Gå til innhold

Tips til lår som gnisser i sommervarmen...?


Nimis

Anbefalte innlegg

Stor kropp, kraftige lår,deilig sommertempratur. Kroppen passer dårlig inn i shorts, uansett lang eller kort. Men desverre så gnisser lårene så i kjole...noen som har noen tips?

Har prøvd med "avkuttet" strømpebukse gjentatte ganger, men den ruller seg bare oppover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slenger meg på her for gode tips!
Selv pleier jeg å ha sånn type sykkeshorts i bomull under kjoler og skjørt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bandelettes, er det bare denne "pyntekanten" og ikke noe strømper?

Jeg får ikke vanlig stay ups til å holde seg oppe, de ruller ned for jeg får sukka for meg de også.

Vet du noe om hvordan disse bandelettes holder seg oppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsteip:-)



Anonymous poster hash: 353f8...3f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solsmil

De aller fleste lår gnisser, sånn er det. De alle færreste har såpass mellomrom mellom lårene at de ikke gjør det. Men du kan alltids prøve en "sykkelshorts" fra h&m, Cubus eller lignende, som et lagd for å ha under kjoler. Det blir mer som en avkuttet tights istedenfor avkuttet strømpebukser, og glir ikke opp (på meg ihvertfall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClassyGirl

Bruk sånn babypudder (kalk) på innsiden av lårene der det pleier å gnisse. Fungerer supert :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk sånn babypudder (kalk) på innsiden av lårene der det pleier å gnisse. Fungerer supert :)

...helt til man begynner å svette :P

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk sånn babypudder (kalk) på innsiden av lårene der det pleier å gnisse. Fungerer supert :)

Det hørtes jo veldig lettvint og greit ut, skal jeg jammen prøve. :) Fint om denne løsningen fungerer for meg også , så slipper man ikle seg flere plagg når det varmt, bare for å få det til å slutte å gnisse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd det selv, men har hørt at gnagsårstift skal fungere.

Jeg har kjøpt meg "sykkelshorts" til dette forbruket på cubus og zizzi. Men er det er ikke så fristende siden det blir enda et plagg å ha på seg i varmen.



Anonymous poster hash: 2a33e...345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bandelettes, er det bare denne "pyntekanten" og ikke noe strømper?

Jeg får ikke vanlig stay ups til å holde seg oppe, de ruller ned for jeg får sukka for meg de også.

Vet du noe om hvordan disse bandelettes holder seg oppe?

Ja, det er samme silikonbånd som på stayups, men båndet er bredere enn de fleste stayups. Jeg syns de sitter fint, men det er sikkert forskjellige erfaringer på det. Det er jo heller ikke noen strømper under som trekker dem nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Usj, har slitt med det samme selv og jeg har vel prøvd det meste tror jeg.

Det eneste som har fungert for meg er Silk til håret. Vet det høres rart ut, men jeg smører dette på innsiden av lårene, og da får jeg ikke store sår iallefall. Gjør ikke noe om jeg svetter heller, for det holder seg da også. Eneste er at jeg gjerne må påføre det flere ganger i løpet av dagen. Iallefall om morgenen og om ettermiddagen dersom jeg har gått mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd det selv, men har hørt at gnagsårstift skal fungere.

Jeg har kjøpt meg "sykkelshorts" til dette forbruket på cubus og zizzi. Men er det er ikke så fristende siden det blir enda et plagg å ha på seg i varmen.

Anonymous poster hash: 2a33e...345

Ja det er akkurat det at det er ennå et plagg. *stress* Jeg blir så klam at jeg dør. Hater beina mine. Alt fra føtter til mellom lår blir så klam. Jeg går aldri uten sokker eller shorts hjemme, fordi jeg blir så sick klam, selvom det er iskaldt. Hva faen skal man gjøre med det lissom? Har alltid vært sånn, noen som har noen tips? Har vurdert å prøve Yerka. Brukte den under armene en periode da jeg var yngre og det hjalp... Hmmm. *sporer helt av*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, har slitt med det samme selv og jeg har vel prøvd det meste tror jeg.

Det eneste som har fungert for meg er Silk til håret. Vet det høres rart ut, men jeg smører dette på innsiden av lårene, og da får jeg ikke store sår iallefall. Gjør ikke noe om jeg svetter heller, for det holder seg da også. Eneste er at jeg gjerne må påføre det flere ganger i løpet av dagen. Iallefall om morgenen og om ettermiddagen dersom jeg har gått mye.

Silk? Som i hårolje eller biosilk? 0_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet, jeg vet!!! Det reddet meg på en treukers ferie i fjor! Helt vanlig deodorant!! Gjerne av den pressede typen, men alt går. Men den pressede typen fungerer best. Smør et godt lag på hver side av lårene som tar borti hverandre, og alle problemer er borte!

Med pressed powder mener jeg en sånn hvit som verken er stick eller roll on:

sterlian.jpg



Anonymous poster hash: 78bba...0cd
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til gnagsårstift.



Anonymous poster hash: 01449...cf9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, har slitt med det samme selv og jeg har vel prøvd det meste tror jeg.

Det eneste som har fungert for meg er Silk til håret. Vet det høres rart ut, men jeg smører dette på innsiden av lårene, og da får jeg ikke store sår iallefall. Gjør ikke noe om jeg svetter heller, for det holder seg da også. Eneste er at jeg gjerne må påføre det flere ganger i løpet av dagen. Iallefall om morgenen og om ettermiddagen dersom jeg har gått mye.

denne?silk_therapy_skygge.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne?silk_therapy_skygge.jpg

Det er bare å kjøre på med helt vanig deodorant :)

Anonymous poster hash: 78bba...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...