Tibbie Skrevet 21. januar 2016 #1 Del Skrevet 21. januar 2016 Jeg kjøpte denne med et uhell, og er nå usikker på om jeg skal beholde den eller bytte den tilbake. Har ikke hørt om den før, så lurer på om noen her har prøvd den og vil gi meg en liten anmeldelse av den? Har lest noen engelske anmeldelser på nett, men stoler ikke helt på dem da jeg vet at mange forhandlere gir seg ut for å være forbrukere Skulle egentlig kjøpe en anti-age-krem med mye fukt, så jeg er nysgjerrig om denne kan måle seg. Om ikke, noen anbefalinger på en slik ansiktskrem? Kremen fra Olay heter altså "Regenerist luminous tone perfecting cream" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jokkmokk Skrevet 21. januar 2016 #2 Del Skrevet 21. januar 2016 Jeg styrer langt unna det merket da det er fullt av altfor dårlige ingredienser, iallefall for min hud. Olay er gjerne fullt av silikoner, parfyme samt diverse andre tilstoppende, uttørrende og ellers "dårlig for hud" ingredienser. Jeg foretrekker oljer selv(har ikke funnet HGkrem enda), men om prisen er viktig for deg hadde jeg sett på koreanske merker(eksempelvis roseroseshop) eller Iherb. Hva er det du ønsker fra antiage? Om du er under 40-50 år hadde jeg heller gått for fuktighet i hudpleie sammen med lett peeling(syrer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 21. januar 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 21. januar 2016 30 minutter siden, Jokkmokk skrev: Jeg styrer langt unna det merket da det er fullt av altfor dårlige ingredienser, iallefall for min hud. Olay er gjerne fullt av silikoner, parfyme samt diverse andre tilstoppende, uttørrende og ellers "dårlig for hud" ingredienser. Jeg foretrekker oljer selv(har ikke funnet HGkrem enda), men om prisen er viktig for deg hadde jeg sett på koreanske merker(eksempelvis roseroseshop) eller Iherb. Hva er det du ønsker fra antiage? Om du er under 40-50 år hadde jeg heller gått for fuktighet i hudpleie sammen med lett peeling(syrer). Takk for svar Jeg er fri for krem, så orker ikke vente på en bestilling nå. Må liksom ha noe jeg finner i butikkene. Ønsker anti age for å motvirke rynker og linjer. Vet at man er anbefalt å begynne med dette før linjene kommer, altså i 25-årsalderen, så jeg vil gjerne begynne med dette nå. Men jeg vil ha noe med mye fukt, sånn at det ser fint ut under sminke Jeg er 24. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jokkmokk Skrevet 22. januar 2016 #4 Del Skrevet 22. januar 2016 14 timer siden, Tibbie skrev: Takk for svar Jeg er fri for krem, så orker ikke vente på en bestilling nå. Må liksom ha noe jeg finner i butikkene. Ønsker anti age for å motvirke rynker og linjer. Vet at man er anbefalt å begynne med dette før linjene kommer, altså i 25-årsalderen, så jeg vil gjerne begynne med dette nå. Men jeg vil ha noe med mye fukt, sånn at det ser fint ut under sminke Jeg er 24. Jeg regner med prisen er viktig for deg siden du i utgangspunktet har handlet på butikk. Jeg kan ikke anbefale noe som finnes på vanlige dagligvarehandlere rett og slett fordi ingrediensene er crap, og de aktive ingrediensene er så minimale at det ikke er noe hjelp i det. Men om du tåler den greit så kan du like gjerne bruke den som en annen - de er nokså like på ingredienser alle sammen. Og like lite virksomme Jeg er 35 år, og har såvidt begynt å bruke antiage. Grunnen til det er at jeg omtrent aldri er i sola, dvs soler meg ikke på stranden og bruker aldri solarium, samt røyker ikke. Det er disse tingene som gir aller mest rynker på sikt og skader huden - så istedetfor å tenke antiage-ingredienser(som du aldri finner noe virksomt av i rimeligere produkter) så bør du tenke deg om på soleksponering, bruke høy faktor i ansiktet om du liker godt å sole deg om sommeren(samt ellers på dagtid), droppe solarium totalt og selvsagt ikke røyke. Det finnes ingen produkter som gjør at du eldes ti år senere enn du ville gjort ellers. Livsstil ifht sol og røyk er det viktigste. Derimot - for å få en fin glød i huden er det smart å bruke syrer både for deg på 24, og meg som er 35. Det eksfolierer skånsomt, og skader ikke huden på samme måte som grovkornede produkter gjør. Jeg kan anbefale f.eks denne her: http://www.roseroseshop.com/index.php?route=product/product&product_id=825006&search=cosrx Det er en AHA syre fra Cosrx. Den må følges opp med rikelig med fukt - gjerne via masker en 1-2 ganger i uka avhengig av hvor mye fukt du trenger. Jeg liker både fuktmasker som den fra Origins(fås på Kicks) eller sheetmasks(type sånn her: http://www.roseroseshop.com/index.php?route=product/search&search=sheet) For å anbefale deg en krem/lotion trenger jeg vite om du føler deg stram og sviende i ansiktet etter dusjing(om du ikke tar på krem raskt), om du har endel urenheter osv - altså hvilken hudtype du har. Men for min del anbefaler jeg deg altså å styre langt unna kremer som fås kjøpt i butikken, på sikt gir det mange endel hudproblemer som er vanskelig å få bukt med når de først dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 23. januar 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 23. januar 2016 Den 22.1.2016 at 9.54, Jokkmokk skrev: Jeg regner med prisen er viktig for deg siden du i utgangspunktet har handlet på butikk. Jeg kan ikke anbefale noe som finnes på vanlige dagligvarehandlere rett og slett fordi ingrediensene er crap, og de aktive ingrediensene er så minimale at det ikke er noe hjelp i det. Men om du tåler den greit så kan du like gjerne bruke den som en annen - de er nokså like på ingredienser alle sammen. Og like lite virksomme Jeg er 35 år, og har såvidt begynt å bruke antiage. Grunnen til det er at jeg omtrent aldri er i sola, dvs soler meg ikke på stranden og bruker aldri solarium, samt røyker ikke. Det er disse tingene som gir aller mest rynker på sikt og skader huden - så istedetfor å tenke antiage-ingredienser(som du aldri finner noe virksomt av i rimeligere produkter) så bør du tenke deg om på soleksponering, bruke høy faktor i ansiktet om du liker godt å sole deg om sommeren(samt ellers på dagtid), droppe solarium totalt og selvsagt ikke røyke. Det finnes ingen produkter som gjør at du eldes ti år senere enn du ville gjort ellers. Livsstil ifht sol og røyk er det viktigste. Derimot - for å få en fin glød i huden er det smart å bruke syrer både for deg på 24, og meg som er 35. Det eksfolierer skånsomt, og skader ikke huden på samme måte som grovkornede produkter gjør. Jeg kan anbefale f.eks denne her: http://www.roseroseshop.com/index.php?route=product/product&product_id=825006&search=cosrx Det er en AHA syre fra Cosrx. Den må følges opp med rikelig med fukt - gjerne via masker en 1-2 ganger i uka avhengig av hvor mye fukt du trenger. Jeg liker både fuktmasker som den fra Origins(fås på Kicks) eller sheetmasks(type sånn her: http://www.roseroseshop.com/index.php?route=product/search&search=sheet) For å anbefale deg en krem/lotion trenger jeg vite om du føler deg stram og sviende i ansiktet etter dusjing(om du ikke tar på krem raskt), om du har endel urenheter osv - altså hvilken hudtype du har. Men for min del anbefaler jeg deg altså å styre langt unna kremer som fås kjøpt i butikken, på sikt gir det mange endel hudproblemer som er vanskelig å få bukt med når de først dukker opp. Takk for langt svar! Jeg har ennå ikke åpnet den jeg har kjøpt. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal beholde den Men gjør ikke syrer en litt blekere? Eller tar jeg feil? Jeg vil også gjerne ha en god fuktighetskrem med SPF i. Leser jo overalt at det er lurt å bruke solfaktor på grunn av forurensningen, selv om det ikke er sol ute. Men jeg har lite lyst til å bruke solkrem, fuktighetskrem OG sminke samtidig Blir litt mye greier. Føler ingenting etter dusjing. Tror jeg har kombinert hud. Tørr, men også gjerne litt fet innimellom (neseområdet). Når jeg er blek (som har vært litt mye i det siste), ser jeg at den ikke er superren Har du en god å anbefale? Gjerne med mye fukt, glød og SPF, om det finnes i én og samme. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jokkmokk Skrevet 23. januar 2016 #6 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) 1 time siden, Tibbie skrev: Takk for langt svar! Jeg har ennå ikke åpnet den jeg har kjøpt. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal beholde den Men gjør ikke syrer en litt blekere? Eller tar jeg feil? Jeg vil også gjerne ha en god fuktighetskrem med SPF i. Leser jo overalt at det er lurt å bruke solfaktor på grunn av forurensningen, selv om det ikke er sol ute. Men jeg har lite lyst til å bruke solkrem, fuktighetskrem OG sminke samtidig Blir litt mye greier. Føler ingenting etter dusjing. Tror jeg har kombinert hud. Tørr, men også gjerne litt fet innimellom (neseområdet). Når jeg er blek (som har vært litt mye i det siste), ser jeg at den ikke er superren Har du en god å anbefale? Gjerne med mye fukt, glød og SPF, om det finnes i én og samme. Haha. Du vil ikke få nok spf i dagkrem, du trenger ordentlig solkrem for ansikt på sommertid/om du bruker syrer i månedene uten r i(altså mai-sept). Endel er fornøyd med Biore sin, tror den er nokså rimelig Ellers har La Roche Posay en for fetere hud(heter nnoe med "matte"). Syrer vil gjøre at du ikke beholder fargen lenge om du tar solarium, men det burde du droppe og heller evt bruke litt farget dagkrem/BBcream og selvbruning istedet om du absolutt vil ha farge hele året Den "brun"fargen du tror varer lengre er bare døde hudceller som ligger litt lengre, og da får man gjerne litt gusten hud og. Litt grålig på vinteren. Jeg anbefaler deg å lese på sminkeforum.no i den asiatiske tråden, der diskuteres masse om produkter jeg tror du kunne vært fornøyd med både mtp pris og kvalitet. Ganske mange med kombohud der - jeg har tørr Jeg synes det jeg har testet har like god kvalitet og avogtil bedre enn dyrere merker på hudpleiesalong, men prisen er somregel snillere Det gjelder sminke også Om du ikke kjenner noe spes etter dusj har du garantert ikke tørr hud, da ville du følt deg stram i huden. Du kan være kombinert og/eller dehydrert. Endret 23. januar 2016 av Jokkmokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #7 Del Skrevet 23. januar 2016 Jeg brukte en annen krem fra Olay, og endte opp med fullt av talg i pannen! Skjønte ikke det var den kremen før jeg var hos hudpleier, begynte med annet merke, og alle talg"kvisene" forsvant Anonymkode: 0f13a...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #8 Del Skrevet 23. januar 2016 http://www.paulaschoice.com/beautypedia-skin-care-reviews/by-brand/olay/Regenerist/_/Regenerist-Luminous-Tone-Perfecting-Cream-Moisturizer Anonymkode: e449b...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #9 Del Skrevet 23. januar 2016 Olay ødelagte min hud fullstendig, prøvde flere forskjellige, men var enten knusktørr eller full i kviser. Jeg har ikke hatt problemer verken før eller etter jeg brukte det, så anbefales ikke Anonymkode: c981a...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #10 Del Skrevet 24. januar 2016 Dra hellermpå et apotek og finn krem der. Eucerin og La Roche Posay er gode apotekmerker. Om du får byttet den du har kjøpt er jeg usikker på. Tror ikke kremer er noe de bytter. Anonymkode: 5dfb5...798 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaDe Skrevet 28. oktober 2016 #11 Del Skrevet 28. oktober 2016 På 21.01.2016 den 18.06, Tibbie skrev: Skulle egentlig kjøpe en anti-age-krem med mye fukt, så jeg er nysgjerrig om denne kan måle seg. Om ikke, noen anbefalinger på en slik ansiktskrem? Hvis du virkelig søker noe "anti-aging" greie, så er det lurt og bruke noe som er naturlig o g som støtter din e naturli emekanismer i kroppen. Har ikke prøvd Olay, men vet at min krem er verd å sjekkes.Den heter lefery Active Cell regeneration. De der sa at den stimulerer til økning av egen kollagen produksjon og må si at huden ble virkelig spenstig. Man kan kjøøpe på prøvetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå