Gå til innhold

Ok å sende PM..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva dere mener om å sende en PM til en bruker av det motsatte kjønn her inne på KG for å kanskje bli bedre kjent...? Er det fy fy..? 

Hvordan hadde dere reagert hvis dere fikk en henvendelse på melding her inne..? 

Anonymkode: fb063...a4a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hyggelig det da 😊

• Liker 3
Skrevet

Kjør på. Hadde syntes det var koselig :) 

• Liker 3
Gjest supernova_87
Skrevet

Det kommer helt an på hvordan den PMen er.

Jeg sier nei takk til "Hei! Går det bra, pule?" og alle lignende versjoner av den der, men en PM som refererer til noe jeg har skrevet i en tråd, eller kommenterer noe interessant, og så tar det derfra er bare hyggelig. Det kommer også litt an på om det er en bruker jeg har sett før. Er mer positivt innstilt hvis h*n har mer enn 10 innlegg, og er er med og debatterer, og ikke kun bruker KG som sjekkearena, helt uten filter.

Skrevet
4 minutter siden, Rainstorm skrev:

Jeg sier nei takk til "Hei! Går det bra, pule?" og alle lignende versjoner av den der, men en PM som refererer til noe jeg har skrevet i en tråd, eller kommenterer noe interessant, og så tar det derfra er bare hyggelig. Det kommer også litt an på om det er en bruker jeg har sett før. Er mer positivt innstilt hvis h*n har mer enn 10 innlegg, og er er med og debatterer, og ikke kun bruker KG som sjekkearena, helt uten filter.

Ja, dette er veldig sant!

Gjest PseudonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Rainstorm skrev:

Dette!

Skrevet

Alltid koselig med pm :) Så lenge det ikke bare er tulle pm'er. 

Skrevet
12 minutter siden, Rainstorm skrev:

Fader, får alle pule-pmer unntatt meg?

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, Silfen skrev:

Du får det sikkert nå.

Anonymkode: eb95c...d29

• Liker 6
Gjest PseudonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du får det sikkert nå.

Mhm. En sympati-pule-melding. 

Skrevet
5 minutter siden, Silfen skrev:

Tror de som er veldig fine får mye av det ja.

Anonymkode: 5d001...bef

Gjest lipgloss
Skrevet

Syns det virker koselig så lenge det er seriøst og ikke sånn sexfixert

Skrevet
5 minutter siden, PseudonymBruker skrev:

Mhm. En sympati-pule-melding. 

what? sympatipuling er ikke greit!

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hva dere mener om å sende en PM til en bruker av det motsatte kjønn her inne på KG for å kanskje bli bedre kjent...? Er det fy fy..? 

Bare hyggeli det

Anonymkode: e575b...9bd

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får en PM en veldig sjelden gang her inne på KG, jeg - men synes bare det er hyggelig.

Gjest PseudonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare hyggeli det

Anonymkode: e575b...9bd

3988315.jpg

Skrevet

Så lenge meldingen inneholder et minimum av dannelse; bare hyggelig :) 

Skrevet
1 minutt siden, Rootz skrev:

Femdom tråd!

:klo:

• Liker 4
Skrevet

Det er jo alltid gledelig med meldinger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...