Gå til innhold

Menn som ikke trener bein.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud, hvorfor er det så mange menn som ikke trener bein.

En ting er å ikke trene i det hele tatt og være skinny over hele kroppen.

Men å ha overkropp som en bolegris og legger/lår som en anorektiker er noe av det dummeste syn som finnes.

Se på disse klovnene:

1.

http://www.distractify.netdna-cdn.com/wp-content/uploads//2014/01//people-who-prove-you-should-never-skip-leg-day-19.jpg

2.

http://i.imgur.com/GSyAUPM.jpg?1

3.

http://www.distractify.netdna-cdn.com/wp-content/uploads//2014/01//people-who-prove-you-should-never-skip-leg-day-18.jpg

4.

http://www.distractify.netdna-cdn.com/wp-content/uploads//2014/01//people-who-prove-you-should-never-skip-leg-day-1.jpg

Det ser jo ikke ut!!

Her er et eksempel på en godt trent mann med balansert overkropp og bein:

http://3.bp.blogspot.com/-J41t2VTGkRA/Ut1UOnEF0EI/AAAAAAAAUtI/zIOlqH92iCM/s1600/Adi+Gillespie+(5).jpg



Anonymous poster hash: 24c04...523
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, eksempel nummer 2 var jo bare skremmende!

Det bildet må jo ha vært photoshoppet. Det er vel ingen som har så ekstremt lav fettprosent, kombinert med så ekstremt lite muskulatur i lår og legg?



Anonymous poster hash: 9b61e...8b6
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, de har fått med seg at damer liker muskler og må skynde seg å perfeksjonere armene, tror jeg. Så får resten av bildet fullføres "en vakker dag".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photoshop pluss steroider på alle sammen, inklusivt han fitnessfyren på slutten der.. Menn vokser raskere i overkroppen og hvis de ikke prioriterer bein på en kur så blir beina veldig små til sammenligning. Ingen av de resultatene der er veldig aktuelle for den typiske gymrotta, selv om de hopper over å trene mye bein.



Anonymous poster hash: 1c771...7b5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nr 2 er jo Hugh Jackman. Virkelig noen som tror det bildet er ekte?

:ler:

Jeg så ikke hvem det var, men da stemte det jo at det var photoshoppet som jeg trodde.

Anonymous poster hash: 9b61e...8b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Herregud, hvorfor er det så mange menn som ikke trener bein.

En ting er å ikke trene i det hele tatt og være skinny over hele kroppen.

Men å ha overkropp som en bolegris og legger/lår som en anorektiker er noe av det dummeste syn som finnes.

Se på disse klovnene:

1.

http://www.distractify.netdna-cdn.com/wp-content/uploads//2014/01//people-who-prove-you-should-never-skip-leg-day-19.jpg

2.

http://i.imgur.com/GSyAUPM.jpg?1

3.

http://www.distractify.netdna-cdn.com/wp-content/uploads//2014/01//people-who-prove-you-should-never-skip-leg-day-18.jpg

4.

http://www.distractify.netdna-cdn.com/wp-content/uploads//2014/01//people-who-prove-you-should-never-skip-leg-day-1.jpg

Det ser jo ikke ut!!

Her er et eksempel på en godt trent mann med balansert overkropp og bein:

http://3.bp.blogspot.com/-J41t2VTGkRA/Ut1UOnEF0EI/AAAAAAAAUtI/zIOlqH92iCM/s1600/Adi+Gillespie+(5).jpg



Anonymous poster hash: 24c04...523

bilde nummer 2 :skratte:

Det kan jo ikke være ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting der dem som ikke trener bein, men det har blitt så mote å "oute" menn som "skipper leg day" basert på tykkelsen på leggene deres. Nå har ikke jeg spesielt tynne legger så jeg har ingen egeninteresse av å forsvare dem som har det, men jeg kjenner noen som stadig får slengt kommentarer at han må huske å trene bein. Han tar forøvrig 260kg i knebøy, og er olympisk vektløfter. Så det skorter ikke akkurat på beintreningen. Bare på kunnskapen til dem som skal være moroklump.

Og når det gjelder de bildene så finnes det en del bilder på nett av folk som åpenbart har hatt en del atrofi i beina som følge av skader/ulykker. De må jo få en sjanse til å trene seg opp igjen også. Og btw så trener jo faktisk Hugh Jackman bein på bildet der han blir beskyldt for å "skippe leg day". Det ser ut som han har 190 eller 200kg på stangen...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTW. Når man snakker om å skippe "leg day" så lurer jeg litt på hva de som driver med Calisthenics gjør? De trener jo bare overkropp slik jeg ser det. Har jo dingla litt i en tuftepark selv, og får trent overkropp veldig bra, men det blir lite bein. Jeg får tatt litt utfall, men that's it. Jeg løper opp en bratt bakke etterpå noen ganger også, men får ikke trent beina skikkelig.



Anonymous poster hash: df796...416
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BTW. Når man snakker om å skippe "leg day" så lurer jeg litt på hva de som driver med Calisthenics gjør? De trener jo bare overkropp slik jeg ser det. Har jo dingla litt i en tuftepark selv, og får trent overkropp veldig bra, men det blir lite bein. Jeg får tatt litt utfall, men that's it. Jeg løper opp en bratt bakke etterpå noen ganger også, men får ikke trent beina skikkelig.

Anonymous poster hash: df796...416

Men ganske mange av de som trener calisthenics gjør det ikke bare for å se bra ut, de ønsker å gjøre triks. Om man ikke trenger store benmuskler så ender man jo bare med at øvelsene blir tyngre å gjøre om bena er større.

Om man ønsker store ben så bruk vekter.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ganske mange av de som trener calisthenics gjør det ikke bare for å se bra ut, de ønsker å gjøre triks. Om man ikke trenger store benmuskler så ender man jo bare med at øvelsene blir tyngre å gjøre om bena er større.

Om man ønsker store ben så bruk vekter.

Det er et poeng. Men de ser sabla flotte ut ;) Du ser de er sterke og fleksible og ikke bare pumpa. Men hvordan får de trent ben? For de trenger jo bena til balansering. Men det er ingen øvelser, som jeg kan se, som går på bein. Da tenker jeg på styrken i bena.

Anonymous poster hash: df796...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et poeng. Men de ser sabla flotte ut ;) Du ser de er sterke og fleksible og ikke bare pumpa. Men hvordan får de trent ben? For de trenger jo bena til balansering. Men det er ingen øvelser, som jeg kan se, som går på bein. Da tenker jeg på styrken i bena.

Anonymous poster hash: df796...416

Calisthenics betyr ikke at man trener bare pulls eller overkropp. Det betyr kroppsvektbasert trening. Enfotsøvelser er kongen her. Enfotsknebøy, eventuelt hoppende, finnes i et antall varianter som jeg tipper de fleste ikke klarer mer enn kanskje 1 av.

Man blir ikke vektløfter av det, men man får trent bein så mye man trenger det for å kunne bevege seg som en snikende tiger. Sprint, hopp og statiske hold er en viktig del av kroppsvekttrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En ting der dem som ikke trener bein, men det har blitt så mote å "oute" menn som "skipper leg day" basert på tykkelsen på leggene deres. Nå har ikke jeg spesielt tynne legger så jeg har ingen egeninteresse av å forsvare dem som har det, men jeg kjenner noen som stadig får slengt kommentarer at han må huske å trene bein. Han tar forøvrig 260kg i knebøy, og er olympisk vektløfter. Så det skorter ikke akkurat på beintreningen. Bare på kunnskapen til dem som skal være moroklump.

Og når det gjelder de bildene så finnes det en del bilder på nett av folk som åpenbart har hatt en del atrofi i beina som følge av skader/ulykker. De må jo få en sjanse til å trene seg opp igjen også. Og btw så trener jo faktisk Hugh Jackman bein på bildet der han blir beskyldt for å "skippe leg day". Det ser ut som han har 190 eller 200kg på stan. Selvom jeg bøyer nesten dobbel kroppsvekt og sliter med å finne bukser som går over lårene mine.

Jeg har tynne legger og får dette avogtil. Får kommnentarer av noen som helt tydelig har lest om "dont skip legday" på internet. Bøyer nesten dobbel kropsvekt og sliter med å finne bukser som passer over lårene og rumpa mi.

Har utelukkende fått høre dette av jenter, burde holde meg for god til å påpeke dobbelmoralen ved hvordan det er greit å henge ut de som har tynne bein, men det blir hylekor om noen blir kalt tykk og da er det viktig at alle kropper er fine etc.

Anonymous poster hash: c49d8...c7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calisthenics betyr ikke at man trener bare pulls eller overkropp. Det betyr kroppsvektbasert trening. Enfotsøvelser er kongen her. Enfotsknebøy, eventuelt hoppende, finnes i et antall varianter som jeg tipper de fleste ikke klarer mer enn kanskje 1 av.

Man blir ikke vektløfter av det, men man får trent bein så mye man trenger det for å kunne bevege seg som en snikende tiger. Sprint, hopp og statiske hold er en viktig del av kroppsvekttrening.

De har jo en mye mer funksjonell kropp enn en vektløfter/muskelbygger og de ser så mye bedre ut. Selv om de har et annet fokus. Flere menn burde begynt med calisthenics ;)

Men så lenge de får brukt beina også så er det jo greit. Når jeg dingler rundt i Tufteparken føler jeg at jeg ikke får trent bena noe særlig, siden det hele går på mye overkropp. Men nå er jeg helt fersk på slik trening. Har forresten med meg strikk innimellom, så jeg får jo tatt noen benøvelser med denne.

Anonymous poster hash: df796...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo en mye mer funksjonell kropp enn en vektløfter/muskelbygger og de ser så mye bedre ut. Selv om de har et annet fokus. Flere menn burde begynt med calisthenics ;)

Men så lenge de får brukt beina også så er det jo greit. Når jeg dingler rundt i Tufteparken føler jeg at jeg ikke får trent bena noe særlig, siden det hele går på mye overkropp. Men nå er jeg helt fersk på slik trening. Har forresten med meg strikk innimellom, så jeg får jo tatt noen benøvelser med denne.

Anonymous poster hash: df796...416

Bare så det ikke er noe begrepsforvirring. Når jeg skriver vektløfting så mener jeg idretten vektløfting. Ikke løfting av vekter (for å bygge muskler). Vektløftere er rimelig funksjonelle. De hopper høyt, har god bevegelighet, og lærer nye bevegelsemønstre relativt kjapt. Sammen med turnere tror jeg du har de mest versatile idrettsutøverne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nr 2 er og blir fake, og bilde nr 4 så og litt photoshoppa ut, ser ut som damebein..

Gutter med store muskler i overkroppen og no legs ser teit ut, og der jeg trener er intet unntak. Ser like teit ut det som damer med hengerææv.. squat people, squaaaat!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...