Gjest Pizzaboy Skrevet 12. oktober 2004 #1 Skrevet 12. oktober 2004 Vet det kanskje høres rart ut, men jeg digger pianøttsmør på pizzaen , vel og merke etter at den har stått ute å kjølt seg i 10min. Men det er en bedre halvdel som nesten klikker når hun ser det. Fatter ikke at man skal bry seg så mye om hva andre spiser. Og ja jeg vet dette ikke er normalt , men absolutt å anbefale for dei som liker pianøttsmør og pizza hver for seg. Eller hva med pølser med kanel?? Synes begge deler er godt jeg. Hadde dere klikka dersom h*n hadde spist dette når dere spiser sammen et måltid??
Gjest lilletroll Skrevet 12. oktober 2004 #2 Skrevet 12. oktober 2004 Vet du at hva mannen spiser kan jeg da VIRKELIG ikke legge meg borti!!! Men pizza og peanøttsmør må prøves
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2004 #3 Skrevet 12. oktober 2004 Du må selvfølgelig spise hva du vil, men jeg må innrømme at jeg blir litt oppgitt når mannen dynker den nystekte indrefileten i ketchup! Ikke mye vits å bruke tid på å lage god mat når alt skal smake ketchup likevel! Men - peanøttsmør på BigOne - vær så god! K
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #4 Skrevet 12. oktober 2004 Æ tror æ hadde mista madlysta... :o
NullHull Skrevet 12. oktober 2004 #5 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg reagerer mer på hvordan folk spiser, enn akkurat hva og hvilke kombinasjoner de velger
maiia Skrevet 12. oktober 2004 #6 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg reagerer mer på hvordan folk spiser' date=' enn akkurat hva og hvilke kombinasjoner de velger [/quote'] Enig! Jeg bor sammen med en som dynker all mat i enten ketchup eller Thousand Island dressing. Hvis han liker det, så greit for meg!
Arkana Skrevet 12. oktober 2004 #7 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg reagerer mer på hvordan folk spiser' date=' enn akkurat hva og hvilke kombinasjoner de velger [/quote'] Enig.
NullHull Skrevet 13. oktober 2004 #10 Skrevet 13. oktober 2004 Når det gjelder frossenpizza er det jo nesten et must å bruke ketchup, for å få bort smaken. Uff da! Du bruker altså frossenpizzaen mer som et underlag for ketchupen om jeg forstår deg rett?
Dawn Skrevet 13. oktober 2004 #11 Skrevet 13. oktober 2004 Uff da! Du bruker altså frossenpizzaen mer som et underlag for ketchupen om jeg forstår deg rett? Noe sånt ja!
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #12 Skrevet 13. oktober 2004 Pizza og peanutt-smør??? Det høres litt sært ut men god fornøyelse :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå