AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Del Skrevet 22. januar 2016 Mamma er AB rhesus minus. Vet ikke hva far er. Anonymkode: 140a9...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Del Skrevet 22. januar 2016 Du er i alle fall sannsynlig rhesus minus Anonymkode: face0...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 22. januar 2016 #3 Del Skrevet 22. januar 2016 Du er enten A, B eller AB, avhengig av hva faren din er. Noe nærmere svar er det vel ikke mulig å gi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 22. januar 2016 #4 Del Skrevet 22. januar 2016 Du kan være A, B eller AB. Du kan også være 0, men det er kanskje det minst sannsynlige. Du kan være Rh+ eller Rh-. Den eneste måten å få vite hvilken blodtype du har, er å få det sjekket. Selv om vi hadde kjent til din fars blodtype, kunne vi heller ikke sagt sikkert hvilken blodtype du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #5 Del Skrevet 22. januar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er i alle fall sannsynlig rhesus minus Anonymkode: face0...8f3 Hvorfor det? Jeg kjenner minst et dusin av barn med Rh+, som har foreldre med Rh-. Anonymkode: f135c...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 22. januar 2016 #6 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Ta en blodprøve å finn det ut Er bare å spørre legen din og lurer han på hvorfor du ønsker å vite det, så sier du som meg "Ønsker å bestille en dogtag med blodtypen min som jeg kan ha med hvor jeg går, i tilfelle jeg skulle være utfor en ulykke, eller så tatoverer jeg den, men litt kjipt om jeg mister den arma?" Hvorfor ønsker du egentlig å finne ut blodtypen din om jeg får lov å spørre? Endret 22. januar 2016 av Chibi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #7 Del Skrevet 22. januar 2016 1 minutt siden, Chibi skrev: Ta en blodprøve å finn det ut Er bare å spørre legen din og lurer han på hvorfor du ønsker å vite det, så sier du som meg "Ønsker å bestille en dogtag med blodtypen min som jeg kan ha med hvor jeg går, i tilfelle jeg skulle være utfor en ulykke, eller så tatoverer jeg den, men litt kjipt om jeg mister den arma?" Hvorfor ønsker du egentlig å finne ut blodtypen din om jeg får lov å spørre? Kosthold. Og om det kan ha sammenheng med at jeg aldri savner kjøtt. Anonymkode: 140a9...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #8 Del Skrevet 22. januar 2016 Say whaaaat? Anonymkode: 8e072...c96 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #9 Del Skrevet 22. januar 2016 3 minutter siden, Chibi skrev: Ta en blodprøve å finn det ut Er bare å spørre legen din og lurer han på hvorfor du ønsker å vite det, så sier du som meg "Ønsker å bestille en dogtag med blodtypen min som jeg kan ha med hvor jeg går, i tilfelle jeg skulle være utfor en ulykke, eller så tatoverer jeg den, men litt kjipt om jeg mister den arma?" Hvorfor ønsker du egentlig å finne ut blodtypen din om jeg får lov å spørre? Tatovere blodtypen din på armen høres jo nesten fornuftig ut Anonymkode: 132b5...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #10 Del Skrevet 22. januar 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Jeg kjenner minst et dusin av barn med Rh+, som har foreldre med Rh-. Anonymkode: f135c...0e2 Ok, jeg trekker tilbake det jeg sa. Du har sikkert rett. Anonymkode: face0...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 22. januar 2016 #11 Del Skrevet 22. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kosthold. Og om det kan ha sammenheng med at jeg aldri savner kjøtt. Anonymkode: 140a9...2d8 Ingen her vet blodtypen din og hva har det med kjøtt å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 22. januar 2016 #12 Del Skrevet 22. januar 2016 Et øyeblikk siden, mini-mio skrev: Ingen her vet blodtypen din og hva har det med kjøtt å gjøre? Er en blodtype diett ute, som forklarer diverse kosthold som "din" blodtype liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 22. januar 2016 #13 Del Skrevet 22. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tatovere blodtypen din på armen høres jo nesten fornuftig ut Anonymkode: 132b5...7e2 Hehe ja....Men ikke om man mister den armen! Skal jeg liksom løpe med armen min og si i halvsvime "Hjelp..hjelp...Oi..vent...Her er blodtypen min forresten! Mens jeg vifter med en avkappet arm " 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 22. januar 2016 #14 Del Skrevet 22. januar 2016 Et øyeblikk siden, Chibi skrev: Er en blodtype diett ute, som forklarer diverse kosthold som "din" blodtype liker Gud bedre, skjønner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 22. januar 2016 #15 Del Skrevet 22. januar 2016 Eldon-kort eller legen din kan fortelle deg hvilken blodtype du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #16 Del Skrevet 22. januar 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mamma er AB rhesus minus. Vet ikke hva far er. Anonymkode: 140a9...2d8 Kjøp en eldontest på nett. Anonymkode: cdd5e...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #17 Del Skrevet 22. januar 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mamma er AB rhesus minus. Vet ikke hva far er. Anonymkode: 140a9...2d8 Vet du hvorfor man blodtyper alle før blodoverføring? Fordi dette er umulig å vite uten blodtyping. Å synse seg frem til et svar i denne tråden er nemlig umulig. Anonymkode: 9ff9a...765 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 22. januar 2016 #18 Del Skrevet 22. januar 2016 4 minutter siden, Chibi skrev: Hehe ja....Men ikke om man mister den armen! Skal jeg liksom løpe med armen min og si i halvsvime "Hjelp..hjelp...Oi..vent...Her er blodtypen min forresten! Mens jeg vifter med en avkappet arm " Sånn sett er det bedre å ha tatoveringen i nakken. Den mister man ikke helt uten videre Eller kanskje i pannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #19 Del Skrevet 22. januar 2016 3 minutter siden, Fiberhusk skrev: Eldon-kort eller legen din kan fortelle deg hvilken blodtype du er. Med mindre hun har vært gravid eller har vært i en operasjon med narkose vil ikke legen kunne fortelle henne hennes blodtype. Dette er kostbare undersøkelser og gjøres kun på gravide og før blodoverføring/muligheter for blodoverføring ved operasjoner. Anonymkode: 9ff9a...765 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 22. januar 2016 #20 Del Skrevet 22. januar 2016 Et øyeblikk siden, Margit Spat skrev: Sånn sett er det bedre å ha tatoveringen i nakken. Den mister man ikke helt uten videre Eller kanskje i pannen? Tja...Jeg har jo lavt hårfeste, så pannen er lett å skjule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå