Gå til innhold

Utløp frustrasjon! Spill prioritert over meg.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette blir vel i all hovedsak et innlegg for og få ut frustrasjon.

Da jeg er veldig variert i perioden min, som kommer og går akkurat som det passer den. Og ymter titt og ofte frempå til samboer at jeg ønsker mer intime handlinger, da altså sex.
Han har et spill på telefonene som det i stor grad brukes flere timer på daglig. Og er noe daglige gjøremål (som det er på omtrent alt av spill) og det er HELT greit at han gjør det. Men kanskje ikke HVER bidige dag? Da vi har et litt kjipt sexliv for tiden (altså, ikke så ofte som jeg skulle ønske), så ymter jeg ofte frempå at jeg har et behov for kos, et behov får å VITE at han faktisk vil ha meg.
I går, så skrev jeg på litt tøys dette til han: I kveld blir siste sjans for litt puling på en liten stund. (Fordi jeg begynte med magekramper å kjente at tante rød er rett rundt hjørnet).
Altså, ment som litt "artig" invitasjon for sex.

Jeg begynner å fikle litt nedi buksa hans da vi er hjemme, han sitter med spillet, og han får benner`n. Men han fortsetter å sitte med spillet. Så interessen min dabber jo selvfølgelig av der og da, og jeg slutter.
Dette har vært tatt opp SÅÅÅÅ mange ganger allerede at det er blitt et skikkelig irritasjonsmoment.
Er en greie der 22.30 som er HVER kveld på spillet. Jeg legger meg som regel tidligere enn han også, fordi jeg skal opp tidlig mtp jobb dagen etter. Ymtet frempå om han kunne droppe den, og dum som jeg var, så var jeg jo selvfølgelig fortsatt var keen på kos! Men nei, det er jo SUPER viktig at han gjør den.

Det hender også at jeg legger meg seint, fordi jeg faktisk har et ønske om å legge meg SAMMEN med han. Men han møter svært sjeldent meg når det er motsatt vei. Har også sagt at om han ikke får sove, så får han heller stå opp litt igjen.
Første alarmen min går 06.00 om morgenen. Begynner på jobb 07.30. Har kjøring på ca 45 min hver vei til jobb. Legger meg mellom 22.00-22.30 hvis han ikke er med. Mellom 23.00-00.00/00-30 når jeg sitter oppe med han. Er rett ut ødelagt dagen etter når jeg sitter oppe med han til han sine tider. Men tror ikke at han helt forstår det.
Før, så lå vi alltid ganske tett oppå hverandre. Når lyset slukkes nå, så ligger vi med ryggen mot hverandre på hver vår side av senga de svææært få gangene vi legger oss sammen. Er en 180x200 seng..

Prioriteringen hans er i all hovedsak spill fremfor meg. Det har vært det utrolig ofte. Det skal KUN droppes på han sine premisser og når det gagner han. Jeg har klart å presse frem en "avtale" på at det skal droppes minimum 1 gang i uken... Tragisk, ikke sant?

Hva hadde du gjort om din kjæreste/samboer hadde hatt sånne prioriteringer?

Anonymkode: 0fdc2...cff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det alle personer med grunnleggende selvtillit ville gjort: funnet meg en ny type/samboer. (Ikke at jeg ville vurdert han i utgangspunktet)

TS: du og kun du bestemmer hva du vil her i livet. Kun du setter krav til hvilken livskvalitet du synes er "god nok". Kun du kan sette lista for hvor mye du er verdt - for det du er verdt for deg selv vil du være verdt for andre. Så når du sier "jeg vil være dama til en som er mere glad i spill enn i meg" så er det der lista ligger. Liker du det ikke så må du flytte lista oppover. Og det medfører naturligvis å dumpe typen. Fortsetter du å finne deg i deg så gjør deg selv en tjeneste og innrøm for deg selv at det er du selv som har verdivurdert deg lavere enn spillet. Ikke typen din. Gjør livet mye lettere.

Anonymkode: 4c265...108

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...