Gjest Hummels Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Hvorfor er det så mange som synes sugemerke er fy fy og farlig å gå ute med når man er over 20 år? Det er bare et tegn på en heftig dag/natt. Et bevis at partneren ikke fikk nok av deg. Sånn var det ikke i tenåra. Da lagde de ofte sugemerke på kjæresten sin for de synes det var kult og mange lagde på seg selv til og med. Har ofte fått sugemerker på skulder, mage, rygg, brystvorte osv.. men så fort jeg fikk på halsen (et synlig sted) så reagerer folk? Er det sjalusi eller hva? Det er et merke for faen! Ikke verre enn et blåmerke, eller føflekk. Hvorfor er folk folk sånn? Hva mener dere?
Gjest Løkky Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Jeg syns ikke det passer seg nå som jeg har passert tyveårene. Særlig kjente jeg på dette når jeg jobbet i en barnehage. Til barna kunne jeg liksom "lure" de og si at det var et blåmerke, men hva med foreldrene deres? Det var ikke noe gøy å møte de om morgenen i gangen med sugemerke på halsen. Det skjedde èn gang, og siden den gangen endret jeg litt synet på dette med sugemerker. Om jeg ser en 14-åring som er oppspist over hele halsen, så "gøy/bra/ectect" for h*n. Men etter hvert som man eldres, omgåes litt eldre mennesker, enten på jobb eller skole, syns jeg det ikke ter seg med sugemerker.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 Fordi det er utrolig fjortis og blodharry! Ser en del ungdommer som f.eks jobber i butikk, som står bak kassa med sugemerker. Hadde jeg vært sjefen deres, hadde jeg sendt dem hjem fra jobb og oppfordret dem til å lage sugemerker på ikke-synlige steder i framtida. Det er bare utrolig smakløst å gå rundt med sugemerker når man er blitt voksen. Anonymkode: 8441d...35b 10
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 Og det sjalusikortet du hele tiden spiller, TS, det er bare så oppbrukt og barnslig. Ingen er sjalu på deg for noe som helst. Anonymkode: 8441d...35b 16
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #5 Skrevet 24. januar 2016 Å få et sugemerke er ikke godt. Hvorfor det er flaut å få sugemerke er jo fordi det bevitner om at man har hatt sex med en som ikke kan sakene sine. Det er godt å bli kysset på halsen, men å suge til det blir blodutredelse? Nei. Det var sånn man gjorde for å vise at "se jeg har fått meg noe" da vi var sånn 14-16 år. Anonymkode: 0bac0...a69 16
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å få et sugemerke er ikke godt. Hvorfor det er flaut å få sugemerke er jo fordi det bevitner om at man har hatt sex med en som ikke kan sakene sine. Det er godt å bli kysset på halsen, men å suge til det blir blodutredelse? Nei. Det var sånn man gjorde for å vise at "se jeg har fått meg noe" da vi var sånn 14-16 år. Anonymkode: 0bac0...a69 Å bare for å si det, man kan fint ha heftig sex, uten å måtte suge blåmerker på den man har sex med. Anonymkode: 0bac0...a69 6
Gjest Hummels Skrevet 24. januar 2016 #7 Skrevet 24. januar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det sjalusikortet du hele tiden spiller, TS, det er bare så oppbrukt og barnslig. Ingen er sjalu på deg for noe som helst. Anonymkode: 8441d...35b Hvis det ikke er sjalusi så skulle jeg likt å visst hva grunnen er. Et jævla merke som folk skal irritere seg over. Da har de ikke mye å gjøre på og irritere seg over her i livet. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å få et sugemerke er ikke godt. Hvorfor det er flaut å få sugemerke er jo fordi det bevitner om at man har hatt sex med en som ikke kan sakene sine. Det er godt å bli kysset på halsen, men å suge til det blir blodutredelse? Nei. Det var sånn man gjorde for å vise at "se jeg har fått meg noe" da vi var sånn 14-16 år. Anonymkode: 0bac0...a69 Nå tenner jeg på litt heftig sex og litt smerter også. Så for meg er det godt. Hun kan fint sakene sine og kan ikke be om bedre sex. Det jeg mener, tenåringer får det for de mener det er kult, voksne kan også få det under sex og det er ingen grunn til at voksne folk må angripe av den grunn. Er det sånn hvis man kommer med blåmerke også?
frk91 Skrevet 24. januar 2016 #8 Skrevet 24. januar 2016 Fordi det er harry, og noe unge folk lager på hverandre for å vise omverdenen at de har sex. Vi som er voksne forstår at sex er veldig vanlig og ikke noe å skrike til andre om. 7
Gjest gjestvest Skrevet 24. januar 2016 #9 Skrevet 24. januar 2016 Til de av dere fortapte sjeler som befinner seg i denne forferdelig fortvilende situasjonen ( ), som ikke vet hvordan dere skal komme dere ut, si at det ble en kamp om liv og død. Mellom dere og støvsugeren. At dette var en kamp der kun en kunne seire. Merket for livet måtte dere: " Suck it up ", og innrømme at slaget var tapt.
Cathrine88 Skrevet 24. januar 2016 #10 Skrevet 24. januar 2016 For meg ser det ikke ut som et tegn på at du har hatt heftig sex, men et tegn på at partneren sugde seg fast som en desperat igle i det du var i ferd med å gå. 14
Ghostwalker Skrevet 24. januar 2016 #11 Skrevet 24. januar 2016 Synlig sugemerke = desperat behov for å få andre folk til å se at jeg har hatt sex/vært sammen med noen. Det holder ikke for alle heller, enkelte må også skrive det overalt på forumer på nettet. Se på meg, se på meg! 8
Bupropion Skrevet 24. januar 2016 #12 Skrevet 24. januar 2016 Det er et merke man automatisk forbinder med sex, altså ser du en med sugemerke vet du at vedkommende har fått seg noe eller har hatt det heftig med noen, noe som er helt naturlig dog. Dessuten er det synlig når det er på halsen. Folk hadde reagert også om man har et stort, synlig sår eller et blåmerke på halsen, det trekker automatisk til seg oppmerksomhet og er jo litt mer skummelt om det ikke er sugemerke, det er ikke normalt å få blåmerke på halsen. På armen og beina er en ting, men ja, halsen.....? Forstår ikke hvorfor du nevner sjalusi. Ser jeg noen med sugemerke syns jeg bare det er litt morsomt, jeg blir ikke sjalu? Jeg syns ikke det passer seg å gå med det fullt synlig og uten antydning til å skjule det, men det handler jo ikke om sjalusi. Et sugemerke kan uansett ikke sammenlignes med en føflekk eller et fødselmerke. Du er født med slike ting eller så kommer det av sola, et sugemerke kommer av en kåt partner.... Personlig elsker jeg å bli kysset på halsen og at partneren gjerne suger litt, men jeg får fnatt om det kommer et sugemerke. Det passer seg ikke på for eksempel jobb, men syns ikke at man skal sende noen hjem på grunn av et sugemerke (referer til en kommentar lenger oppe her). Altså hallo..... 1
Gjest Hummels Skrevet 24. januar 2016 #13 Skrevet 24. januar 2016 5 minutter siden, Bupropion skrev: Det er et merke man automatisk forbinder med sex, altså ser du en med sugemerke vet du at vedkommende har fått seg noe eller har hatt det heftig med noen, noe som er helt naturlig dog. Dessuten er det synlig når det er på halsen. Folk hadde reagert også om man har et stort, synlig sår eller et blåmerke på halsen, det trekker automatisk til seg oppmerksomhet og er jo litt mer skummelt om det ikke er sugemerke, det er ikke normalt å få blåmerke på halsen. På armen og beina er en ting, men ja, halsen.....? Forstår ikke hvorfor du nevner sjalusi. Ser jeg noen med sugemerke syns jeg bare det er litt morsomt, jeg blir ikke sjalu? Jeg syns ikke det passer seg å gå med det fullt synlig og uten antydning til å skjule det, men det handler jo ikke om sjalusi. Et sugemerke kan uansett ikke sammenlignes med en føflekk eller et fødselmerke. Du er født med slike ting eller så kommer det av sola, et sugemerke kommer av en kåt partner.... Personlig elsker jeg å bli kysset på halsen og at partneren gjerne suger litt, men jeg får fnatt om det kommer et sugemerke. Det passer seg ikke på for eksempel jobb, men syns ikke at man skal sende noen hjem på grunn av et sugemerke (referer til en kommentar lenger oppe her). Altså hallo..... Sant. Det er bare et merke, og jeg mener de her som blir irritert/sur som er sjalu. Kun for de ser noen har sugemerke. At noen synes det er morsomt er helt greit. Jeg gjemmer meg ikke bort selv om jeg har fått et merke og er langt i fra flau over det. Det skjedde bare at jeg fikk et og det er ikke noe å bli flau over. Hva så om det kommer fra en kåt partner? Men det er ikke noe jeg får ofte. Sist jeg hadde et sugemerke på et synlig sted var for 6 år siden. Synes ikke folk skal måtte hjemme bort merket pga andre mennesker. Gi mer faen. Folk får tenke hva pokker de vil. At noen vil sende folk hjem for de har et sugemerke er det morsomste jeg har hørt
Gjest Hummels Skrevet 24. januar 2016 #14 Skrevet 24. januar 2016 35 minutter siden, Ghostwalker skrev: Synlig sugemerke = desperat behov for å få andre folk til å se at jeg har hatt sex/vært sammen med noen. Det holder ikke for alle heller, enkelte må også skrive det overalt på forumer på nettet. Se på meg, se på meg! Nå klarer jeg ikke å lage et sugemerke på halsen på meg selv så nei jeg er ikke desperat etter å vise noe som helst, men ikke pokker om jeg går med en genser med høy hals eller skjerf kun for å skjule et merke som visse ikke takler å se.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #15 Skrevet 24. januar 2016 1 time siden, Hummels skrev: Hvis det ikke er sjalusi så skulle jeg likt å visst hva grunnen er. Et jævla merke som folk skal irritere seg over. Da har de ikke mye å gjøre på og irritere seg over her i livet. Nå tenner jeg på litt heftig sex og litt smerter også. Så for meg er det godt. Hun kan fint sakene sine og kan ikke be om bedre sex. Det jeg mener, tenåringer får det for de mener det er kult, voksne kan også få det under sex og det er ingen grunn til at voksne folk må angripe av den grunn. Er det sånn hvis man kommer med blåmerke også? Du er en bdsm'er som tenner på å få sugemerke på halsen altså? Nei sugemerke på halsen har ingenting med heftig eller god sex å gjøre. Om du tenner på smerte så er vell ikke akkurat å bli sugd på halsen det som gir mest nytelse akkurat. Uansett, det ser bare ekstremt tåpelig ut å gå rundt med synlig sugemerke.. Anonymkode: 0bac0...a69 1
urenluren Skrevet 24. januar 2016 #16 Skrevet 24. januar 2016 Det skal jo litt sutting til før man får et skikkelig merke. Det er da ikke vanlig eller spesielt digg at noen suger seg godt fast i halsen din i flere sekunder? Et synlig sugemerke dukker ikke tilfeldigvis opp mens man har sex. Det krever litt. Husker godt vi drev med dette på ungdomsskolen fordi det var "kult".... 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #17 Skrevet 24. januar 2016 fordi det er veldig "fjortis"? Veldig, veldig. Og litt mer veldig Anonymkode: ab9cc...472 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #18 Skrevet 24. januar 2016 56 minutter siden, Bupropion skrev: Det er et merke man automatisk forbinder med sex, altså ser du en med sugemerke vet du at vedkommende har fått seg noe eller har hatt det heftig med noen, noe som er helt naturlig dog. Dessuten er det synlig når det er på halsen. Folk hadde reagert også om man har et stort, synlig sår eller et blåmerke på halsen, det trekker automatisk til seg oppmerksomhet og er jo litt mer skummelt om det ikke er sugemerke, det er ikke normalt å få blåmerke på halsen. På armen og beina er en ting, men ja, halsen.....? Forstår ikke hvorfor du nevner sjalusi. Ser jeg noen med sugemerke syns jeg bare det er litt morsomt, jeg blir ikke sjalu? Jeg syns ikke det passer seg å gå med det fullt synlig og uten antydning til å skjule det, men det handler jo ikke om sjalusi. Et sugemerke kan uansett ikke sammenlignes med en føflekk eller et fødselmerke. Du er født med slike ting eller så kommer det av sola, et sugemerke kommer av en kåt partner.... Personlig elsker jeg å bli kysset på halsen og at partneren gjerne suger litt, men jeg får fnatt om det kommer et sugemerke. Det passer seg ikke på for eksempel jobb, men syns ikke at man skal sende noen hjem på grunn av et sugemerke (referer til en kommentar lenger oppe her). Altså hallo..... Hvilken kommentar? Anonymkode: 1c1fc...ff8
Maleficenta Skrevet 24. januar 2016 #19 Skrevet 24. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er utrolig fjortis og blodharry! Ser en del ungdommer som f.eks jobber i butikk, som står bak kassa med sugemerker. Hadde jeg vært sjefen deres, hadde jeg sendt dem hjem fra jobb og oppfordret dem til å lage sugemerker på ikke-synlige steder i framtida. Det er bare utrolig smakløst å gå rundt med sugemerker når man er blitt voksen. Anonymkode: 8441d...35b Er ikke alltid man kan for det selv. Er ikke slik at man lager de på halsen sin selv. Kan være partneren ble overivrig og merke kommer med et uhell. Jeg har opplevd det et par ganger. Flaut. Men syns ikke det er boe JEG skal få pes for
Gjest Hummels Skrevet 24. januar 2016 #20 Skrevet 24. januar 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er en bdsm'er som tenner på å få sugemerke på halsen altså? Nei sugemerke på halsen har ingenting med heftig eller god sex å gjøre. Om du tenner på smerte så er vell ikke akkurat å bli sugd på halsen det som gir mest nytelse akkurat. Uansett, det ser bare ekstremt tåpelig ut å gå rundt med synlig sugemerke.. Anonymkode: 0bac0...a69 Synes ikke selv det gjør vondt (så må mer smerte til for min del for at jeg skal bli helt i hundre), men svarte noen som sier det er vondt og ubehagelig. Jeg synes det er godt å bli sugd på lenge uansett hvor på kroppen det er. Ikke beina. Gjemmer meg ikke bort selv om jeg får et merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå