AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Jeg har registrert meg på match.com og kunne tenkt å kjøpe abonnement men store problemet at de ikke bruke paypal. Har noen her på KG kjøpt abonnement hvor dere ikke har hatt noen problemet med betaling/penger/svindel osv? Anonymkode: 9c91e...ee6
Sandie Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Jeg har kjøpt to ganger,og hadde ingen problemer.Betalte med Mastercard.Bare pass på å huske oppsigelsestiden.Hvis du glemmer den,trekkes det automatisk beløp for en ny periode og det kan bli dyrt.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 13 minutter siden, Sandie skrev: Jeg har kjøpt to ganger,og hadde ingen problemer.Betalte med Mastercard.Bare pass på å huske oppsigelsestiden.Hvis du glemmer den,trekkes det automatisk beløp for en ny periode og det kan bli dyrt. Takk for svar.!! Hadde du noen problemer når du ble trukket ifra på kontoen din? Hørte at mange ble tatt for svindel hvor de skulle betale for det summen og og plutselig ble de stjålet for par tusen kr. Ts Anonymkode: 9c91e...ee6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar.!! Hadde du noen problemer når du ble trukket ifra på kontoen din? Hørte at mange ble tatt for svindel hvor de skulle betale for det summen og og plutselig ble de stjålet for par tusen kr. Ts Anonymkode: 9c91e...ee6 For noe tull. Anonymkode: f0f29...0a1 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #5 Skrevet 25. januar 2016 Anbefaler sukker fremfor match.com. Mange flere brukere der. Anonymkode: f0f29...0a1
Sandie Skrevet 25. januar 2016 #6 Skrevet 25. januar 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar.!! Hadde du noen problemer når du ble trukket ifra på kontoen din? Hørte at mange ble tatt for svindel hvor de skulle betale for det summen og og plutselig ble de stjålet for par tusen kr. Ts Anonymkode: 9c91e...ee6 Nei,har aldri hatt problemer,men ble litt betenkt nå...Har ikke fått med meg at det har vært svindelforsøk.Sikker på det var på Match?Synes det fremstår som en av de mest seriøse datingsidene.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #7 Skrevet 25. januar 2016 Det gikk fint den første gangen. Jeg fikk problemer den andre gangen. Måtte sperre kortet. Anonymkode: d9cc9...465
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #8 Skrevet 25. januar 2016 Det trakk meg lenge etter jeg hadde avsluttet abonnementet mitt. Jeg sendte til slutt mail og sa jeg kom til å gå til media om de ikke sluttet å trekke, og da ga de seg. Ligg unna! Anonymkode: a0faa...80a
Miklo Velka Skrevet 25. januar 2016 #9 Skrevet 25. januar 2016 Jeg betalte for medlemsskap der i fjor, betalte for tre måneder, og kansellerte det dagen etter, fordi at jeg ikke ville betale for mere enn de tre månedene. Fikk bekreftelse på e-post på at det var kansellert, og trodde at alt var i skjønneste orden. I høst så la jeg derimot merke til at jeg fortsatt betalte til de, 8-9 måneder etter at jeg kansellerte, og kontaktet de per e-post, hvor jeg ba om at de refunderte det de hadde trukket for mye i denne perioden, som ble noen kroner til slutt. Dette nektet de derimot å gjøre, og hevdet at jeg hadde aktivert medlemsskapet igjen på hjemmesiden deres. Jeg hadde ikke fått noen form for bekreftelse på dette per e-post, eller blitt varslet på noen som helst måte, og krevde derfor at de dokumenterte når dette hadde skjedd, og på hvilken måte. Dette nektet de å gjøre, og de gjentok til det kjedsommelige at jeg hadde gjort dette. Jeg stilte flere spørsmål, men de unnlot alltid å svare på det, eller å ta hensyn til opplysningene jeg kom med, og gjentok seg selv igjen og igjen. Til slutt så måtte jeg bare gi opp, fordi at de var umulige å kommunisere med, og jeg måtte til slutt anse de pengene, rundt 1500 kroner eller noe, som tapt. Kommer aldri til å anbefale noen å bruke de etter dette. Skal ikke si at de svindlet meg, men de begikk et lovbrudd, og i stedet for å forsøke å gjøre det rett igjen, eller i det minste inngå en dialog, så avviser de alle spørsmål og krav, og viser en fullstendig og komplett mangel på kundeservice og profesjonalitet, noe som egentlig ikke overrasket meg. Styr unna!
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #10 Skrevet 25. januar 2016 Har aldri brukt match, så burde kanskje ikke ha uttalt meg om at man ikke ble svindlet. Men at noen bruker match.com i det hele tatt er en gåte. Bruk sukker, enkelt og greit. Anonymkode: f0f29...0a1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #11 Skrevet 25. januar 2016 Ikke bruk match. Jeg kjøpte abonnement gjennom appen på telefonen. Måtte Google for å skjønne hvordan jeg avsluttet det abonnementet. I tillegg var det jo en liten deltidsjobb å avslutte medlemskapet helt. Nå har jeg kun sukker, det er mye bedre. Der er det også kun folk fra Norge så det er ikke alle mulige folk fra Frankrike og Tyskland som tar kontakt med deg. Anonymkode: 52ed3...a4d
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #12 Skrevet 25. januar 2016 1 time siden, Miklo Velka skrev: Jeg betalte for medlemsskap der i fjor, betalte for tre måneder, og kansellerte det dagen etter, fordi at jeg ikke ville betale for mere enn de tre månedene. Fikk bekreftelse på e-post på at det var kansellert, og trodde at alt var i skjønneste orden. I høst så la jeg derimot merke til at jeg fortsatt betalte til de, 8-9 måneder etter at jeg kansellerte, og kontaktet de per e-post, hvor jeg ba om at de refunderte det de hadde trukket for mye i denne perioden, som ble noen kroner til slutt. Dette nektet de derimot å gjøre, og hevdet at jeg hadde aktivert medlemsskapet igjen på hjemmesiden deres. Jeg hadde ikke fått noen form for bekreftelse på dette per e-post, eller blitt varslet på noen som helst måte, og krevde derfor at de dokumenterte når dette hadde skjedd, og på hvilken måte. Dette nektet de å gjøre, og de gjentok til det kjedsommelige at jeg hadde gjort dette. Jeg stilte flere spørsmål, men de unnlot alltid å svare på det, eller å ta hensyn til opplysningene jeg kom med, og gjentok seg selv igjen og igjen. Til slutt så måtte jeg bare gi opp, fordi at de var umulige å kommunisere med, og jeg måtte til slutt anse de pengene, rundt 1500 kroner eller noe, som tapt. Kommer aldri til å anbefale noen å bruke de etter dette. Skal ikke si at de svindlet meg, men de begikk et lovbrudd, og i stedet for å forsøke å gjøre det rett igjen, eller i det minste inngå en dialog, så avviser de alle spørsmål og krav, og viser en fullstendig og komplett mangel på kundeservice og profesjonalitet, noe som egentlig ikke overrasket meg. Styr unna! Ts her: Men skal de være så useriøse eller? Så godt jeg husker så var det før på tv-en reklame om match datingside, og at de skal holder på med slikt. . Anonymkode: 9c91e...ee6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #13 Skrevet 25. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her: Men skal de være så useriøse eller? Så godt jeg husker så var det før på tv-en reklame om match datingside, og at de skal holder på med slikt. . Anonymkode: 9c91e...ee6 Så ikke tegn abbonement da! Hva er det du maser etter... Anonymkode: f0f29...0a1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #14 Skrevet 25. januar 2016 1 time siden, Miklo Velka skrev: Jeg betalte for medlemsskap der i fjor, betalte for tre måneder, og kansellerte det dagen etter, fordi at jeg ikke ville betale for mere enn de tre månedene. Fikk bekreftelse på e-post på at det var kansellert, og trodde at alt var i skjønneste orden. I høst så la jeg derimot merke til at jeg fortsatt betalte til de, 8-9 måneder etter at jeg kansellerte, og kontaktet de per e-post, hvor jeg ba om at de refunderte det de hadde trukket for mye i denne perioden, som ble noen kroner til slutt. Dette nektet de derimot å gjøre, og hevdet at jeg hadde aktivert medlemsskapet igjen på hjemmesiden deres. Jeg hadde ikke fått noen form for bekreftelse på dette per e-post, eller blitt varslet på noen som helst måte, og krevde derfor at de dokumenterte når dette hadde skjedd, og på hvilken måte. Dette nektet de å gjøre, og de gjentok til det kjedsommelige at jeg hadde gjort dette. Jeg stilte flere spørsmål, men de unnlot alltid å svare på det, eller å ta hensyn til opplysningene jeg kom med, og gjentok seg selv igjen og igjen. Til slutt så måtte jeg bare gi opp, fordi at de var umulige å kommunisere med, og jeg måtte til slutt anse de pengene, rundt 1500 kroner eller noe, som tapt. Kommer aldri til å anbefale noen å bruke de etter dette. Skal ikke si at de svindlet meg, men de begikk et lovbrudd, og i stedet for å forsøke å gjøre det rett igjen, eller i det minste inngå en dialog, så avviser de alle spørsmål og krav, og viser en fullstendig og komplett mangel på kundeservice og profesjonalitet, noe som egentlig ikke overrasket meg. Styr unna! Ts her igjen. Men vet du hva er e-postadressen til match hvor jeg kan ta kontakt? Jeg kunne ikke finne noe kontakt skjema for å spørre om noe eller telefonnr hvor jeg kan ringe dem. Anonymkode: 9c91e...ee6
Fjompen Skrevet 25. januar 2016 #15 Skrevet 25. januar 2016 1 time siden, Miklo Velka skrev: Jeg betalte for medlemsskap der i fjor, betalte for tre måneder, og kansellerte det dagen etter, fordi at jeg ikke ville betale for mere enn de tre månedene. Fikk bekreftelse på e-post på at det var kansellert, og trodde at alt var i skjønneste orden. I høst så la jeg derimot merke til at jeg fortsatt betalte til de, 8-9 måneder etter at jeg kansellerte, og kontaktet de per e-post, hvor jeg ba om at de refunderte det de hadde trukket for mye i denne perioden, som ble noen kroner til slutt. Dette nektet de derimot å gjøre, og hevdet at jeg hadde aktivert medlemsskapet igjen på hjemmesiden deres. Jeg hadde ikke fått noen form for bekreftelse på dette per e-post, eller blitt varslet på noen som helst måte, og krevde derfor at de dokumenterte når dette hadde skjedd, og på hvilken måte. Dette nektet de å gjøre, og de gjentok til det kjedsommelige at jeg hadde gjort dette. Jeg stilte flere spørsmål, men de unnlot alltid å svare på det, eller å ta hensyn til opplysningene jeg kom med, og gjentok seg selv igjen og igjen. Til slutt så måtte jeg bare gi opp, fordi at de var umulige å kommunisere med, og jeg måtte til slutt anse de pengene, rundt 1500 kroner eller noe, som tapt. Kommer aldri til å anbefale noen å bruke de etter dette. Skal ikke si at de svindlet meg, men de begikk et lovbrudd, og i stedet for å forsøke å gjøre det rett igjen, eller i det minste inngå en dialog, så avviser de alle spørsmål og krav, og viser en fullstendig og komplett mangel på kundeservice og profesjonalitet, noe som egentlig ikke overrasket meg. Styr unna! I dette tilfellet ville jeg tatt det opp med kredittkortselskapet som svindel. Det pleier som regel å få fart på sakene, siden du i svindelsaker ikke skal betale, og saken blir et mellomværende mellom kredittkortselskapet og match.com
Sandie Skrevet 26. januar 2016 #16 Skrevet 26. januar 2016 13 timer siden, Miklo Velka skrev: Jeg betalte for medlemsskap der i fjor, betalte for tre måneder, og kansellerte det dagen etter, fordi at jeg ikke ville betale for mere enn de tre månedene. Fikk bekreftelse på e-post på at det var kansellert, og trodde at alt var i skjønneste orden. I høst så la jeg derimot merke til at jeg fortsatt betalte til de, 8-9 måneder etter at jeg kansellerte, og kontaktet de per e-post, hvor jeg ba om at de refunderte det de hadde trukket for mye i denne perioden, som ble noen kroner til slutt. Dette nektet de derimot å gjøre, og hevdet at jeg hadde aktivert medlemsskapet igjen på hjemmesiden deres. Jeg hadde ikke fått noen form for bekreftelse på dette per e-post, eller blitt varslet på noen som helst måte, og krevde derfor at de dokumenterte når dette hadde skjedd, og på hvilken måte. Dette nektet de å gjøre, og de gjentok til det kjedsommelige at jeg hadde gjort dette. Jeg stilte flere spørsmål, men de unnlot alltid å svare på det, eller å ta hensyn til opplysningene jeg kom med, og gjentok seg selv igjen og igjen. Til slutt så måtte jeg bare gi opp, fordi at de var umulige å kommunisere med, og jeg måtte til slutt anse de pengene, rundt 1500 kroner eller noe, som tapt. Kommer aldri til å anbefale noen å bruke de etter dette. Skal ikke si at de svindlet meg, men de begikk et lovbrudd, og i stedet for å forsøke å gjøre det rett igjen, eller i det minste inngå en dialog, så avviser de alle spørsmål og krav, og viser en fullstendig og komplett mangel på kundeservice og profesjonalitet, noe som egentlig ikke overrasket meg. Styr unna! Dette tilfellet skulle Forbrukerombudet fått vite om. TS:Du kan kontakte de på mail.Etter mye leting fant jeg denne mailadressen: [email protected]
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #17 Skrevet 26. januar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her igjen. Men vet du hva er e-postadressen til match hvor jeg kan ta kontakt? Jeg kunne ikke finne noe kontakt skjema for å spørre om noe eller telefonnr hvor jeg kan ringe dem. Anonymkode: 9c91e...ee6 Hva er det du skal ta kontakt for? Du er jo helt manisk. Anonymkode: f0f29...0a1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #18 Skrevet 26. januar 2016 Jeg har ikke prøvd å betale på match, men var registrert en kort periode. Det var mye utlendinger der, tyskere m.m. som drømmer om å komme til Norge. Ansluttet hele greia fort, og kommer IKKE til å registrere meg der igjen. Anbefaler sukker eller evt. Møteplassen istedet. Virker mye mer seriøst og med nordmenn som er ute etter partnere i nærområdet istedet for "golddiggers". Anonymkode: 30a2c...bc2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #19 Skrevet 26. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke prøvd å betale på match, men var registrert en kort periode. Det var mye utlendinger der, tyskere m.m. som drømmer om å komme til Norge. Ansluttet hele greia fort, og kommer IKKE til å registrere meg der igjen. Anbefaler sukker eller evt. Møteplassen istedet. Virker mye mer seriøst og med nordmenn som er ute etter partnere i nærområdet istedet for "golddiggers". Anonymkode: 30a2c...bc2 Hehe,jeg har det omvendt.På Sukker ble jeg kontaktet av mange snåle utlendinger.På Møteplassen var det mest nordmenn,men det var mange raringer der. Anonymkode: 1e3cf...138
Miklo Velka Skrevet 26. januar 2016 #20 Skrevet 26. januar 2016 6 timer siden, Sandie skrev: Dette tilfellet skulle Forbrukerombudet fått vite om. Hadde ikke gjort noen forskjell på grunn av hvor jeg bor, og mitt lokale forbrukerombud er dessverre godt gjemt bak mange lag med byråkrati.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå