AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Jeg opplever dette fra tid til annen, og det er så rart. Jeg kan plutselig få en intens lyst på øl, men i realiteten liker jeg ikke øl i det hele tatt! Nå sist fikk jeg ekstremt lyst på iskaffe, men jeg hater kaffesmak! Noen andre som opplever sånt? Og kanskje vet grunnen til at det skjer? Jeg vet at sånt er vanlig når man er gravid, men det er nok ikke tilfelle her Anonymkode: ffa7d...32b
Gjest Aucaman Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Hele tiden. Igår kjøpte jeg en halvkilo kiwi, men jeg liker ikke kiwi så det blir liggende i kjøleskapet. Hvorfor vet jeg ikke. Hypotesen er selvbedrag, siden det er relativt normalt her i heimen. Antageligvis er det ikke det, en beste jeg har å komme med nå. Forøvrig glad jeg er hankjønn. Hvis ikke hadde jeg levd i konstant angst.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #3 Skrevet 22. januar 2016 9 timer siden, Aucaman skrev: Hele tiden. Igår kjøpte jeg en halvkilo kiwi, men jeg liker ikke kiwi så det blir liggende i kjøleskapet. Hvorfor vet jeg ikke. Hypotesen er selvbedrag, siden det er relativt normalt her i heimen. Antageligvis er det ikke det, en beste jeg har å komme med nå. Forøvrig glad jeg er hankjønn. Hvis ikke hadde jeg levd i konstant angst. Der er du heldig, ja! Anonymkode: ffa7d...32b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Det er virkelig ingen andre som har opplevd dette eller vil tilføye noe..? Anonymkode: ffa7d...32b
lifeasisit Skrevet 23. januar 2016 #6 Skrevet 23. januar 2016 Ja, jeg kjøper sushi og spiser det, men jeg liker det ikke. Herregud så teit egentlig.
Gjest 1anonym2 Skrevet 23. januar 2016 #7 Skrevet 23. januar 2016 Haha, ja! Kan ikke klare å like honning, men av og til MÅ jeg bare ha det på skiva. Ender opp med å ta et bit, for så å finne ut at jeg faktisk ikke liker det.. H
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå