Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, GudSelv skrev:

Tror ikke menn har blitt mer uhøflig. Har noe med hvordan samfunnet har utviklet seg, før så trodde menn at kvinner var ubrukelig til tekniske ting. Tankegodset da var at kvinner ikke kan skifte dekk eller sette opp hyller. Så menn stilte gjerne opp fordi de "visste" jenter ikke klarte å fikse slikt selv. I dag så vet man kvinner klarer sånt like fint selv, og derfor kan de gjøre det selv.

Ja, det klarer det like fint selv :fnise:

Anonymkode: e6467...0ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ser det som en selvfølge at menn skal hjelpe deg med alt mellom himmel og jord, og attpåtil gjøre det helt uoppfordret? 

Herre Gud. 

Svaret på spørsmålet ditt er "nei", menn er ikke blitt mer uhøflig.

Derimot er kvinner blitt ekstremt mye mer kravstore, bortskjemte og stormannsgale. Noe du er et eksempel på. 

Eksempler?

Anonymkode: 58a65...88b

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Det er ikke alltid alle kvinner ønsker seg hjelp fra menn heller da. Det er jo sinnssykt mange som vil være ''selvstendige''. Kanskje menn ikke alltid tør å hjelpe?

Har personlig aldri lagt merke til dette

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksempler?

Anonymkode: 58a65...88b

Hvis du hadde lest setningen etter den du uthevet, så har du et eksempel. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

ikke? virkelig ikke? ikke en vaskehjelp eller noe sånt? :) det syntes jeg var rart.

Anonymkode: bd50e...c7f

Kjøpe seg tjenester i form av både å skru bil og få vasket huset klarer begge kjønn. Men det var ikke det TS sikter til. Men at menn skal komme strømmende til for å hjelpe med ting hun synes er "mannfolkoppgaver"

Anonymkode: b7b89...85a

Skrevet
19 timer siden, LoneWolf skrev:

Om man tilbyr seg å hjelpe så får man ofte kjeft fordi "man ser ned på kvinner og tror at de ikke greier å gjøre det selv!" som jeg har fått høre flere ganger. Derfor tilbyr jeg meg som regel ikke ved mindre det er noen jeg kjenner godt. Vil andre ha hjelp så får de bare spørre, jeg sier som regel ja om jeg blir spurt (men det krever da at de faktisk ytrer et behov for hjelp).

Det er så flaut å være kvinne når jeg hører om slike hendelser ...

Anonymkode: e7385...eb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...