Gå til innhold

Angrepille på nett?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere! Hadde et uhell i natt og trenger angrepille.. Jeg har ikke mulighet for å komme meg til apotek, så jeg lurte på om det var mulig å bestille på nett? Da vil den vel ankomme på mandag, og det går vel greit ettersom det er Ellaone. Synes uansett det virker litt rart at det er mulig å få tak i på nettet.. Har noen gjort det før? Vær så snill ikke kom med spydige svar, jeg er livredd. Tusen takk for svar på forhånd!

Anonymkode: 958f4...7d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må huske på at når det står posttid på nettbutikker så mener de virkedager. Lørdag og søndag telles ikke. Så det er ganske litesannsynøig at du får pilla på mandag uansett.

Anonymkode: f2ad3...be4

• Liker 1
Skrevet

Det selges vel på dagligvaren og på bensinstasjon?

Du kan ikke regne med at den kommer på mandag siden det er fredag i dag, selv om den sikkert sendes som brev. (Hvis man i det hele tatt kan bestille angrepille på nett?) 

Var jeg deg ville jeg fått tak i en venninne som kunne kjøpt for meg så fort som mulig.

Anonymkode: d94b7...3cf

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar dere, får se om formen blir bedre slik at jeg får reist inn med buss til nabobyen i tilfelle.. Det kan vel hende at pakken ankommer tirsdag og det er veldig i grenseland. Pleier de å ha pakken bak disken? Synes det er så flaut å spørre om det :icon_frown: 

Anonymkode: 958f4...7d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...