Gå til innhold

Misfornøyd med vippe extensions...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp kommet hjem fra salongen jeg har tatt vippe extensions i. Hadde så store forhåpninger og trodde jeg skulle bli så fiin, men nei.

Når jeg kom dit ble det ikke særlig snakk om hva slags vipper jeg ville ha. Jeg trodde jeg skulle få se ulike vippetyper/bilder og si hva jeg ønsket. Men jeg ble lagt ned på benken og hun spurte bare hva jeg tenkte. Så sa jeg at jeg ville ha naturlige vipper, men at de også skulle være litt lange, men samtidig ikke for lange. Jeg fikk se et bilde og det så fint ut. Trodde jeg skulle få se mer og velge litt mer og at hun skulle være litt mer frempå for å finne ut hva jeg ønsket. Men nei. Så jeg stolte nå på henne da.. :vetikke: Jeg gjorde dette hos en salong som har fått mye bra tilbakemelding og jeg har sett bilder av vippe extensions jobbene de har gjort på facebooksiden til salongen, og det har sett kjempefint ut.

Jeg er bare sååå misfornøyd.. :sur: Jeg ser trett ut i øynene og vippene henger liksom. Det er ikke nok bøy på de og de er korte etter min mening. Ytterst så henger vippene nedover på en måte. Jeg kjøpte med maskara som jeg kunne bruke også, men det ble ikke noe bedre av det. Det ser egentlig ut som jeg ikke har på noe sminke på øynene. Jeg ser knapt forskjell fra når jeg er sminkefri.

Jeg har brukt falske vipper fra depend i mange mange år nå pga vippene mine er så korte og når jeg først tar på maskara så ser det ikke ut som jeg har det på. Ble til slutt lei av å lime på vipper hver dag, så å få på vippe extentions trodde jeg skulle bli en fryd :( Hva skal jeg gjøøøøre? Jeg kan ikke gå ut for døren sånn. (Og ja jeg er prippen!) Jeg føler meg så stygg og jeg ser trøtt ut i øyene. Not my cup of tea.

Jeg bestilte påfyll time den 24. Februar men nå er jeg lite keen på det. Er det mulig å få påfyll av noen andre i salongen? Jeg tok nemlig dette hos en senior (altså lærling).. Kanskje de som er master er flinkere? Og kan jeg velge andre vipper når jeg skal fylle på?

Det var 2000 kr rett i dass :murvegg:

Anonymous poster hash: 55ff1...0c9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du bruker vippetang og en god mascara, så skal det ikke så mye til for å få et intrykk av lange og pene vipper. Det funker for meg iallefall :)

• Liker 1
Skrevet

Ta kontakt med dem og fortell de hvordan du føler vippene ser ut, kanskje du kan komme inn før du egentlig har time så dere kan bli enige om noe.

En senior stylist er forresten ikke en lærling, de er gode stylister som gjerne har mange års erfaring.

• Liker 5
Skrevet

Vippetang fungerer ikke hos meg. Har prøvd.. :(
Åja, trodde senior var lærling jeg.. Jeg hater å klage..Føler meg så slem og dum som ikke sa noe i stad når jeg var ferdig. Men da sa jeg det så fint ut, trodde det var finere når jeg så meg i et større speil og fikk på maskara og resten av sminken, men tok feil der.. Har lyst å bare rive de av og sette på de falske vippene mine igjen :(

Skrevet

Nå klør det på huden under øynene også.. Vet ikke om det kan være i forbindelse med dette men fytti rakkern nå er jeg så forbanna og frustrert at jeg legger meg ned å gråter snart. Dette skal av snarest!! :sinnatagg:

Skrevet

Jeg foreslår at du går innom salongen og sier det som det er. Regner med dette er en seriøs salong som vil at kundene deres skal bli fornøyde. Forhåpentligvis er de behjelpelige og ordner opp. At du dukker opp igjen og sier at du ikke liker det like godt som da du akkurat var ferdig, trenger ikke å anses som klaging. Bare ha en hyggelig tone, og ikke lag en typisk "klage-situasjon".

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg foreslår at du går innom salongen og sier det som det er. Regner med dette er en seriøs salong som vil at kundene deres skal bli fornøyde. Forhåpentligvis er de behjelpelige og ordner opp. At du dukker opp igjen og sier at du ikke liker det like godt som da du akkurat var ferdig, trenger ikke å anses som klaging. Bare ha en hyggelig tone, og ikke lag en typisk "klage-situasjon".

Endret av Sitronmelis
Skrevet

Det skal jeg gjøre. Det ser jo ikke ut :( Jeg ser dødssyk ut. Men jeg måtte skrive under på en sånn "kontrakt" der det sto at man kunne få allergiske reaksjoner osv og at man ikke skulle bruke produkter som inneholdt kull(?) osv.. Men jeg har vel rett til å klage forde? Resultatet etter min mening ble jo ikke bra, og langt i fra som forventet. Og når jeg i tillegg blir sår under øynene og i øyekroken og tårer i øynene så burde de vel fjerne vippene hvis jeg ønsker det?

Skrevet

Det skal jeg gjøre. Det ser jo ikke ut :( Jeg ser dødssyk ut. Men jeg måtte skrive under på en sånn "kontrakt" der det sto at man kunne få allergiske reaksjoner osv og at man ikke skulle bruke produkter som inneholdt kull(?) osv.. Men jeg har vel rett til å klage forde? Resultatet etter min mening ble jo ikke bra, og langt i fra som forventet. Og når jeg i tillegg blir sår under øynene og i øyekroken og tårer i øynene så burde de vel fjerne vippene hvis jeg ønsker det?

Dette kan jeg ikke noe om, og jeg vet ikke hva den kontrakten går ut på, men regner med det bare er en greie der salongen fraskriver seg ansvar for eventuelle allergiske reaksjoner og lignende. Men dersom resultatet ikke ble som forventet, og ikke slik det burde bli etter en så dyr behandling hos en seriøs salong, så mener jeg at dere burde kunne finne en løsning på saken sammen. Men hva jeg mener trenger jo ikke å være riktig, så jeg tror det beste er at du drar innom igjen og forteller hvordan du opplever det hele :)

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg er i ferd med å få en allergisk reaksjon på dette nå. Er rød under øynene og ved nesen, øynene rennner og er såre og begynner å bli hovne.. HJELP!! Hva gjør jeg???! Stygt redd for at jeg våkner med sammenklistret øyne i morgen!

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvordan jeg fjerner vippene selv?? Kan ikke vente helt til mandag!!

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvordan jeg fjerner vippene selv?? Kan ikke vente helt til mandag!!

Kan du legge ut et bilde av vippene?

Anonymous poster hash: 93c98...ab0

Skrevet

Tror du risikerer å få med en god del av dine egne vipper hvis du fjerner dem hjemme selv..

Anonymous poster hash: 3c99f...fb0

Gjest Chloe87
Skrevet

Kan noen fortelle meg hvordan jeg fjerner vippene selv?? Kan ikke vente helt til mandag!! Anonymous poster hash: 55ff1...0c9

Kanskje med glovarmt vann. Ta det på en pad og hold en stund mot øye, kanskje de løsner litt.
Skrevet

De fleste sier du skal være forsiktig med sminkefjerner, for da kan de løsne, så jeg hadde forsøkt forsiktig med det.

Skrevet

Men jeg kan ikke vente til mandag. Det er så ubehagelig og jeg blir redd.

25gxiqu.jpg

Det ser mye verre ut i virkeligheten enn på bildet.. :(

Gjest Chloe87
Skrevet

Vippene ser greie ut, men du ser litt rød og hoven ut.

Skrevet (endret)

Kontakt dem på mandag

Endret av Sitronmelis
Skrevet

Jeg har prøvd med varmt vann og sminkefjerner nå.. Fikk av 3-4 vipper med vannet :P Eneste mulighet er vel å kontakte dem og be om å få de fjernet.. De må da gjøre det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...