Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Noen som har jobbet i klesbutikken Mango? Vet noen hvordan de utlyser folk? Har aldri sett noen annonser eller noe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Genevieve
Skrevet

Slike jobber går gjerne via venner eller bekjente.

Skrevet

Må innrømme jeg har lekt med tanken på å søke meg ekstrajobb der, bare for å ta lønna ut i klær :sjarmor:

Men, har aldri sett noe ledig :roll:

Skrevet

"Problemet" med sånne hippe klesbutikker er at hundrevis av jenter søker jobb der. Dvs, butikkene har en svær bunke med søknader liggende, og hvis de trenger folk (og ikke har bekjente som kan ansettes), så brukes den bunken. Du kan jo levere en søknad der, så arkiverer de den sikkert, men om og ikke minst når du blir tilbud jobb er jo det store spørsmålet..

Skrevet

Det vist veldig lite hyggelig å jobbe i Mango :wink:

Gjest Butterflygirl
Skrevet
Det vist veldig lite hyggelig å jobbe i Mango :wink:

Har du jobbet der, eller kjenner noen som jobber der? Tenkte jeg skulle ringe dem og spørre om det var mulig å søke jobb der. Har veldig lyst til å jobbe i en klesbutikk som jeg handler mye hos, får jo litt rabatt og sånt... :sjarmor:

Skrevet

Har du jobbet der, eller kjenner noen som jobber der? Tenkte jeg skulle ringe dem og spørre om det var mulig å søke jobb der. Har veldig lyst til å jobbe i en klesbutikk som jeg handler mye hos, får jo litt rabatt og sånt... :sjarmor:

Tror hun jobbet der over en kort periode, eller muligens kjente noen som jobbet der - hun som fortalte meg det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...