Gå til innhold

Babyutstyr


Gjest ricecrispies

Anbefalte innlegg

Gjest ricecrispies

Har dere begynt å handle til den lille?

Jeg har såvidt begynt denne uka,etter ultralyden.

Har kjøpt litt klær(forelsket meg helt i Newbie-kolleksjonen),en Moseskurv og babygym.

Det siste kun fordi jeg kom over det på tilbud.

Skal også kjøpe bilstol til uka. :)

 Jeg har flere barn fra før,men de er en del eldre og jeg har ikke spart på så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bestilte faktisk vogn i går. :hoppe: Det var litt tidligere enn planlagt, men var så sikker på at det er den vi vil ha og den var på tilbud så det var litt godt (og veldig stas!) å bare få det unna. :)

Ellers har jeg ikke handlet stort. Fikk med et bilspeil da jeg kjøpte bilbelte for gravide av noen som solgte på finn.no, har fått et par babysokker og kjøpte en body og en bukse da vi var i London i november. Det er alt foreløpig, men jeg gleder meg til å fortsette. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har også forelsket meg helt i Newbie kolleksjonen til kappahl :rodmer: men jeg vet ikke om jeg får jente eller gutt enda, så har blitt dårlig med handling av klær.. Syns det er utrolig lite nøytrale klær der ute 😔 Ellers har jeg kjøpt vogn, tripp trapp stol, baby sete til stolen og leander vugge. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest ricecrispies

Newbie har så mye fint 😍Vet at vi får jente,så har handlet en del jenteklær,men har prøvd å unngå så mye rosa. Mye gult og beige. 

Har også bilstol og base i hus nå,pluss ammepute.

Prøver å bestemme meg (eller oss) for vogn,men har ikke landet helt.

 

Hvilken vogn har dere kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Stokke Trailz og er veldig begeistret for den så langt. Håper den blir like god i bruk som vi tror. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde vi vAr sent ute, men vi har plutselig fått fingen ut og ligger ganske godt an. Vi har kjøpt og montert sengen, kjøpt dyne, madrass og et sett sengetøy. Vogn har vi kjøpt, og skal hente på posten i dag. Så har vi håndkler og vaskekluter, en del klær og termometer 😂 Det var det jeg begynte med og det som gjorde at jeg klarte å begynne å kjøpe ting! Hehe. 

 

Vi har valgt baby jogger city elite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ricecrispies

Kan føye til Tripp Trapp-stol (og babysete) på lista nå. 

Klarer ikke å bestemme meg for vogn,ombestemmer jeg hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...