AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Jeg skriver nå av den enkle grunn at jeg er ei jente og har i likhet med andre jenter en tendens til å overanalysere ting og situasjoner. Uansett.. Den siste tiden har jeg hatt sex med en venn av meg. Det har vært veldig enkelt, for han er en evig "partyboy" og betydelig mye eldre, og jeg har nettopp kommet ut av et fast forhold, og trives godt med å være singel. Vi har det morsomt sammen, og utenom soverommet er alt veldig casual mellom oss, og det liker vi godt begge to. Vi kan snakke om alt; jeg snakker mye om et par av guttene jeg driver å flørter med om dagen, og han som er eldre drar da opp erfaringer og tips om slikt, og vi ler godt sammen. Her om dagen var vi hvertfall en tur på byen med felles venner av oss. Hver gang vi drar ut pleier jeg å sove hos han, da han bor nærme og det er enklere å dra dit. Vi kom hjem til han, satt og pratet og hadde noen drinker til før vi så la oss. På denne tiden hadde jeg nå vært våken i over 24 timer, og sa til han at vi godt kunne kose litt, men ikke sex da jeg var så fryktelig trøtt. Han hadde ikke noe problem med det og vi kysset og koste litt. Ting eskalerte og selvfølgelig endte vi med å ha sex. En liten stund etter dette sier jeg ifra til han at nå ville jeg sove og ønsket ikke noe mer tull eller hm.. "Håndarbeid".. Han lo av det og begynte å fortelle i detaljer hva han likte å gjøre med meg, før han så holdt armene mine fast over hodet mitt og la seg oppå meg. Først fniste jeg litt, men sa til han igjen at nå orket jeg ikke noe, og ville at han skulle rulle av meg, noe han ikke gjorde. Han fortsatte, og jeg prøvde å få armene mine løs, informerte han om at det var ubehagelig, og at skuldrene og håndleddene mine gjorde vondt. Han lo mer og ber meg slutte og tulle og så kjører han på.. Jeg fortsetter å si til han med stødig og seriøs stemme og ord at jeg ikke vil gjøre dette noe mer, og prøver å vri meg unna, men han er sterkere enn meg og ligger oppå meg. Han fortetter grisepraten sin og sier at han vil jeg skal komme, men etter en stund gir han opp og vi legger oss. Dagen etter spiser vi frokost sammen, går en forholdsvis lang tur før vi senere har en sen lunsj og en "repareringsdrink". Han følger meg så til bussen, og jeg drar hjem. Grunnen til at jeg nå skriver dette innlegget er av den enkle grunn at jeg stadig faller tilbake på hva som skjedde, og jeg føler et fryktelig ubehag. Jeg kan vel helt ærlig si at dette var en fryktelig.. utrivelig situasjon. Jeg synes fremdeles han er en veldig fin fyr og vi har det hyggelig sammen, men jeg så en side av han jeg ikke likte helt. Deres tanker? Anonymkode: 2ac89...bb0
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Det er ganske enkelt. Han respekterer deg ikke. Du sa klart i fra at det ikke var greit. Det gav han blanke f i. Det er ikke et godt vennskap. Anonymkode: ee425...66c 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 Du må snakke med han. Finn ut om han forstår hvorfor du følte det sånn eller om han bare tuller det vekk. Kanskje han tror at du vil ha sex med han hele tiden og at han tror du later som du ikke vil fordi det er spennende. Selv tenner jeg på å ha sex når det bare skjer, selv om jeg i utgangspunktet bare ville kose litt og sier til han at det ikke er aktuelt med sex nå... Anonymkode: f7832...4b1
Fjompen Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 Frem til annet er avtalt (kodeord osv) så betyr nei utvilsomt nei. Samtidig er det desverre for enkelt å feiltolke i relasjoner der sex har pågått over tid, og man gjerne flørter litt med elementer av tvang/overtalelse. Slike elementer er for all del trivelige nok, men det fordrer et veldig høyt nivå av oppmerksomhet rundt etablerte grenser og kodeord. Hvis du fremdeles mener at han er en trivelig fyr, og er villig til å legge dette på knaggen for "feilkommunikasjon" så er du nødt til å ha en prat med ham om dette, og etter min mening helst avtale et helt ubestridt kodeord for når nok er nok. Det kan jo fint være at han i hans hode har lekt en lek han antar du likte, og ikke mente å hverken mente å gjøre deg vondt eller mindre respekt. Og til en annen gang, et godt substitutt for kodeord er et kne i ballene og en rask utstigning av sengen. Få ting sier "nå er det nok" bedre enn det.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #5 Skrevet 25. januar 2016 Hei du , jeg må snakke med deg om det som skjedde da jeg lå over hos deg. Jeg liker å være sammen med deg, men jeg likte ikke den tingen du gjord ei senga så det må ikke skje mer. Jeg følte meg fanget. Ferdig Anonymkode: 9be79...1c4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå