Vackra Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Hei! Jeg er en jente på 20 år, og siden slutten av ungdomsskolen har jeg sett mer og mer trøtt og sliten ut, uansett hvor frisk og opplagt jeg er. Årsaken er at øyelokkene mine henger halvveis over øynene. Det føles normalt for meg, forutenom at jeg kanskje har litt mindre synsfelt enn normalt. Jeg ser det ekstremt godt på bilder, spesielt om jeg ikke anstrenger meg for å holde øynene oppe. Hvis jeg anstrenger meg vil jeg likevel ikke få et helt åpent blikk, og heller se "Gal" ut, ettersom jeg sperrer opp øynene for harde livet til de nesten spretter ut. Jeg prøver å se på nettet, og det kan virke som jeg har litt "drooping eyelid", men jeg er ikke sikker. Hvis jeg tar tak i øyenbrynene og løfter de bittelitt i den spisse kanten, så ser jeg plutselig litt mer normal ut. Dette går utrolig mye ut over selvtilliten min, og jeg får ofte høre "Er du trøtt i dag eller?" når jeg kommer på skolen, og selv kan jeg kanskje føle meg frisk og ha masse energi og ikke være trøtt i det hele tatt. I kombinasjon med at jeg ikke er spesielt symmetrisk i ansiktet osv så er dette utrolig kjipt. Av og til ser det nesten ut som jeg sjeler. Noen som har noen erfaringer å komme med som kan være til hjelp? Jeg syntes operasjon høres drastisk ut, og ikke minst dyrt og risikofylt, men jeg ser stadig på muligheten...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå