AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Mamma er AB rhesus minus. Vet ikke hva far er. Anonymkode: 140a9...2d8
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Du er i alle fall sannsynlig rhesus minus Anonymkode: face0...8f3
Thorn Skrevet 22. januar 2016 #3 Skrevet 22. januar 2016 Du er enten A, B eller AB, avhengig av hva faren din er. Noe nærmere svar er det vel ikke mulig å gi.
Gjest Margit Spat Skrevet 22. januar 2016 #4 Skrevet 22. januar 2016 Du kan være A, B eller AB. Du kan også være 0, men det er kanskje det minst sannsynlige. Du kan være Rh+ eller Rh-. Den eneste måten å få vite hvilken blodtype du har, er å få det sjekket. Selv om vi hadde kjent til din fars blodtype, kunne vi heller ikke sagt sikkert hvilken blodtype du har.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #5 Skrevet 22. januar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er i alle fall sannsynlig rhesus minus Anonymkode: face0...8f3 Hvorfor det? Jeg kjenner minst et dusin av barn med Rh+, som har foreldre med Rh-. Anonymkode: f135c...0e2
Chizue Skrevet 22. januar 2016 #6 Skrevet 22. januar 2016 (endret) Ta en blodprøve å finn det ut Er bare å spørre legen din og lurer han på hvorfor du ønsker å vite det, så sier du som meg "Ønsker å bestille en dogtag med blodtypen min som jeg kan ha med hvor jeg går, i tilfelle jeg skulle være utfor en ulykke, eller så tatoverer jeg den, men litt kjipt om jeg mister den arma?" Hvorfor ønsker du egentlig å finne ut blodtypen din om jeg får lov å spørre? Endret 22. januar 2016 av Chibi
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #7 Skrevet 22. januar 2016 1 minutt siden, Chibi skrev: Ta en blodprøve å finn det ut Er bare å spørre legen din og lurer han på hvorfor du ønsker å vite det, så sier du som meg "Ønsker å bestille en dogtag med blodtypen min som jeg kan ha med hvor jeg går, i tilfelle jeg skulle være utfor en ulykke, eller så tatoverer jeg den, men litt kjipt om jeg mister den arma?" Hvorfor ønsker du egentlig å finne ut blodtypen din om jeg får lov å spørre? Kosthold. Og om det kan ha sammenheng med at jeg aldri savner kjøtt. Anonymkode: 140a9...2d8
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #8 Skrevet 22. januar 2016 Say whaaaat? Anonymkode: 8e072...c96 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #9 Skrevet 22. januar 2016 3 minutter siden, Chibi skrev: Ta en blodprøve å finn det ut Er bare å spørre legen din og lurer han på hvorfor du ønsker å vite det, så sier du som meg "Ønsker å bestille en dogtag med blodtypen min som jeg kan ha med hvor jeg går, i tilfelle jeg skulle være utfor en ulykke, eller så tatoverer jeg den, men litt kjipt om jeg mister den arma?" Hvorfor ønsker du egentlig å finne ut blodtypen din om jeg får lov å spørre? Tatovere blodtypen din på armen høres jo nesten fornuftig ut Anonymkode: 132b5...7e2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #10 Skrevet 22. januar 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Jeg kjenner minst et dusin av barn med Rh+, som har foreldre med Rh-. Anonymkode: f135c...0e2 Ok, jeg trekker tilbake det jeg sa. Du har sikkert rett. Anonymkode: face0...8f3
minister-mio Skrevet 22. januar 2016 #11 Skrevet 22. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kosthold. Og om det kan ha sammenheng med at jeg aldri savner kjøtt. Anonymkode: 140a9...2d8 Ingen her vet blodtypen din og hva har det med kjøtt å gjøre?
Chizue Skrevet 22. januar 2016 #12 Skrevet 22. januar 2016 Et øyeblikk siden, mini-mio skrev: Ingen her vet blodtypen din og hva har det med kjøtt å gjøre? Er en blodtype diett ute, som forklarer diverse kosthold som "din" blodtype liker
Chizue Skrevet 22. januar 2016 #13 Skrevet 22. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tatovere blodtypen din på armen høres jo nesten fornuftig ut Anonymkode: 132b5...7e2 Hehe ja....Men ikke om man mister den armen! Skal jeg liksom løpe med armen min og si i halvsvime "Hjelp..hjelp...Oi..vent...Her er blodtypen min forresten! Mens jeg vifter med en avkappet arm " 1
minister-mio Skrevet 22. januar 2016 #14 Skrevet 22. januar 2016 Et øyeblikk siden, Chibi skrev: Er en blodtype diett ute, som forklarer diverse kosthold som "din" blodtype liker Gud bedre, skjønner!
Fiberhusk Skrevet 22. januar 2016 #15 Skrevet 22. januar 2016 Eldon-kort eller legen din kan fortelle deg hvilken blodtype du er.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #16 Skrevet 22. januar 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mamma er AB rhesus minus. Vet ikke hva far er. Anonymkode: 140a9...2d8 Kjøp en eldontest på nett. Anonymkode: cdd5e...f39
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #17 Skrevet 22. januar 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mamma er AB rhesus minus. Vet ikke hva far er. Anonymkode: 140a9...2d8 Vet du hvorfor man blodtyper alle før blodoverføring? Fordi dette er umulig å vite uten blodtyping. Å synse seg frem til et svar i denne tråden er nemlig umulig. Anonymkode: 9ff9a...765 4
Gjest Margit Spat Skrevet 22. januar 2016 #18 Skrevet 22. januar 2016 4 minutter siden, Chibi skrev: Hehe ja....Men ikke om man mister den armen! Skal jeg liksom løpe med armen min og si i halvsvime "Hjelp..hjelp...Oi..vent...Her er blodtypen min forresten! Mens jeg vifter med en avkappet arm " Sånn sett er det bedre å ha tatoveringen i nakken. Den mister man ikke helt uten videre Eller kanskje i pannen?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #19 Skrevet 22. januar 2016 3 minutter siden, Fiberhusk skrev: Eldon-kort eller legen din kan fortelle deg hvilken blodtype du er. Med mindre hun har vært gravid eller har vært i en operasjon med narkose vil ikke legen kunne fortelle henne hennes blodtype. Dette er kostbare undersøkelser og gjøres kun på gravide og før blodoverføring/muligheter for blodoverføring ved operasjoner. Anonymkode: 9ff9a...765 1
Chizue Skrevet 22. januar 2016 #20 Skrevet 22. januar 2016 Et øyeblikk siden, Margit Spat skrev: Sånn sett er det bedre å ha tatoveringen i nakken. Den mister man ikke helt uten videre Eller kanskje i pannen? Tja...Jeg har jo lavt hårfeste, så pannen er lett å skjule
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå