AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 I går ble brystvortene ganske ømme, i dag kan jeg ikke ha på meg bh engang og det gjorde vondt å dusje. Har aldri hatt dette bortsett fra da jeg var gravid, men hadde en kraftig menstruasjon for 10 dager siden så kan jo ikke være gravid nå. Tipper jeg har eggløsning nå også. Kan man plutselig få supervonde brystvorter rundt eggløsning selv om man aldri har hatt det før? Har noen her vært gravide og fått en normal, kraftig mens på 6 dage fordet om? Mensen uteble ved forrige graviditet. Anonymkode: 82621...fd1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Jeg ville ha tatt en graviditetstest for sikkerhetsskyld. Har ikke vært borti det selv, men en venninne viste seg å være gravid etter noe lignende. Mest sannsynlig var det hun trodde var mensen en spontanabort av tvilling. Det var ihvertfall det legen mente, og han sa det var vanligere enn man skulle tro. Anonymkode: a09fb...2b8
tussi680 Skrevet 22. januar 2016 #3 Skrevet 22. januar 2016 Jeg fikk en abort etter 14 dager siden en menstruasjon var. Så mulig du kan være gravid, ta en sjekk du.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #4 Skrevet 22. januar 2016 Huff, får ta en test senere i dag Som gravid kastet jeg opp 10 ganger daglig og var sengeliggende fra uke 4-20, så siden jeg føler meg i topp form nå gir det håp om at jeg at jeg ikke er gravid. Bruker pessar men stoler ikke helt på det. Anonymkode: 82621...fd1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #5 Skrevet 22. januar 2016 Kjæresten er å kjøper en test nå. Har plutselig begynt å blø?? Har eggløsning (tok positiv test) og har aldri blødd når jeg har det før. Vært regelmessig i alle år. Håper ikke det er noe galt. Noen som har blødd under EL? Altså mer enn bare spotting. Anonymkode: 82621...fd1
tussi680 Skrevet 23. januar 2016 #6 Skrevet 23. januar 2016 Ja, jeg har blødd litt under EL, men ikke hver gang,, det har skjedd litt i ny og ne, men selvfølgelig ikke mye.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #7 Skrevet 2. april 2016 Hei! Jeg har nettopp opplevd det samme, så lurer veldig på hvordan det går med deg nå?? Jeg fikk ømme brystvorter for et par dager sine, men i dag er de direkte vonde:/ Gjorde vondt da strålen traff meg i dusjen, feks. Jeg sluttet nylig på p-piller etter 8 år på dem, har hatt sex én gang like etterpå, hvor han hopoet av i svingen, og planen var ikke å bli gravid riktig så raskt, så håper ikke det er det. Jeg har vært en del kvalm og hatt hodepine, men legen sa før jeg slutta at det kan komme av hormonelle endringer når man slutter på pilla. Anonymkode: 2107c...938
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå