Gå til innhold

Snille menn får seg ikke dame!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette har vært diskutert i diverse forum tidligere, men det stemmer for mange det.

Jeg er snill og høflig, men får jeg meg dame..niks. Vurderer å bli mer "slem" og være litt " bad boy" for å se om damene blir mer interesserte da.

Kanskje jeg skal si at jeg har vært i fengsel eller noe, det er spennende for mange av dere damer har jeg hørt..
Vi vet jo at endel av dere damer faller for "feil" type mann hver gang, og det går som det går.



Anonymous poster hash: 84457...1ac
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han jeg holder på med har aldri vært i et forhold, ikke hatt sex osv. Han sier han tror det er fordi han er for snill. Men jeg liker han jo så :) Elsker snille og omsorgsfulle menn <3



Anonymous poster hash: b10c0...93b
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja enig, syntes damer burde slå seg til ro med meg som er snill, rolig og varm av natur istedetfor å fly etter drittsekkene

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos omtrent alle som påstår de ikke får seg dame for at de er "snill" gjelder flere av følgende:

- Lite interessant.

- Lite ambisjoner

- Uattraktiv/overvektig.

- Tar ikke initiativ.

Dette er langt mer realistiske grunner til at du ikke får deg dame enn at du er snill, noe som uansett stort sett kan oversettes til dørmatte hos dem som kaller seg selv dette. Det å være omgjengelig er hos omtrent alle kvinner en positiv attributt.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg skal fortelle deg en hemmelighet: De som faller for feil type menn er gjerne de som også går fra forhold til forhold. Det er de som ikke har langvarlige forhold. Er det det du vil ha, bli gjerne en badboy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært diskutert i diverse forum tidligere, men det stemmer for mange det.

Jeg er snill og høflig, men får jeg meg dame..niks. Vurderer å bli mer "slem" og være litt " bad boy" for å se om damene blir mer interesserte da.

Kanskje jeg skal si at jeg har vært i fengsel eller noe, det er spennende for mange av dere damer har jeg hørt..

Vi vet jo at endel av dere damer faller for "feil" type mann hver gang, og det går som det går.

Anonymous poster hash: 84457...1ac

Jeg hadde nok likt deg som snill og høflig :). Liker bedre slike menn, føler at dere er mest seriøse i siste ende :)

Anonymous poster hash: 3fd36...7b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja enig, syntes damer burde slå seg til ro med meg som er snill, rolig og varm av natur istedetfor å fly etter drittsekkene

Enig! Liker best seriøse menn og hva de har i hodet. Menn som må tøffe seg trenger ikke ei som meg, jeg vil ha en mann jeg kan være snill med.

Anonymous poster hash: 3fd36...7b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo se hvilke typer damer som tiltrekkes av kriminelle, og avgjøre hvis du har lyst på ei sånn dame.



Anonymous poster hash: 066f2...501
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullprat.

jeg vet om drøssevis med snille menn er i langvarige forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig mange av disse selverklærte "snille" mennene er ikke snille i det hele tatt. Ofte er det snakk om bitre, kvinnehatende gutter som bruker "jeg er for snill" som unnskyldning for at de ikke finner seg en dame, fordi damer liksom vil ha "badboys". Samtidig spyr de ut eder og galle om det motsatte kjønn og hvor fryktelige vi er. Ser det her inne hele tiden.



Anonymous poster hash: da55c...390
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på.... når en person sier det.." jeg er snill", i denne konteksten, hva betyr egentlig det?

hva er det en gjør , hvilke verdier har en, som gjør at dere kvalifiserer som "snillere" en de "andre drittsekkene som får seg dame"?

det hadde vært ganske interessant å vite. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. Jeg er veldig interessert i en mann som er snill. Vi har en god kjemi, men siden han ikke har tatt noe initiativ så er jeg usikker på om han i det hele tatt ser på meg som en potensiell partner. Tenkte jeg skulle bare hoppe i det og satse. Sier han nei, så vet jeg det i det minste :-)

(Exen kalte seg snill og refererte til "nice guys finish last" osv. Synd for han at han var innbilsk, ikke snill)

Anonymous poster hash: 33ad8...b2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å insinuere noe, men jeg vet at mange som sier de er nice guys som aldri får seg damer, mange ganger er dørmatter. Det er stor forskjell på å være et godt menneske og å være en dørmatte. Det er førstnevnte som er en nice guy. Men det kan også ha noe å gjøre med damene man velger å sjekke/omgangskretsen.



Anonymous poster hash: 55c60...df6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...