Gå til innhold

mm? hva skjer med meg?


Gamepower

Anbefalte innlegg

Dette skrev jeg den 25 juni:

"Hei, nå trenger jeg virkelig hjelp av noen som har peiling her.

Jeg er en jente på 19 år som har tullet litt med p pillene, for 9 uker siden hadde jeg sex, der gutten trakk seg ut lenge før han kom. Jeg tok da en angrepille men..jeg er 75 kg. Jeg har hatt 2 menstruasjoner i ettertid, som har vært normale, jeg tok en test før menstruasjon 2 fordi jeg var litt bekymret, den var da negativ. Jeg var også på mandag og tok en test hos fastlegen min og den var også negativ. Nå er jeg bekymret, jeg drakk mye i russetiden og, vet ikke helt min arme råd. jeg har ømme pupper, men jeg har jo startet på p pillene igjen så kan jo være det? jeg har også hatt urinveisinfeksjon under den første menstruasjonen. poenget mitt er, hva skal jeg gjøre? tror dere jeg er gravid? jeg kan ikke være det...foreldrene mine dreper meg..hjelp..? PS jeg har vært litt oppblåst"

Etter dette havnet jeg på akutten meg magesmerter, det viste seg at jeg hadde en urinveisinfeksjon som hadde utviklet seg videre. Fikk også en gynologisk undersøkelse. Men nå skulle jeg hatt en menstrasjon, noe som ikke har kommet, jeg begynner å stresse veldig for hvorfor den ikke kommer og føler meg litt..hypokonder av å måtte ringe legen? Hva tror dere? Ps ikke hatt noe seksuell omgang siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solstråla88

Du kan jo alltids ta en graviditet test, men uten sex er det liten sannsynlighet for at du er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Jeg har ikke hatt sex siden 15 uker siden nå

Da er du nok ikke gravid. Mens syklusene kan henge seg engang i mellom, helt normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg mistenkte jo å være det sist? Kan jeg være 15 uker på vei??

Hvis du har hatt GU uten at gynekolog merket at du var 11-12 uker på vei, så tror jeg du kan slå deg trygt til ro med at du ikke er gravid.

Anonymous poster hash: fd473...d10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ingen ultralyd da? Ser de likevel?

En gynekolog kjenner på livmoren din om du er gravid ja. Kan også kjenne sånn noenlunde hvor langt du er. Så om du var i slutten av første trimester og gynekologen ikke kjente noe, så er det som sagt tvilsomt at du er gravid.

Anonymous poster hash: fd473...d10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuttepi

Du har tatt flere negative tester og vært hos gyn, så pust ut og slapp av. Du er ikke gravid. Det er helt vanlig at mensen forstyrres når man begynner på piller, og den kan også forstyrres av at man har UVI eller rett og slett på grunn av stress. Den kommer nok snart, skal du se :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...