Gå til innhold

Da blir det enda en liten på oss!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Har lest igjennom dagboken din, å ville bare legge igjen et lite spor:)

Så utrolig gøy at det klaffet av seg selv for dere, og virkelig herlig at E gleder seg sånn til å bli storesøster:rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Nautika skrev:

Vi bruker Sundvik uten den klaffen helt ytterst, vi har bare skrudd den av. Fungerer helt ypperlig! Steller fra siden da :)

Mannen likte veldig godt Sundvik, så kan se ut som om det blir det på oss! Har dere skrudd på noe ekstra i steden for den kanten, for å holde stellematten bedre på plass? Mannen lurte på om han måtte trikse til noe, men vil helst slippe hans håndverk om det går uten :ler: Vi stelte fra siden sist, er det jeg er god på ;)

1 time siden, Leviora skrev:

Kjøp brukt? Finnes mange Gulliver stellebord som selges til 2-300kr :)

Niesen min overtok vårt når hun ventet sin første, så vi kan få det tilbake om vi ikke finner et annet. Men med nesten 5 års bruk tror jeg det skal få slippe videre :fnise: Alt for glad i å oppgradere ting, og vil gjerne ha matchende seng og stellebord, selv o mdet ikke blri stående på samme sted :rolleyes:

Skrevet
58 minutter siden, Mumsy skrev:

Hei! Har lest igjennom dagboken din, å ville bare legge igjen et lite spor:)

Så utrolig gøy at det klaffet av seg selv for dere, og virkelig herlig at E gleder seg sånn til å bli storesøster:rodmer:

Hei! Så hyggelig med nytt ansikt innom :vinke:

Kan fremdeles ikke forstå at vi klarte det på egenhånd, tror ikke på at jeg er gravid opptil flere ganger i døgnet! Slik var det med E også, men det kom seg etter oul og jeg kjente bevegelsene hennes :) E er helt fantastisk, og hun blir en herlig storesøster :rodmer:

Skrevet

Det er kant på 3 av 4 sider selv om man tar av den som er hengslet på. Bare siden ut mot forelderen som er åpen. :)

Skrevet
20 timer siden, Småkjekset skrev:

E har spurt om jeg kan strikke sikksakk skjørt til henne, så skal lage matchende til oss to til jul :)  Går litt i kluter her også, for det fikk de på avdelingen hennes i fjor til stor glede så gjentar suksessen i år :nigo:

Hvilket garn/oppskrift bruker du? Ene venninnen min ønsket seg hjemmestrikket eller heklet pannebånd til jul, så jakter inspirasjon ;)

Jeg har brukt diverse restegarn. Sandnesgarn sitt merino og nå skal jeg strikke det siste i Drops sitt. Til jentene så strikker jeg for det meste i drops sitt babymerino. Men følte at pannebånd måtte bare litt tykkere. Jeg strikker bare dette her. Er ikke noe fancy, men syns de blir fine. 

Skrevet
2 timer siden, Pentu skrev:

Jeg har brukt diverse restegarn. Sandnesgarn sitt merino og nå skal jeg strikke det siste i Drops sitt. Til jentene så strikker jeg for det meste i drops sitt babymerino. Men følte at pannebånd måtte bare litt tykkere. Jeg strikker bare dette her. Er ikke noe fancy, men syns de blir fine. 

Drops sitt babymerino er en av favorittgarnene mine, så det brukes så ofte som mulig. Veldig kjedelig at garnbutikken her har sluttet med drops garn, Så blir bestillinger på meg nå om dagen ;)

Skrevet

Nå har jeg lest noen sider her :) 

På tide med tippeliste snart eller!? :lur: Jeg tipper gutt :babygutt: 

Jeg angrer på at vi ikke har skuffer i vårt stellebord og det er stor sannsynlighet for at det blir byttet ut :jepp: Veldig praktisk å ha klærne i nærheten. Det merker vi nå når vi må hente de hele tiden... 

Skrevet
1 time siden, LilleMy1989 skrev:

Nå har jeg lest noen sider her :) 

På tide med tippeliste snart eller!? :lur: Jeg tipper gutt :babygutt: 

Jeg angrer på at vi ikke har skuffer i vårt stellebord og det er stor sannsynlighet for at det blir byttet ut :jepp: Veldig praktisk å ha klærne i nærheten. Det merker vi nå når vi må hente de hele tiden... 

Hyggelig at du har tittet bryet med å lese her :vinke:

Tippeliste kan jeg lage til når jeg kommer meg på data, skal føre inn tipping din da :jepp:

Vi er nødt til å ha klær tilgjengelig på badet, så skuffer er et must! E har en liten kommode med tre skuffer på på badet nå, og behovet blir bare større og større så når vi skal bygge hus må det være plass til mange skuffer :fnise:

Skrevet

Vi har også Sundvik stellebord og har tatt av klaffen samme som @Nautika sier. 
Funker kjempe bra. Kjøpte også et par bokser på ikea i samme slengen som vi har stående på den hyllen (til bleier osv) slik at det ser litt ryddigere ut (for dem som liker sånt). ;)  

Skrevet (endret)

Siden ordinær ultralyd nærmer seg er det på tide med en liten tippeliste :)

Når jeg gikk gravid med E var jeg plaget av kvalme og oppkast frem til oul, men denne gangen har jeg kun brekninger som problem. Bekkenet er begynt å tulle seg de siste ukene, så det er tidligere enn sist.

Det finnes nesten bare jenter i familien vår, så er spent på hvem som skjuler seg i magen :hjerte:

:babygutt:

LilleMy1989

_marielle_

Marimba 

sitronkake 

tr.heimspia83

Nautika

Beccy87

:babyjente:

Mumsy

MartheC

A4-livet

Nori

Weebs 

Endret av Småkjekset
Skrevet
3 minutter siden, _marielle_ skrev:

Jeg tipper :babygutt:

Skal legge deg til :)

Skrevet

Melder meg inn jeg også og tipper :babyjente:

Skrevet
40 minutter siden, MartheC skrev:

Melder meg inn jeg også og tipper :babyjente:

Hyggelig med nytt besøk :velkommen:

Fører tippingen din opp! 

• Liker 1
Skrevet

Bekkenet mitt krangler virkelig i kveld. Det er visst ikke like glad for å hatt i bevegelse fra kl 8 imorges til 9 i kveld. Har lagt på sofaen etter at E la seg, men nå er dette ga som gjelder :sove:

Gleder meg til å lese oppdatering fra @Weebs. Når jeg våkner i natt/i morgen :nigo:

Skrevet

Henger meg med på den @Småkjekset! Jeg venter også på oppdatering fra @Weebs:P

Og forøvrig tipper jeg gutt :babygutt: 

Skrevet

Jeg tipper gutt :babygutt: 

Så spennende med nytt hus forresten. Er det ferdighus eller har dere tegnet selv? 

Skrevet

Tipper gutt jeg og :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...