stan Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Hvorfor er forpulte et skjellsord? Jeg synes å pule er en ganske positiv aktivitet. Det er helt topp å nettopp ha pult, nypult. Hva er greia med forpult? 2
ekkoet Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 du kunne jo sagt det samme om "fuck". Forpult er vel gjerne dersom det er ødelagt av puling? Jeg bruker aldri ordet annet enn negativt. 1
Devilheart Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 Er nok muligens forpult kommer fra "fuck" og "fuck" kan brukes i alle sammensetninger. Sjekke denne:
stan Skrevet 21. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2016 11 timer siden, Devilheart skrev: Er nok muligens forpult kommer fra "fuck" og "fuck" kan brukes i alle sammensetninger. Sjekke denne: Amerikanernes bruk av fuck har også forundret meg. Samme person som prøver å få seg et nummer, bruker det han higer etter som et skjellsord. Det blir som idrettsutøver bruker "gullmedalje" som skjellsord. Hva med å bruke "impotens" som et sex relatert skjellsord? Noen bedre forslag? 2
ekkoet Skrevet 21. januar 2016 #5 Skrevet 21. januar 2016 3 timer siden, stan skrev: Hva med å bruke "impotens" som et sex relatert skjellsord? Noen bedre forslag? Bruk det i en setning. Impotent er vel ofte noe som gir en negativ assosiasjon allerede, slik som herhttp://www.dagbladet.no/2015/12/17/kultur/musikk/musikkanmeldelser/anmeldelser/aune_sand/42433672/
draug 75 Skrevet 22. januar 2016 #6 Skrevet 22. januar 2016 18 timer siden, stan skrev: Hva med å bruke "impotens" som et sex relatert skjellsord? Noen bedre forslag? det er dette med å fange virkeligheten i ord som står. Det gjør nok ikke impotens.
stan Skrevet 22. januar 2016 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2016 1 time siden, draug 75 skrev: det er dette med å fange virkeligheten i ord som står. Det gjør nok ikke impotens. Nei, impotens står ihvertfall ikke ☺ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå