Gå til innhold

Offentlig ansatte turn off?


Gjest Arbeider

Anbefalte innlegg

Gjest Arbeider

Menn og kvinner som lever av dine skattepenger er det turn off eller er det greit så lenge de ikke er papirflyttere?

Endret av Arbeider
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, kan ikke si jeg har tenkt noe særlig på det før ;)

Må vel si turn on, siden jeg selv har en liten stilling i det offentlige og mye mulig blir i det offentlige etter endt studietid. :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pilldorf

Hehe. Det spørs jo. Det finnes jo dem i det offentlige som tjener godt over gjennomsnittet og da.
Men da bør man ha en lang og relevant utdanning, eller så blir det jo ikke helt det samme.

Personlig ville jeg nok ha sett an hvert enkelt tilfelle.

For det finnes jo så klart positive fordeler med den private siden av saken og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn og kvinner som lever av dine skattepenger er det turn off eller er det greit så lenge de ikke er papirflytterre?

Er det mulig..... :hakeslepp::veslejenta:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, og jeg som trodde jeg hadde hørt alt... turnoff med offentlig sektor? Seriøst?



Anonymous poster hash: d5681...157
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har ikke noe å si hva du jobber med så lenge det er et ærlig stykke arbeid... (offentlig ansatt er altså greit, kriminalitet er ikke greit )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arbeider

Haha, og jeg som trodde jeg hadde hørt alt... turnoff med offentlig sektor? Seriøst? Anonymous poster hash: d5681...157

Ganske seriøst. Det er ikke få som har fordommer mot offentlig ansatte og ønsker at frp skal "ordne opp".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg minne om at det inkluderer - bl.a. - politifolk, militære, økonomer, leger, ingeniører, it-teknikere, sykepleiere, psykologer, lærere, jurister, adminstrativt ansatte av absolutt alle yrkesgrupper, professorer, stipendiater, vernepleiere, vaskehjelper, vaktmestere, brannmenn, kunsthistorikere, kunstkonservatorer, museumsvakter, tannleger, sjåfører etc.

Jo, det gir jo mening at disse både er usexy og relativt dumme siden de bare får jobb i det offentlige.

Hatet mot staten er jo ganske formidabelt i de rekker (Frp). En kan jo undre seg hvorfor. De jeg kjenner til, deriblandt min egen far, har hatt møkkaoppvekst og jeg tror de nærer et hat uten sidestykke (og uten grunn) til staten / AP fordi ingen grep inn (som Breivik). Det er åpenbart en for enkel forklaring og forklarer ikke hvorfor mange sutreunger som egentlig ikke har hatt det så verst stemmer FrP. Gener?

Ganske seriøst. Det er ikke få som har fordommer mot offentlig ansatte og ønsker at frp skal "ordne opp".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til informasjon, så er jeg statlig ansatt, men gjennom jobben min sørger jeg for mer penger inn i statskassa enn det koster staten å ha meg i jobb ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til informasjon, så er jeg statlig ansatt, men gjennom jobben min sørger jeg for mer penger inn i statskassa enn det koster staten å ha meg i jobb ;-)

Ikke sikker på at man øker draget ved å fortelle at du er trafikkpoliti eller banker på hos folk for å sjekke om de snyter på nrk-lisensen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker en myk og varm kvinne som stemmer AP og jobber i et kvinneyrke. Om man skal se så generelt på det tror jeg privat sektor er mer turnoff for min del.

Endret av Eriks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Foretrekker en myk og varm kvinne som stemmer AP og jobber i et kvinneyrke. Om man skal se så generelt på det tror jeg privat sektor er mer turnoff for min del.

Der tror jeg du avslørte deg som en med lite dameerfaring. Klassisk at man begynner med AP-damene som er ganske plain.

Endret av Arbeider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tror jeg du avslørte deg som en med lite dameerfaring. Klassisk at man begynner med AP-damene som er ganske plain.

AP-damer er forskjellige! Like forskjellige som SP-damer som du nevnte.

Anonymous poster hash: 95bb0...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...