Teethgrinding Skrevet 24. januar 2016 #21 Skrevet 24. januar 2016 Jeg kjenner ikke til dette Tinder-opplegget i det hele tatt, men det slår meg at verden har blitt et kjøligere sted med årene. Man ser det for øvrig på byen og i nettdebatter. Det er en uhyggelig stemning mellom folk. Likevel, Tinder er bare mennesker. Hvis man syns folk er kjølige og utilnærmelige, så hvorfor ikke starte med en selv? Be the change. Noen vil sikkert syns det er forfriskende. Hvis ikke - har du egentlig tapt noe da? Du glapp den dama som var opptatt av at du hadde de riktige Tinder-og-Facebook-kodene? For et tap. True love lost....
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #22 Skrevet 24. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Znork. Alle mennene som er interessert i å ha sex med deg synes du har fin personlighet altså. Det var det du skrev, selv om du ikke så det selv. Du ser sikkert bra ut, i og med at du er så opptatt av instagram og facebook-profiler. Jeg tror nok det er derfor menn synes du har så "fin personlighet". Tar jeg feil? Kanskje. Jeg tror ikke det. Sorry. Puler masse slike damer som deg, vær trygg. Jeg sier bare hvor noe svada om hvor fin personlighet de har. Anonymkode: 6dd99...1ff Pul ivei Anonymkode: 1883f...868
Gjest O.G. Skrevet 24. januar 2016 #23 Skrevet 24. januar 2016 Den 1/22/2016 at 2.31, AnonymBruker skrev: Jeg har vært i et forhold siden jeg var 19. Nå er det slutt etter 4 år. Jeg har dratt ikke vanskeligheter med å finne noen å dra på date med, men jeg synes jentene oppfører seg så rart. Før fungerte det å være snill, vise at man brydde seg og være litt ertete. Nå har jeg merket at folk lettere blir sure dersom jeg tuller med dem. De spør også tidlig om hva jeg er ute etter hos dem. Føler også at de prøver å gjøre meg sjalu fra tid til annen og at de bruker lang tid på å svare på meldinger og snaps til tross for at de har lest dem. Føler kort og godt at de er sinte og mistenksomme. Jeg savner blide, snille og lekne jenter som er opptatt av romantikk og som virkelig viser at de liker meg. Er det bare jeg som har hatt uflaks med de jeg har møtt eller er dette så vanlig som jeg nå føler at det er? Jeg er så oppgitt. Vurderer å date yngre jenter Anonymkode: f07c7...1de Hvis man skal drive og tulle med folk så må man vite hva som fornærmer dem og hva de synes er artig.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #24 Skrevet 24. januar 2016 Den 1/22/2016 at 2.31, AnonymBruker skrev: Jeg har vært i et forhold siden jeg var 19. Nå er det slutt etter 4 år. Jeg har dratt ikke vanskeligheter med å finne noen å dra på date med, men jeg synes jentene oppfører seg så rart. Før fungerte det å være snill, vise at man brydde seg og være litt ertete. Nå har jeg merket at folk lettere blir sure dersom jeg tuller med dem. De spør også tidlig om hva jeg er ute etter hos dem. Føler også at de prøver å gjøre meg sjalu fra tid til annen og at de bruker lang tid på å svare på meldinger og snaps til tross for at de har lest dem. Føler kort og godt at de er sinte og mistenksomme. Jeg savner blide, snille og lekne jenter som er opptatt av romantikk og som virkelig viser at de liker meg. Er det bare jeg som har hatt uflaks med de jeg har møtt eller er dette så vanlig som jeg nå føler at det er? Jeg er så oppgitt. Vurderer å date yngre jenter Anonymkode: f07c7...1de Savner jeg også. Har vel lært meg at jeg må vinne jenta over først før det skjer, men skulle virkelig ønske at de viste at de brydde seg litt før. Anonymkode: af974...33c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå