AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Jeg stenger det inne, gikk inn på toalettet og gråt av sinne da jeg kom på jobb i dag. Det hadde egentlig ikke skjedd noe spesielt, men jeg ble påminnet om at jeg lar meg dominere for mye. Slet allerede i bhg, da jeg sjelden tok igjen dersom andre barn var ekle. Har opp gjennom årene blitt litt passiv aggressiv? Jeg var i slåsskamp med andre jenter på vgs fordi de mobbet meg og når jeg spurte hva jeg hadde gjort snudde de bare eller slo. Jeg ble så sint at jeg slo igjen. Dette er lenge siden nå. Har også gått løs på min tidligere stefar da han kunne finne på å holde meg med makt eller sparke meg. Dette skulle bare gi en pekepinn på hvorfor jeg kanskje kan være litt sint. På jobb i dag brøt jeg en bahatellmessig regel. Det er bare en eneste kollega som ikke gjørdet. Jeg brukte mobil mens det var stille på jobb. Det er en ny på jobben som tror han er sjef. Jeg gjentar, alle mine kollegaer gjør det, bare ikke han nye. Så kommer han til meg og sier at jeg ikke har lov. Gå et annet sted om du skal gjøre dette. Og jeg ble så dritt lei qv at jeg ALLTID skal bøye meg etter andres pipe. Jeg er ikke rasist, men han er også ikke-norsk og det irriterer meg da enda mer at han skal spasere inn og komme og bestemme. Jeg lurer også på om han hadde sagt det samme til en mann. Jeg bare lurer på om det er noe de gjør fprdi de ser at jeg ikke er så dominant av meg. De få gangene jeg har sagt ifra om ting har ikke folk hørt. Da er det protestering eller snu seg å gå. Jeg kjente jeg fikk problemer med å kontrollere sinnet da. Fikk så lyst til å kaste en tomflaske etter han. Jeg hqr bare aldri vært flink til å forsvare meg med ord. Anonymkode: 47b1d...e28
Ananas. Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 Mener du at noen påpeker at du ikke følger regler på arbeidsplassen bare fordi du er lite dominant av deg...? Dessuten var det ikke "andres pipe" du skulle følge, men arbeidsplassens regler. Når man er ny er man generelt ekstra opptatt av hva som er lov og ikke lov for å finne ut av det selv. Og det ER faktisk rasistisk av deg å bli mer provosert over påpakningen hans fordi han ikke er norsk, og jeg spiller sjeldent rasismekortet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå