Gå til innhold

Noen som har smerter i eggstokk ved mensen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk mensen i går,og har litt smerter rundt der eggstokk ligger,er dette normalt? Eller er d slik at det er normalt med smerter i livmor under mensen,og smerter i eggstokk ved eggløsning. 

Anonymkode: 474d0...28c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig ingen? 

Anonymkode: 474d0...28c

Skrevet

For meg er det helt normalt. Av og til kjennes det ut som knivstikk og jeg må legge meg i fosterstilling på gulvet.

Har tatt flere undersøkelser og alt er normalt. Smertene mine har forandret seg i løpet av hele livet. Noen har altså bare jævlig uflaks...

Anonymkode: ca00b...05f

Skrevet

For meg er det normalt med smerter både her og der, både før og under mensen. Hvis du merker forandring i smertene uten at du går av/på p-piller, så ville jeg hørt med legen. Men det du beskriver høres helt normalt ut

Skrevet

Jeg har ikke pleid å ha det før, men jeg har fått det nå de siste månedene. Det er ikke direkte vondt, men litt ubehagelig bare. 

Skrevet

Jeg opplever det samme. Er som om eggstokkene og livmoren er hovne. Jeg hovner skikkelig opp men det gjør liksom ikke vondt. Er som om eggstokkene står ut. Men tror det er veldig vanlig altså. Prøv med varme flaske. Det hjelper!

Anonymkode: f9f8c...4ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...