AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 For noen måneder siden falt jeg stygt i en trapp og slo leggen veldig. Den var veldig forslått og blå. Det tok flere uker før blåmerkene ble borte. Nå, flere måneder senere er leggen fortsatt litt øm, og den kjennes litt bulkete ut foran på skinnleggen. I tillegg til at leggen var blå, hoven og bulkete rett etter skaden skjedde, kjente jeg også en nummen følelse på siden av stortåa. Nevnte dette for legen, hun sa det kom til å gå over etterhvert. Tåa er fortsatt nummen. Og nå har nummenheten spredd seg oppover leggen. Veldig ubehagelig. Kjennes ut som om jeg har sprøytet tannlegebedøvelse inn i leggen. Er sånn nummen som man blir i tunga og leppa når man får bedøvelse av tannlegen. Leggen og tåa fungerer ellers helt som før. Er ikke svakere eller noe sånt. Burde jeg gjøre noe mer med dette? Virker sytete å gå til fastlegen med dette IGJEN ... Hun sa jo det kom til å gå over. Men det er jo lenge siden nå, og da hadde det ikke spredt seg til leggen. Noen som har erfaring med dette? Hva ville du gjort hvis dette skjedde med deg? Anonymkode: d1e0a...a1e
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 Håper noen gidder å svare på hva de ville gjort. Usikker på om jeg bare skal overse at det er sånn, håpe det går over. Eller om jeg skal gå til lege igjen. Noen som vet hvorfor det er numment? Er det skade på nerven, eller noe, kanskje? Anonymkode: d1e0a...a1e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå