 2016 #15 Skrevet 25. januar 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hva dere mener om å sende en PM til en bruker av det motsatte kjønn her inne på KG for å kanskje bli bedre kjent...? Er det fy fy..? Hvordan hadde dere reagert hvis dere fikk en henvendelse på melding her inne..? Anonymkode: fb063...a4a Får en PM en veldig sjelden gang her inne på KG, jeg - men synes bare det er hyggelig.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #16 Skrevet 25. januar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare hyggeli det Anonymkode: e575b...9bd
Gjest Edain Skrevet 25. januar 2016 #17 Skrevet 25. januar 2016 Så lenge meldingen inneholder et minimum av dannelse; bare hyggelig
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #19 Skrevet 25. januar 2016 1 minutt siden, Rootz skrev: Femdom tråd! Anonymkode: eb95c...d29 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå