Gå til innhold

Kvinner som slår menn - delt fra "Han slo meg foran barnet vårt"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir kvalm av noen som spør hva som fikk han til å være voldelig. Herregud. Hva feiler det dere?

Jeg gjorde sikkert noe provoserende jeg også da jeg ble holdt nede og voldtatt av min eks... Herregud....

Og til TS: håper det ordner seg for deg og både barnet ditt nå og det kommende barnet. Bra du tar tak og får dere vekk derifra!

Anonymous poster hash: 4dcb0...3c7

Til opplysning er det flere kvinner som slår mannen sin, enn motsatt. Hvorfor snakker man aldri om den største gruppen som utøver vold?? Men når kvinner opplever det, så er det forsidestoff.. Er det greit at kvinner slår da, siden dere er så skjøre skapninger? Jeg bare lurer.

Anonymous poster hash: 787fe...a21

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til opplysning er det flere kvinner som slår mannen sin, enn motsatt. Hvorfor snakker man aldri om den største gruppen som utøver vold?? Men når kvinner opplever det, så er det forsidestoff.. Er det greit at kvinner slår da, siden dere er så skjøre skapninger? Jeg bare lurer.

Tabubelagt tema. Menn tør ikke snakke om det. Soesielt forde de da blir layterliggjort av andre menn. Samme gjelder menn som blir voldtatt. Det er synd det skal være slik.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tabubelagt tema. Menn tør ikke snakke om det. Soesielt forde de da blir layterliggjort av andre menn. Samme gjelder menn som blir voldtatt. Det er synd det skal være slik.

Ja for ikke å snakke om alle damene som slipper billig unna med å slå barn. Hadde en mann gjort det, så hadde han vært bura inne og mistet foreldreretten.. Helt latterlig hvilke fordeler kvinner har når det kommer til dette. Men det bryr de seg nada om, så lenge de selv er beskyttet og blir hørt..

• Liker 2
Skrevet

Ja for ikke å snakke om alle damene som slipper billig unna med å slå barn. Hadde en mann gjort det, så hadde han vært bura inne og mistet foreldreretten.. Helt latterlig hvilke fordeler kvinner har når det kommer til dette. Men det bryr de seg nada om, så lenge de selv er beskyttet og blir hørt..

Er dessverre mye som ikke snakkes om som burde kommet fram i lyset. Husker jeg leste en artikkel om kvinner som misbrukte barn en gang. Men det er leeeenge siden. Ellers er det ikke noe fokus på det. Må være mye fælt som skjer bak lukkede dører. I norge skal vi likke øyne og ører for ting som er ekstra ubehagelig å tenke på. Og gud forby at man ødelegger ryktet om at mødre er de eneste som duger som primær omsorgsperson.... kvalmt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er renspikket løgn! Hvor mange menn er det som blir drept, slått helseløse av partner/ex i verden iløpet av et år tror du? Vold er en av de størte truslene mot kvinnes helse verden over. Om du slår selv...?, enten om du er mann eller kvinne er du et undermenneske.

Anonymous poster hash: 1bfe2...44c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja for ikke å snakke om alle damene som slipper billig unna med å slå barn. Hadde en mann gjort det, så hadde han vært bura inne og mistet foreldreretten.. Helt latterlig hvilke fordeler kvinner har når det kommer til dette. Men det bryr de seg nada om, så lenge de selv er beskyttet og blir hørt.. Anonymous poster hash: 787fe...a21

Så da er det greit å slå sin GRAVIDE kone? Fordi det finns kvinner som slår barn... Det burde virkelig ts tenke på og ta med i betraktningen når hun vurderer hva hun skal gjøre. Hennes barns far har slått henne så barnet så det, hun var gravid. Men han bør tilgis, for det finns kvinner som slår barn og ikke havner i fengsel.

Anonymous poster hash: 652b9...e96

Skrevet

Så da er det greit å slå sin GRAVIDE kone? Fordi det finns kvinner som slår barn... Det burde virkelig ts tenke på og ta med i betraktningen når hun vurderer hva hun skal gjøre. Hennes barns far har slått henne så barnet så det, hun var gravid. Men han bør tilgis, for det finns kvinner som slår barn og ikke havner i fengsel.

Sier han at det er greit?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei har jeg sagt det?? Jeg bare sier at det er alt for mye fokus på kvinner og deres "rettigheter". Er flere damer som slår menn i parforhold bare sånn at du vet det. Tenkte jeg bare skylle opplyse dere kvinner om at deres eget kjønn er det værste, før dere tar alle menn under samme kam!

• Liker 1
Skrevet

Nei har jeg sagt det?? Jeg bare sier at det er alt for mye fokus på kvinner og deres "rettigheter". Er flere damer som slår menn i parforhold bare sånn at du vet det. Tenkte jeg bare skylle opplyse dere kvinner om at deres eget kjønn er det værste, før dere tar alle menn under samme kam!

Nå snakker ingen om alle menn heller... de fleste menn slår ikke

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er renspikket løgn! Hvor mange menn er det som blir drept, slått helseløse av partner/ex i verden iløpet av et år tror du? Vold er en av de størte truslene mot kvinnes helse verden over. Om du slår selv...?, enten om du er mann eller kvinne er du et undermenneske.

Anonymous poster hash: 1bfe2...44c

Hvordan kan du være så frekk at du tror at jeg slår damer?? Det jeg derimot har opplevd er at 3 damer har slått meg! Var derfor jeg skulle prøve å fortelle at kvinner ofte er værre. Det at kvinner ikke klarer å slå mannen sin ihjel, har med at hvis han føler seg livstruet, vil overlevelsesinstinktet slå inn, og han vil klare å overmanne henne. Men at du påstår at menn slår oftere enn kvinner er LØGN. Bruk google så kan du sjekke selv.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan du være så frekk at du tror at jeg slår damer?? Det jeg derimot har opplevd er at 3 damer har slått meg! Var derfor jeg skulle prøve å fortelle at kvinner ofte er værre. Det at kvinner ikke klarer å slå mannen sin ihjel, har med at hvis han føler seg livstruet, vil overlevelsesinstinktet slå inn, og han vil klare å overmanne henne. Men at du påstår at menn slår oftere enn kvinner er LØGN. Bruk google så kan du sjekke selv.

Men du? Her anklager du for å skjære alle menn over en kam. Hvorfor gjør du det samme med kvinner. Alle kvinner slår ikke de heller
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men du? Her anklager du for å skjære alle menn over en kam. Hvorfor gjør du det samme med kvinner. Alle kvinner slår ikke de heller

Nei, hvor sier jeg det? Bare sier det statistisk er flere damer som slår enn menn. Har selv blitt slått av 3 damer uten å bruke makt tilbake..

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor det plager deg at kvinner ikke finner seg i å bli slått og hundset med av personer som er fysisk mye større enn dem.

Vet ikke hvor du henter påstandene dine om at kvinner slår mer enn menn fra, men det er rimelig sikkert at fengslene er fylt med menn, og mange av dem pga voldsutøvelse.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor det plager deg at kvinner ikke finner seg i å bli slått og hundset med av personer som er fysisk mye større enn dem.

Vet ikke hvor du henter påstandene dine om at kvinner slår mer enn menn fra, men det er rimelig sikkert at fengslene er fylt med menn, og mange av dem pga voldsutøvelse.

Ja nettopp! Hvorfor tror du de er det? Fordi overgrep mot gutter eller vold mot gutter/menn, blir hysjet ned. Det er tabu å snakke om. Og menn snakker aldri om det. Det er noe som heter å måtte ta det som en mann. Er der det ligger. Men klart, konsekvensene blir større når en fysisk sterk mann velger å bruke vold. Og kvinner er mere åpne å klarer å sette ord på overgrep/vold eller anmelde dette. Menn som har blitt seksuelt missbrukt eller slått blir latterliggjort av andre, så er vel ikke så rart at de ikke tør å anmelde eller fortelle dette?

• Liker 1
Skrevet

Ja nettopp! Hvorfor tror du de er det? Fordi overgrep mot gutter eller vold mot gutter/menn, blir hysjet ned. Det er tabu å snakke om. Og menn snakker aldri om det. Det er noe som heter å måtte ta det som en mann. Er der det ligger. Men klart, konsekvensene blir større når en fysisk sterk mann velger å bruke vold. Og kvinner er mere åpne å klarer å sette ord på overgrep/vold eller anmelde dette. Menn som har blitt seksuelt missbrukt eller slått blir latterliggjort av andre, så er vel ikke så rart at de ikke tør å anmelde eller fortelle dette?

Men dette er jo mest menns egen feil. Det er jo de som har avgjort at kvinner er svakere enn dem og at det dermed er flaut å bli slått av en kvinne.
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men dette er jo mest menns egen feil. Det er jo de som har avgjort at kvinner er svakere enn dem og at det dermed er flaut å bli slått av en kvinne.

Menn har ikke avgjort noe som helst.

Kvinner jevnt over ER svakere enn menn. Man er ikke like.

Anonymous poster hash: e375f...a28

AnonymBruker
Skrevet

Istedenfor å rope at dere er så lei av kvinners rettigheter så får dere menn skjerpe dere og ordne opp i egne rekker!

Dere får gjøre noe med dette hvis det er er problem. Hvis dere forblir en taus rase så endres ingenting. Lykke til!!

• Liker 12
Skrevet (endret)

Men selv om dette er riktig så må man likevel ikke ignorere at også kvinner slår og at også menn kan være ogre for vold fra kvinnen i parforholdet. Blir feil med ensidig fokus på dette her. Og siden det er tabu så er vel det en grunn for at kvinner ikke oversvømmer fengsler pga utførelse av vold... Endret av Maleficenta
Skrevet

Menn har ikke avgjort noe som helst.

Kvinner jevnt over ER svakere enn menn. Man er ikke like.

Nå mener jeg ikke bare fysisk. Mange mener at kvinner tåler mindre generelt både psykisk og fysisk. Og det er det menn oppigjennom historien som har avgjort
Skrevet

Men selv om dette er riktig så må man likevel ikke ignorere at også kvinner slår og at også menn kan være ogre for vold fra kvinnen i parforholdet. Blir feil med ensidig fokus på dette her. Og siden det er tabu så er vel det en grunn for at kvinner ikke oversvømmer fengsler pga utførelse av vold...

Nå skyldes nok ikke skjevdelingen i fengslene ene og alene voldsutøvelse. Menn bryter loven oftere, rett og slett.

Slåing, dytting og alle andre ting som påfører skade er selvsagt ikke greit uansett hvilket kjønn som utfører det. Men det er jo opp til den som blir offer for slikt å ta affære og melde det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...