Gjest asapvoom Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har alltid vært interessert i eldre menn. Jeg er 21 år, men merker at eldre menn ser på meg som en søt liten jente enn noe mer enn det. Jeg skjønner at et forhold med et eldre mann på dette tidspunktet ikke er ideelt så jeg tenker at det kunne vært aktuelt når jeg er 23 +. Eldre menn virker bare mer selvsikre og som de vet hvordan de skal behandle en kvinne. Er det noen på KG som har kommet i et forhold med en eldre mann? Evt. til dere eldre menn; kunne dere tenkt å ha et forhold med en yngre jente?
Gjest Lille-pus Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Jeg tror det blir enklere for folk å komme med gode innspill om du klarer å definere hva du legger i begrepet 'eldre menn', TS. For noen er 'eldre menn' menn i 30-årene, for andre er det menn i 60-årene. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Vent. Hvilke interesser har du?Anonymous poster hash: 2c662...442
Gjest asapvoom Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Vent. Hvilke interesser har du?Anonymous poster hash: 2c662...442 Hvorfor?
Gjest asapvoom Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Jeg tror det blir enklere for folk å komme med gode innspill om du klarer å definere hva du legger i begrepet 'eldre menn', TS. For noen er 'eldre menn' menn i 30-årene, for andre er det menn i 60-årene. Ok - 30-45 år
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Hvorfor? du bør være helt sikker. Tenk american beauty hvis du har sett den filmen. Er det det samtale/ (personlighet) eller kroppsbeherskelse og kroppsform du tenner på? Kanskje norske menn er for laidback for deg?Anonymous poster hash: 2c662...442
Nowayback Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Jeg kunne seriøst vært sammen med en jente på 21
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 Jeg kunne seriøst vært sammen med en jente på 21 Hvor gammel er du da? Anonymous poster hash: 305b9...326
Nowayback Skrevet 10. januar 2014 #10 Skrevet 10. januar 2014 Hvor gammel er du da? Anonymous poster hash: 305b9...326 Snart 28, så innlegget mitt var ment for tull Jeg kan vel neppe karakteriseres som "eldre menn".
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #11 Skrevet 10. januar 2014 Jeg kan godt være med en yngre dame, men ikke når hun har disse "bare eldre menn" fantasiene. Kjemi er kjemi, men jeg er ikke en gammel gubbe som har tenkt til å leve ut fantasiene dine. Du får meg til å føle meg gammel når du sier dette om eldre menn. Jeg er en ung mann til sinns, kommer overens med kvinner og menn i flere aldersgrupper, har hatt kjemi med flotte kvinner i flere aldersgrupper. Det handler ikke om alder, men kjemi. Nei takk, til du er voksen nok til å forstå det. Anonymous poster hash: 165ea...a30 3
Marie90 Skrevet 10. januar 2014 #12 Skrevet 10. januar 2014 Dette tema igjen... TS, hvis de ser på deg som en 'liten jente' så er det godt mulig at du rett og slett er litt for umoden. En på 30 burde gå an, men rundt 40 så blir det vanskelig å relatere seg. Rent seksuelt er det neppe noe problem... Jeg er 23 og treffer en på 44, men jeg har alltid egentlig relatert meg best til mennesker endel år eldre enn meg selv. Det gjelder kvinnelige vennskap også - jeg har selvsagt venninner på egen alder, men jeg har alltid best samtaler med folk (spesielt menn) over en viss alder. Det er også svært viktig for meg at en mann er trygg på seg selv og det er lettere å finne over en viss alder. 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #13 Skrevet 11. januar 2014 Jeg er på tinder og får ofte match med menn på 30-45... Kanskje 20 stk. Jeg er 19 år. Alle er interessert i å treffe meg. De er da som oftest interessert i noe seksuelt, men det er jo jeg også. Anonymous poster hash: f77d9...f07
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #14 Skrevet 11. januar 2014 Eldre menn virker bare mer selvsikre og som de vet hvordan de skal behandle en kvinne. Er det noen på KG som har kommet i et forhold med en eldre mann? Evt. til dere eldre menn; kunne dere tenkt å ha et forhold med en yngre jente? Ja. Men hva er det egentlig du lurer på? Eller er du bare på fisketur? Anonymous poster hash: 619ee...553
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #15 Skrevet 11. januar 2014 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=700593 Her står det mye om det samme. Anonymous poster hash: 305b9...326
Gjest Summers Skrevet 11. januar 2014 #16 Skrevet 11. januar 2014 Jeg er 23 og treffer en på 44, men jeg har alltid egentlig relatert meg best til mennesker endel år eldre enn meg selv. Men kanskje vanskelig å stifte familie med en som er såpass mye eldre?
Desertflower Skrevet 11. januar 2014 #17 Skrevet 11. januar 2014 Men kanskje vanskelig å stifte familie med en som er såpass mye eldre? Hvem f*en snakker om famile? Så lenge sexen er himmelsk er det det som teller. 2
Gjest Summers Skrevet 11. januar 2014 #18 Skrevet 11. januar 2014 Hvem f*en snakker om famile? Så lenge sexen er himmelsk er det det som teller. Nå skrev faktisk ikke personen jeg siterte noe om sex. Bedre samtaler var det hun skrev.
Gjest Katten. Skrevet 11. januar 2014 #19 Skrevet 11. januar 2014 Dæven. Jeg begynner å nærme meg å være 'eldre'. Merkverdig. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #20 Skrevet 11. januar 2014 Jeg er 28 år og dater en mann som er 41. Begge har barn fra før av så flere er ikke et tema. Begge er på samme sted i livet, ferdig utdannet og i jobb. Mye felles omgangskrets, interesser og verdier. Hvor dette fører får tiden vise, vi har det hvertfall flott sammen nå Anonymous poster hash: 8e157...348
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå