AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Jeg har så forferdelig legeskrekk.. Blir uvell, kvalm og får diare når jeg må til legen. Skjer hver eneste gang. Problemet et vel at jeg er redd for og ikke bli tatt på alvor, det har skjedd før og jeg følte meg helt forferdelig. Spiller ingen rolle om det er jeg eller f.eks barnet mitt som skal til legen. Får samme symptomene hver gang jeg kommer meg alltid til legen når det er noe, for jeg tvinger meg selv. Hvordan foregår legeskrekk hos dere? Hva gjør dere som kan hjelpe? Anonymkode: 6cea0...6df 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Har en slags lege fobi. Jeg inbiller meg at legen tenker at jeg er der for mye og at jeg opptar legens tid, med mine "problemer" Jeg er en person som fort uroer meg om jeg oppdager noe annerledes med kroppen, og er da kjapp med å dra til legen. Men blir så dårlig før jeg skal dit, men det er et bedre alternativ en å gå å være livredd for at jeg er dødssyk. Anonymkode: 41fb2...4ad
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har en slags lege fobi. Jeg inbiller meg at legen tenker at jeg er der for mye og at jeg opptar legens tid, med mine "problemer" Jeg er en person som fort uroer meg om jeg oppdager noe annerledes med kroppen, og er da kjapp med å dra til legen. Men blir så dårlig før jeg skal dit, men det er et bedre alternativ en å gå å være livredd for at jeg er dødssyk. Anonymkode: 41fb2...4ad Sånn er det jeg og føler meg! Føler meg veldig ofte som en hypokonder. Men er jo ikke det. Hadde en time på sykehuset i dag og var så kvalm at jeg hadde lyst og spy i tillegg til diare. Når jeg først kom dit gikk det jo selvsagt helt fint.. Anonymkode: 6cea0...6df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå