Blekkulf Skrevet 23. januar 2016 #1 Skrevet 23. januar 2016 Jeg har den siste uka hatt en slags "klump" i halsen, akkurat som en rap som ikke vil ut. Jeg går rundt og er konstant kvalm. Vet noen hva dette kan være? Begynner å bli skikkelig irriterede!:p
Gjest incognita Skrevet 23. januar 2016 #3 Skrevet 23. januar 2016 Google "globusfølelse" og se om du kjenner deg igjen.
Gjest Dwight Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Det kan være stress, begynnelsen på en forkjølelse, muskelknute osv. Har du hatt feber de siste dagene? Prøv å spis litt vannis og se om hevelsen går ned
Blekkulf Skrevet 23. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2016 1 minutt siden, Kontormus skrev: Er det noe som stresser deg for tiden? Nei, det er ikke det
Kontormus Skrevet 23. januar 2016 #6 Skrevet 23. januar 2016 Jeg har hatt slik selv, og hos meg var det stress. Selv om jeg selv mente det ikke var noe som burte utløse slikt. Men du kan jo lese om andre muligheter: https://www.onlinelege.no/svar/_klump-i-halsen-aarsaker-og-utredning_ref:bffbcif54
Blekkulf Skrevet 23. januar 2016 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2016 Hm, kanskje det kan være stress likevel da? Jeg begynte å jobbe som lærer i høst, og jeg må innrømme at jeg har vært stressa, men føler jeg har god kontroll på jobben nå:-) Jeg får vel se om det går over etter hvert:-) Tusen takk for svar alle sammen! :-)
Blekkulf Skrevet 24. januar 2016 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2016 Herlighet, nå har jeg begynt å spy:( er det mulig at det er omgangssyken? Hadde det før jul også, det er vel ikke mulig å ha sånn uflaks at jeg har det IGJEN. 😭😭
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå