AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Et lite spørsmål. Skal bestille konsultasjon på Fornebuklinikken til brystforstørring og ønsker Pål Schistad helst. Hørt mye bra om han. Er det noe jeg kan be om eller trekkes det tilfeldig ut en kirurg til meg? Noen som vet ventetid fra konsultasjon til operasjon? og hvilken smertestillende medisin man får utskrevet med seg hjem etter operasjon? Håper noen kan svare meg Anonymkode: eab71...979
norway Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Du kan si at du vil ha han, og da får du det Resten aner jeg ikke. Lurer selv på det med medisin etter operasjon, skal ta det selv snart, og håper på noe sterkt så jeg slipper så mye smerte.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #3 Skrevet 22. januar 2016 3 minutter siden, norway skrev: Du kan si at du vil ha han, og da får du det Resten aner jeg ikke. Lurer selv på det med medisin etter operasjon, skal ta det selv snart, og håper på noe sterkt så jeg slipper så mye smerte. Tusen takk for svar. Da sier jeg ifra at jeg ønsker han jeg er også redd jeg evt får for "svake" smertestillende etter operasjonen.. Vil ha noe som funker best for meg. Anonymkode: eab71...979
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå