AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Har slitt lenge med sykdom. Har nådd sykdomstoppen denne uken, hvor jeg faktisk har vært så syk som jeg aldri har vært før. Skal fjerne mandlene da legene tror at de er grunnen til at jeg er så mye syk. Problemet er at jeg aldri blir frisk, og operasjonen er om to uker. Denne krever jo narkose, noe jeg sikkert ikke får hvis jeg er syk.. Har ikke hatt et eneste døgn hvor jeg har vært god i halsen og kroppen på mange måneder. Får jeg operasjon hvis jeg har litt feber og er dårlig i halsen? Burde jeg reise til fastlegen og undersøke om jeg kan få en penicillinkur før operasjonen? Anonymkode: c4b7c...3f5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Det kan være greit å sjekke crp og få bukt med en eventuell bakteriell infeksjon før du skal operere ja. Det er helst ved luftveisproblematikk at man er forsiktig med narkose, men det er heller ikke gunstig med nedsatt allmenntilstand. At du er dårlig i halsen skyldes nok først og fremst mandlene dine, så det vil man kunne se bort fra med hensyn til narkose. Anonymkode: 20e4f...b8c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå