Gå til innhold

sjekketriks! Noen forslag?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest seriøs jente

Jeg er sååå forelska nå, han er verdens triveligste, jeg er så sjenert og tør ikke ta kontakt.

Tåpelig egentlig.. :oops:

Jeg vil ta kontakt med ham, han er den rette, det vet jeg, for jeg har visse kontakter som prater med ham hver dag.

De sier han prater om meg, men jeg vet jo ikke hvorvidt dette er interesse fra hans side eller bare løst snakk.

Når jeg skal ta kontakt med ham, noe jeg vil hele tiden, blir det stopp. Jeg er nok litt redd for å bli avvist, eller om han bare skal si at jeg ikke har sjangs. For å si det rett ut, jeg er redd for å drite meg ut.

Men er det noen som vet hva man skal si for å sjekke opp en fyr? Ikke direkte og med en gang, men sånn første gang man tar kontakt?

Jeg bor rett ved siden av arbeidsplassen hans, men jeg kan jo ikke bare gå dit og si hei. Det blir litt teit.. :-?

En venn av meg sier at jeg skal ringe til ham jeg er interessert i, men blir ikke det litt rart når jeg ikke kjenner ham?

Noen meninger her?

Blir glad for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei seriøse jente..... høres ut som dette er et vanntett opplegg hør bare, - "......han er verdens triveligste.....", - "..........han er den rette,.......", - "......men blir ikke det litt rart når jeg ikke kjenner ham....."

Når jenter er forelsket...begynner illusjonene i hodet hennes og ta helt overhånd..... å forelske seg i ukjente og gi denne personen heldige egenskaper er noe alle jenter gjør når de vil forvirre seg sjøl litt.....selvbedrag er verdens heldigste bedrag.... =)

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seriøs jente

Passet mye bedre i Singelforumet dette innlegget :) Fått mange nyttige svar allerede :P

Men takk for svarene her i hvert fall. Avslutter denne diskusjonen her jeg. Se i singelforumet heller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...