Gå til innhold

Jeg HATER folk som DRITER i garderoben! Fy F***!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det verste jeg vet er når folk absolutt skal DRITE på dassen i garderoben. På mitt treningssenter er det kun dassen i garderoben som er i bruk. Og den skal absolutt noen bruke som om de var i sitt eget hjem. Jeg blir rasende.

En ting er at det lukter rass i flere timer etterpå, men når noen tar seg den friheten å bruke evigheter på å legge kabler... GRRR!!! Jeg blir så sint.

Idag toppet det seg da en luring brukte over 20min der inne. La meg gjenta at dette var den eneste dassen vi andre kunne bruke. Men denne personen tok ingen hensyn til det i det hele tatt, brukte god og lang tid. Det oppstod for fanden meg en kø på 8-9 personer utenfor.

Andre som hater garderobe-dritere?

Og til dere garderobe-dritere: Er det så forbanna vanskelig å drite før du drar på trening...? Hjemme? På jobb? På skolen? På McDonalds?

Og når dere først driter der, hvorfor tenker dere ikke på å passe tiden ihvertfall? Vis LITT hensyn til oss andre.



Anonymous poster hash: 3a44c...046
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe skikkelig dritt det der.

rimshot.jpg

Anonymous poster hash: c2627...a9d

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at du følte det sånn.. Skal passe på å drite i skoa di istedet neste gang! :)



Anonymous poster hash: 952eb...5d9
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er unødvendig å drite før man skal på trening eller rett etterpå, men om det er akutt må man nesten få lov. Jeg var på gruppetime noen timer etter jeg hadde spist middagsrester, og jeg måtte gå midt i timen fordi det var like før noe eksploderte i meg. Heldigvis er det flere toalett på mitt treningssenter, men ja...



Anonymous poster hash: 37ece...4a4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Veritaserum

Folk må da få lov til å gå på do!
Herre jesus. Dersom du ikke liker å stå i kø så får du ta med deg ei potte eller noe.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bruker 3 minutter på do og andre bruker tyve+. Ingenting å hisse seg opp for, ts. Anonymous poster hash: 1a9b3...d82

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gå på do før du går på trening du da. Problem løst.



Anonymous poster hash: 9c471...acf
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke kan kontrollere tarmen deres, får dere se å komme dere til lege og bli sjekket for matintoleranse. Alvorlig talt, for voksne mennesker skal det ikke være noe problem å holde seg, eventuelt planlegge å gå før.



Anonymous poster hash: c2627...a9d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mer spesielt at det står 8-9 personer i kø utenfor doen på treningssenteret. Og tror du alle de "bare skulle tisse"?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri forstått hvorfor folk bruker 20-60 min på do..



Anonymous poster hash: 1cf46...33b
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du får gå på do før du går på trening du da. Problem løst.

Anonymous poster hash: 9c471...acf

Er du ikke helt oppegående? Det er forskjell på å tisse under/etter trening, fordi man drikker en del vann om man faktisk trener, og det å tømme ryggen for en last man har spart på til akkurat det lille tidspunktet man er på treningssenteret.

Anonymous poster hash: c2627...a9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke kan kontrollere tarmen deres, får dere se å komme dere til lege og bli sjekket for matintoleranse. Alvorlig talt, for voksne mennesker skal det ikke være noe problem å holde seg, eventuelt planlegge å gå før.

Anonymous poster hash: c2627...a9d

Så du kan drite på kommando? Bestemme deg for at "klokken halv fire skal jeg drite"? Då praktisk! Synd resten av oss ikke har det slik.

Anonymous poster hash: e881b...40b

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...