Gå til innhold

Kubbelys fra Lene Bjerre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mulig jeg er litt fjern, men jeg har fått et slikt lys fra Lene Bjerre med et slags armbånd eller hva jeg skal kalle det. Men da kan jeg vel ikke tenne lyset? Og er det meningen men skal ta det av og ta det på et nytt lys da eller er det kun til pynt? Liker ikke ting som bare står der.. 

Anonymkode: 2f6ba...4bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker bare lys fra Lene Bjerre, pga de har utrolig lang brennetid.

Antar at du har de med plast og "magebånd" rundt? I såfall tenn de, og etterhvert som lyset brenner ned så klipper du av plasten som blir stikkende opp. Når det nærmer seg magebåndet så tar du istedet for å klippe ned plasten tak under lyset og dytter det opp, for så å klippe av plasten som da blir under lyset. 

Litt kronglete forklart, men håper du skjønner hva jeg mener :) 

Skrevet
1 minutt siden, skruf skrev:

Jeg bruker bare lys fra Lene Bjerre, pga de har utrolig lang brennetid.

Antar at du har de med plast og "magebånd" rundt? I såfall tenn de, og etterhvert som lyset brenner ned så klipper du av plasten som blir stikkende opp. Når det nærmer seg magebåndet så tar du istedet for å klippe ned plasten tak under lyset og dytter det opp, for så å klippe av plasten som da blir under lyset. 

Litt kronglete forklart, men håper du skjønner hva jeg mener :) 

Jepp, er de med sånn bånd :) Takk for tips! Er det meningen at båndet skal kastes når lyset er brent ned? 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, er de med sånn bånd :) Takk for tips! Er det meningen at båndet skal kastes når lyset er brent ned? 

Jeg lar de være på, for etterhvert som du klipper plasten bort jo mindre lys blir det igjen, og tilslutt er det bare stubben igjen som du kaster :)

Eller, mente du om man tar var på båndene når man kaster lyset? Jeg gjør ikke det iallefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...