AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Fikk mensen i går,og har litt smerter rundt der eggstokk ligger,er dette normalt? Eller er d slik at det er normalt med smerter i livmor under mensen,og smerter i eggstokk ved eggløsning. Anonymkode: 474d0...28c
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Virkelig ingen? Anonymkode: 474d0...28c
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 For meg er det helt normalt. Av og til kjennes det ut som knivstikk og jeg må legge meg i fosterstilling på gulvet. Har tatt flere undersøkelser og alt er normalt. Smertene mine har forandret seg i løpet av hele livet. Noen har altså bare jævlig uflaks... Anonymkode: ca00b...05f
Rosaprosa20 Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 For meg er det normalt med smerter både her og der, både før og under mensen. Hvis du merker forandring i smertene uten at du går av/på p-piller, så ville jeg hørt med legen. Men det du beskriver høres helt normalt ut
Polly Ester Skrevet 26. januar 2016 #5 Skrevet 26. januar 2016 Jeg har ikke pleid å ha det før, men jeg har fått det nå de siste månedene. Det er ikke direkte vondt, men litt ubehagelig bare.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #6 Skrevet 26. januar 2016 Jeg opplever det samme. Er som om eggstokkene og livmoren er hovne. Jeg hovner skikkelig opp men det gjør liksom ikke vondt. Er som om eggstokkene står ut. Men tror det er veldig vanlig altså. Prøv med varme flaske. Det hjelper! Anonymkode: f9f8c...4ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå