Gå til innhold

Foretrekker veltrente menn..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror dere veltrente menn foretrekker å være sammen med veltrente kvinner (og vice versa)?

Anonymkode: 9aa2a...b16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Well DUH!

Anonymkode: 1d7bd...6ad

• Liker 1
Skrevet

Må være unntaket jeg da. Eksen var modell og trent, jeg er vel ikke akkurat det. De fleste venninnene mine som er ganske trente er faktisk sammen med utrente menn, så stemmer vel ikke helt i mitt liv, men generelt så kan jeg tenke meg det.

• Liker 2
Skrevet

Hun trenger ikke være veltrent, men hun kan ikke være totalt sofapotet.

Anonymkode: dd4c2...fa0

• Liker 1
Skrevet

Jeg er langt fra overvektig, men en ser på meg at jeg ikke trener. Likevel var jeg sammen med verdens kjekkeste fyr som var 1.96 høy og veldig veltrent. Holdt også på med en cheerleader som trener 6 dager i uka, så min erfaring er at personlighet er det viktigste. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker det. Ikke på grunn av utseende på muskler eller fettprosent, men fordi det er hyggelig å være sammen med en som kan være med på løpetur uten å kollapse etter ti meter. Sammenfallende interesser rett og slett.

• Liker 2
Skrevet

De er heitere da :P

Anonymkode: 9532e...a12

Skrevet

Min erfaring er ja, og at personlighet ikke betyr all verden. Enten det, eller så er bare personligheten min like lite tiltrekkende som det ytre. :tongue:

Gjest Jokkmokk
Skrevet
1 time siden, Cathrine88 skrev:

Jeg foretrekker det. Ikke på grunn av utseende på muskler eller fettprosent, men fordi det er hyggelig å være sammen med en som kan være med på løpetur uten å kollapse etter ti meter. Sammenfallende interesser rett og slett.

Jeg kan trene 5-6 dager i uka og fortsatt omtrent kollapse etter 10meter løping. Jeg presterer dårligere enn ungene i barneløypa på 5 km :P

Ikke diskriminerer oss med rævva joggekondisgener :ler:

Skrevet
5 minutter siden, Jokkmokk skrev:

Jeg kan trene 5-6 dager i uka og fortsatt omtrent kollapse etter 10meter løping. Jeg presterer dårligere enn ungene i barneløypa på 5 km :P

Ikke diskriminerer oss med rævva joggekondisgener :ler:

Beklager! :ler2: Men da kan du sikkert bære en relativt tung sekk eller handleposer uten å kollapse. Ikke verst det heller!

Skrevet

Jeg har en slank, ganske trent kropp nå og var i veldig god form da jeg møtte min mann. Han derimot proriterer ikke trening på samme måte og det er helt greit for meg. Det viktige for meg er at han bryr seg nok om helsen sin til å bidra til et sunt kosthold hjemme og ønsker å holde seg normalvektig. At han ikke er veltrent har ingenting å si for min tiltrekning. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...